תושבי מתחם ויסגל התארגנו והקימו ועד פעולה אשר אסף כסף ובאמצעות עו"ד הגישו עתירה מנהלית נגד המשך בניית האצטדיון במתחם ויסגל. כאשר הטענה המרכזית של הועד שבניית האצטדיון במתחם ויסגל נוגד את התב"ע. אלדד איזק יו"ר וועד הפעולה מסביר : "לאחר בדיקות נמצא כי התב"ע של השטח בו צפוי לקום האצטדיון איננה מאפשרת הקמת אצטדיון, זאת מכיוון שיעוד הקרקע הוא למטרת "שטח פתוח למטרות ספורט". ואצטדיון נחשב למבנה (סגור או חצי סגור) ומכאן שבנייתו איננה חוקית!!!
יתרה מכך התוכניות שהגישה העירייה לוועדה המחוזית נעדרות תוכניות בניין הכוללות זכויות בנייה, גובה בנייה, קיום הטריבונות ועוד, זאת בניגוד למקובל ולאופן שבה הוגשו תוכניות לאצטדיונים אחרים ברחבי הארץ כגון בנתניה, פתח תקווה, נס ציונה ו... התכנון המקורי להקמת אצטדיון ברחובות ההולנדית!!!! ועוד, מכאן שלדעת הועד לא ניתן יהיה לאפשר הוצאת היתר בנייה לטובת בניית האצטדיון.
האצטדיון נבנה מתחת "לאף" של הדיירים

אלדד איזק הוסיף "בית המשפט נתן לעיריית רחובות שבועיים להגיב על העתירה כאשר במשך השבועיים האלה יש להפסיק כל עבודה במקום למעט עבודות עפר"
מייל לפניות
יוסי שייביס
yosi19896@walla.com
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה