מאז שעות הצהריים של יום ראשון 18/1 נמצאת שכונת אושיות בהפסקת חשמל ארוכה בגלל קצר בקו מתח חשמלי הנמצא בסמטת התפוז. יש לציין כי לפני מספר שבועות העמוד חשמל הזה ספג פגיעה מכדורגל וגם אז היתה הפסקת חשמל ארוכה באושיות, אולם הפעם מדווחים עדי ראייה כי מדובר בקצר שאירע בראש העמוד. מחברת חשמל נמסר כי להערכתם לקראת השעה 18:00 יחזור החשמל

המידע והתמונות נשלח על ידי מתן ברבי באמצעות הוואטסאפ האדום
0-586-586-106
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה