תוך חודש אופנוע החירום של מתנדב איחוד הצלה אמיר צברי נפרץ פעמיים
אמיר צברי (תושב רחובות) חובש מתנדב באיחוד הצלה רוכב על אופנוע חירום (אופנולנס) של איחוד הצלה, הגיע הבוקר לאופנוע שלו וגילה שהארגז הציוד הרפואי שלו נפרץ בפעם השנייה תוך חודש!
מהארגז נגנבו ציוד רפואי מציל חיים הפריצה משביתה את האופנוע מפעילות חירום שכן לא ניתן להחזיק את הציוד הרפואי (שכבר הושלם במקום מה שנגנב) בארגז ולנסוע עימו ללא אפשרות נעילה עד לתיקון הארגז.
הציוד אשר נמצא אצל מתנדבי איחוד הצלה מגיע מתרומות של אנשים טובים ועולה כסף רב לארגון.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה