לראשונה הופעל מיזם תחבורה ציבורית ברחובות.
בסוף השבוע מיזם שבוס הגיע לעיר רחובות במסגרת שיתוף פעולה עם סיעת רחובות חופשית. המיזם עתיד לפעול במהלך חודש אוגוסט לכיוון היס פלאנט וחוף ראשון לציון. כאמור אמש יצא המיזם לפועל כאשר מאות תושבים ומשפחות השתמשו בשירות והביעו תמיכה במיזם שמאפשר להם לצאת מהעיר בסופי שבוע.
על פי התכנון כבר השבוע מתכננים שבוס - תחבורה חברתית בסופ"ש להעלות קמפיין למימון המונים ולגייס את תושבי העיר על מנת להרחיב את הקווים לשכונות נוספות וגם מימון קו ביום שישי בערב לתל אביב.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה