הכירו את תמיר כהן, רק בן 12 וכבר מוסיקאי מחונן, מנגן ומעבד יצירות לגמרי לבד.
לכבוד יום המעשים הטובים תמיר החליט שהוא רוצה לעשות טוב והגיע לנגן היום (שני) לקשישים בבית האבות בנווה עמית. בשעות הצהריים הוא מיהר לעשות בדיקת אנטיגן, התלבש לקונצרט ונסע לשעת תרבות בבית האבות, שם ניגן במשך שעה יצירות של שופן, קליידרמן, באך וגם אריק אינשטיין וחוה אלברשטיין.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה