בימים אלו נערכת ועדת התאגידים בישראל אליה מגיעים פוליטיקאים ראשי רשויות, מנהלי ואנשי המקצוע במשרדי הממשלה, נד"לן, כלכלה ועוד. במהלך היום נערך פאנל בנושא מחירי הדיור הגבוהים בישראל בו לקח חלק ראש העיר, רחמים מלול שאמר כי אנו נמצאים במצב חירום. לדבריו מבין הערים בישראל ברחובות הייתה עליית המחירים הגבוהה ביותר בשנים האחרונות. מלול התייחס גם לתוכנית של קביעת מחירי הקרקעות בידי המדינה ואמר "זה כמו המבצע של ההגרלות ומחיר למשתכן וכל המבצעים שאנשים פוליטיים פופוליסטיים מחליטים עליהם ולא יוצא מזה כלום בסוף".
בפאנל לקחו חלק: גב' ליאת שוחט, ראשת עיריית אור יהודה, מר חנן מור , יו"ר קבוצת MORE; עו"ד כרמית יולס , המשנה ליועץ המשפטי לממשלה; מר צחי דוד, סגן הממונה על התקציבים בתחום הנדל"ן במשרד האוצר; ומר שמעון לנקרי, ראש עיריית עכו.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה