תלמידי ח׳1 חטיבה א דה שליט מקיימים השנה פרוייקט מיוחד למען הקהילה - חלוקת ארוחת בוקר לעובדי התברואה בעיר רחובות. מדי שבוע התלמידים יוצאים לרחובות ומחלקים לכל העובדים ארוחה הכוללת 2 כריכים, שתייה, עוגיות ומכתב אישי לעובד, בו הם מוקירים ומודים להם על עבודתם בניקיון וחזות העיר.
מבית הספר נמסר: אנו זוכים לתודות וברכות רבות מהעובדים לתלמידים. התלמידים מבינים את תרומת המעשה הטוב אותו הם עושים, והם מכינים סלסילות מושקעות עבור העובדים.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה