הזמר איתי לוי קיים אמש מופע מיוחד ומרגש במיוחד עבורו בהיכל מנורה. לראשונה אחרי שנתיים הגיעה להופעה אמו של הזמר שהתרגש מהמעמד והחל לבכות בעת שהקדיש לה שיר. המופע היה מיוחד במינו עם הופעות אורח של רביב כנר והזמרת נרקיס.
עוד הפתעה שציפתה לקהל היא שבמהלך ההופעה הזמין איתי לוי את חברו הטוב, אוראל צברי לעלות על הבמה יחד עם בת זוגתו לתוכנית רוקדים עם כוכבים, ליטל לכטמן שם החלו לרקוד ולעשות שמח.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה