בהמשך, הכתה את האם בידיה ובאמצעות מטריה, והכניסה אצבעות לתוך פיה של האם, הוציאה את השיניים התותבות שלה ושברה אותן. והמשיכה להכות את האם וכל אותה עת צעקה "אני אהרוג אותך".
בבית המשפט התברר כי עם הזמן הרופאה והאמא השלימו והאם אפילו סלחה לבת, ולא התנגדה כי הבת כבר תעזוב את הבית לחיים משלה. הרופאה עברה טיפולים פסיכולוגיים והתברר כי האם מודאגת וקשה לה לתפקד בידיעה כי הבת שלה תלך לכלא. שופטת בית המשפט סגנית הנשיאה עינת רון החליטה למרות האלימות הקשה להתחשב במצב העדין וגזרה על הרופאה 6 חודשי עבודת שירות ו – 3000 ₪ קנס
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה