

מועצת התלמידים הארצית הכריזה על השבתת הלימודים של תלמידי כיתות ז' – י"ב לאות מחאה על ביטול הטיולים על ידי המורים, המסרבים להוציא טיולים עד אשר תוסדר מידת האחריות הפלילית של המורים על תקלות בטיולים. לאור הקריאה הארצית החליטו גם תלמידי רחובות להצטרף לשביתה אשר אמורה להימשך עד יום שישי ותלמידי רחובות חברו לתלמידי המועצה האזורית ברנר כדי לקיים פעילות מחאה משותפת בגן המייסדים. התלמידים קיימו (יום רביעי 14/1) הפנינג מחאה בין השעות 11:00 – 14:00 אשר כלל הקמת אוהלים, שירים, הנפת שלטים, ריקודים ועוד צפו בתמונות וסרטון של האירוע
צפו בסרטון ההפגנה
להגדלת התמונות לחצו על אחת התמונות
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לוואטסאפ חדשות מזכרת בתיה קריית עקרון והמושבים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה