הבחירות לועד עובדי העירייה מתחממות... רמי מדהלה "בתחילת השנה העירייה צפויה לעמוד בפני קיצוצים רבים והעובדים צריכים לבחור בין ועד הנלחם עבור כל עובד ועובדת או בועד המזוהה עם הנהלת העירייה"?
אבי בר
27.08.15 16:10

חזון המהפכה של רמי מדהלה
הקמת מועצת עובדים שתייצג את כלל העובדים באגפים, הקמת וועדת בריאות שתדאג לרווחת העובד, הכשרת סייעות מובילות לגנים/בתי ספר, הקמת מע' של ביטוחי רפואיים (שיניים,חיים וכו'), הקמת רשת תקשורת שתכלול את כלל עובדי העירייה לאגפיו, יעוץ והדרכה פנסיונים, הקמת מועדון צרכנות משותף לעובדים ומשפחותיהם, הקמת רשת ביטוחי רכב, הקמת מערך של עזרה לאבות בית בנושא ניקיון בתי ספר (מכונת טיאוט), הכנת אירועי פרידה לעובדים הפורשים.
ביום ג' נסגרה רשימת המועמדים לבחירות לוועד העובדים בעיריית רחובות. לתפקיד היו"ר הוגשו שתי מועמדויות ולתפקיד חבר וועד הוגשו 21 מועמדויות כאשר בסופן תתגבש רשימת ועד של עשרה עובדים ויו"ר. הבחירות עתידות להתקיים בתאריך ה – 9.9.15 ברחבת העירייה .
"עיריית רחובות צפויה לעמוד בפני קיצוצים רבים שיחלו כבר בתחילת השנה הקרובה. מן הסתם הנהלת העירייה לא תרצה לעמוד מול ועד כוחני הנלחם למען כל עובד ועובד. הכוח נמצא בידיים של הבוחרים, אם לבחור ועד המזוהה עם הנהלת העיריה או ועד למען העובדים". אומר יו"ר ועד העובדים המכהן וראש אגף שכונות רמי מדהלה, אשר הגיש את מועמדותו גם בקדנציה הזו, בהמשך לשאלה על הפרסום בפלאייר הבחירות של יוסי כפיר, כאשר על פי יוסי כפיר, ראש העיר איחל לו הצלחה בבחירות.
היו שיחות על איחוד בין הרשימות שלך ושל יוסי כפיר?
"אני מברך את המתמודד השני ליו"ר ואת אלו העומדים מאחוריו ,בין בגלוי ובין מאחורי הקלעים. אני שמח שאותם גורמים שרק לפני כמה ימים ניסו לתבוע ממני להכניס נציגים שלהם לרשימה שלי, קבלו את סירובי הנחרץ והחליטו לשנס את מותניהם ולתת לעובדי העירייה לומר את דברם בקלפי. זוהי דמוקרטיה וכך ראוי שיהיה"
אז מדובר בבחירה בין שתי קבוצות?
"שלא תטעו , אין מדובר כאן על בחירה של בודדים- מדובר כאן על בחירה בין שתי קבוצות.
קבוצה אחת מגובשת ומאוחדת, המורכבת מאנשי עשייה המוערכים הן במערכת הציבורית והן מחוצה לה בקרב התושבים. הקבוצה השנייה היא אוסף של יחידים בעלי אינטרסים אישיים.
אסכם כי עשייה למען העובדים והקרבה אישית הם המדד החשוב ביותר בבחירת נבחר ציבור. יש לבחון ע"פ מבחן העשייה ולוודא לגבי חברי הועד הקיימים בכמה ישיבות ועד הם נכחו ומה הייתה תרומתם למען העובדים."
הרכבת קבוצה מאנשים שאתה מאמין ביכולות שלהם.
"מיד לאחר הבחירות יעמדו בפני הוועד הנבחר אתגרים גדולים וחשובים. לכן ב.9.9 אנו חייבים לבחור אנשים רעננים עם דם חדש. אנשים עם מוטיבציה ,אנשים עם רצון ורעב להלחם בכל מי שינסה לפגוע בעובדים - אלו בדיוק האנשים שאיתי וזו בדיוק הנבחרת שלצידי."
במה שונה הרשימה שלך מהרשימה של יוסי כפיר?
"הקבוצה שלי- היא נבחרת הכוללת עובדים צעירים ונחושים ,אנשים עם תחושת שליחות ציבורית, לצד חברים וותיקים בעלי נסיון שעוד לא איבדו את התשוקה לעשייה ומקדישים ימים כלילות למען העובדים. אבל יותר מהכל מדובר על אנשים "בגובה העיניים" אנשים שיחסי האנוש האהבה והאכפתיות לעובדים היא נר לרגליהם. מדובר בנבחרת אשר תילחם בכל הגורמים אשר ינסו לפגוע בכל עובד ועובד ומטרותיה לשפר את תנאיהם של העובדים ולא להקל על ההנהלה."
איך התחלת את עבודתך הציבורית?
אני בן לאחת המשפחות הוותיקות בעיר, מבוני המושבה וממייסדי שכונת שעריים. את העבודה הציבורית ינקתי מהבית ומהמשפחה, בשליחות שהיתה במשך כל השנים בעשייה הציבורית בעיר. כך גדלתי וכך חונכתי מבית שיש שכר אמיתי שלא נמדד בכסף. זאת עבודה שבאה מהלב ומהנשמה, או שזה טמון בך או שלא, להנהיג זאת שליחות ואחריות."
ואת עבודתך בעיריית רחובות?
את עבודתי בעיריית רחובות התחלתי במח' תנועה ושילוט בתפקיד פקח, לאחר מכן עברתי להיות מנהל השוק העירוני ומנהל משמרת שנייה באגף תברואה, ובמקביל הוכשרתי כתברואן מוסמך. בהמלצת מנכ"ל העירייה דאז נשלחתי ללימודים אקדמאים לתואר B.A במנהל ציבורי באוניברסיטת אריאל, לאחר סיום הלימודים וקבלת תואר B.A נבחרתי במכרז למנהל אגף השכונות. ככה שעברתי את כל המסלול "מלמטה עד היום".
דרך כל כך ארוכה בדרך כלל רצופה גם מכשולים.
"במהלך שנות עבודתי נתקלתי בהרבה חומות ובהרבה צמתים שהייתי צריך להילחם בהם, אלו אותם צמתים שהעובדים נתקלים בהם היום במהלך עבודתם, זאת הנקודה שמחברת אותי לעובדים."
מה היה נקודת השיא עד כה בעבודתך הציבורית? מהו ההישג שאתה הכי גאה בו?
ראשית, נבחרתי ליו"ר וועד העובדים הכי צעיר בארץ אי פעם. שנית, כשנבחרתי להנהיג את ועד העובדים כיו"ר, ותוך כדי תפקידי כמ"מ יו"ר סיעת הליכוד בהסתדרות מוניתי להיות חבר ההנהגה הראשון שהיה בהנהגת ההסתדרות (בינ"ה) מטעם וועד העובדים.
במהלך כהונתי כחבר בית נבחרי ההסתדרות הייתי שותף פעיל במאבקים של ההסתדרות למען העובדים ברמה הארצית בתקופתו של עופר עיני ובתקופתו של אבי ניסנקורן.
יחד איתם הובלנו מאבקים בנושאים שונים: רכבת ישראל, הגדלת שכר המינימום וההישג הגדול ביותר - מאבק שאני הובלתי ברמה המקומית, לקליטת עובדי קבלן להעסקה ישירה ובעקבות מאבק זה הצליחה ההסתדרות לעזור לעובדי הקבלן ברמה הארצית.
שיחקת ב"ליגה של הגדולים".
צברתי ניסיון רב ואם להיות כנים כן "שיחקתי בליגה של הגדולים" ויש לי עוד המון מה לתרום ולתת לעובדים.
המסר העיקרי שאתם מעבירים בהודעות שלכם הוא "ביחד מנצחים". מה החשיבות של להיבחר יחד כמקשה אחת?

חברי ועד אינם נבחרים לא למטרות טיולים או ספורטיאדה ולקידום אישי, אלא חברי ועד נבחרים בשביל לפעול ולקדם את תנאי כלל העובדים כל אחד בתחומו. חבר ועד זאת עבודה קשה וכפוית טובה, זה לספק אוזן קשבת, תמיכה ועזרה בעיקר אחרי שעות העבודה. מספיק שיהיה חבר ועד אחד בתוך הקבוצה שיכול להכניס מקלות בגלגלים ,ויגרום לזמן להתכלות בפתרון סכסוכים פנים ועדיים במקום לפתור קונפליקטים הקשורים לעובדים. לכן חשוב להקים נבחרת מאוחדת, מגובשת שמטרותיה אחידות וכך היא תוכל לרוץ הישר למטרה – טובת העובד"
ומהי המטרה?
המטרה שלי ושל חברי הנבחרת שלי היא לשמור את הישגי העבר ולדאוג לעתיד טוב יותר.
לשם כך אני צריך לצידי צוות שיפעל ויילחם, ולא אנשים שמונעים מקנאה או משנאה ברמה האישית. אני צריך לצידי אנשים שיעמדו במבחני היום יום, אנשים שיצליחו לעמוד בפני ההנהלה ויידעו לייצג את העובדים נאמנה. ההיסטוריה הוכיחה שמקנאה ומשנאה ורדיפה אחר הכבוד לא מגיעים לעשייה.
מה יהיה הצעד הראשון שתעשו למען העובדים במידה ותבחרו כולם לועד העובדים?
בראש ובראשונה אנחנו צריכים להגן על העובדים לא ניתן שהגירעון של העירייה והקיצוצים הקרבים ישפיעו על תעסוקת העובדים. כמו כן, נמשיך את המלחמה ואת הביצוע של הרפורמה של עובדי הקבלן שהובלנו, ונגן על כל התנאים של כל העובדים. מעבר לכך, יש תוכניות ארוכות טווח והן:
הקמת מועצת עובדים שתייצג את כלל העובדים באגפים, הקמת וועדת בריאות שתדאג לרווחת העובד, הכשרת סייעות מובילות לגנים/בתי ספר, הקמת מע' של ביטוחי רפואיים (שיניים,חיים וכו'), הקמת רשת תקשורת שתכלול את כלל עובדי העירייה לאגפיו, יעוץ והדרכה פנסיונים, הקמת מועדון צרכנות משותף לעובדים ומשפחותיהם, הקמת רשת ביטוחי רכב, הקמת מערך של עזרה לאבות בית בנושא ניקיון בתי ספר (מכונת טיאוט), הכנת אירועי פרידה לעובדים הפורשים. זאת כמובן בנוסף לניהול המתמיד של המשברים ומתן הפתרונות לקונפליקטים.
ולסיום?
אני מאחל לכולנו מערכת בחירות ערה ומעורבת שתכניס רוח חדשה למסדרונות העיריה ותכין אותנו לקראת הקרב האמיתי בהגנה על העובדים. חשוב לבחור קבוצה שתפעל ברגישות הראויה מצד אחד ובנחישות הנדרשת מצד שני ותפעל מתוך שליחות ששכרה היא הזכות להשפיע ולשנות למען העובד.
הערת המערכת

"עיריית רחובות צפויה לעמוד בפני קיצוצים רבים שיחלו כבר בתחילת השנה הקרובה. מן הסתם הנהלת העירייה לא תרצה לעמוד מול ועד כוחני הנלחם למען כל עובד ועובד. הכוח נמצא בידיים של הבוחרים, אם לבחור ועד המזוהה עם הנהלת העיריה או ועד למען העובדים". אומר יו"ר ועד העובדים המכהן וראש אגף שכונות רמי מדהלה, אשר הגיש את מועמדותו גם בקדנציה הזו, בהמשך לשאלה על הפרסום בפלאייר הבחירות של יוסי כפיר, כאשר על פי יוסי כפיר, ראש העיר איחל לו הצלחה בבחירות.
היו שיחות על איחוד בין הרשימות שלך ושל יוסי כפיר?
"אני מברך את המתמודד השני ליו"ר ואת אלו העומדים מאחוריו ,בין בגלוי ובין מאחורי הקלעים. אני שמח שאותם גורמים שרק לפני כמה ימים ניסו לתבוע ממני להכניס נציגים שלהם לרשימה שלי, קבלו את סירובי הנחרץ והחליטו לשנס את מותניהם ולתת לעובדי העירייה לומר את דברם בקלפי. זוהי דמוקרטיה וכך ראוי שיהיה"
אז מדובר בבחירה בין שתי קבוצות?
"שלא תטעו , אין מדובר כאן על בחירה של בודדים- מדובר כאן על בחירה בין שתי קבוצות.
קבוצה אחת מגובשת ומאוחדת, המורכבת מאנשי עשייה המוערכים הן במערכת הציבורית והן מחוצה לה בקרב התושבים. הקבוצה השנייה היא אוסף של יחידים בעלי אינטרסים אישיים.
אסכם כי עשייה למען העובדים והקרבה אישית הם המדד החשוב ביותר בבחירת נבחר ציבור. יש לבחון ע"פ מבחן העשייה ולוודא לגבי חברי הועד הקיימים בכמה ישיבות ועד הם נכחו ומה הייתה תרומתם למען העובדים."
הרכבת קבוצה מאנשים שאתה מאמין ביכולות שלהם.
"מיד לאחר הבחירות יעמדו בפני הוועד הנבחר אתגרים גדולים וחשובים. לכן ב.9.9 אנו חייבים לבחור אנשים רעננים עם דם חדש. אנשים עם מוטיבציה ,אנשים עם רצון ורעב להלחם בכל מי שינסה לפגוע בעובדים - אלו בדיוק האנשים שאיתי וזו בדיוק הנבחרת שלצידי."
במה שונה הרשימה שלך מהרשימה של יוסי כפיר?
"הקבוצה שלי- היא נבחרת הכוללת עובדים צעירים ונחושים ,אנשים עם תחושת שליחות ציבורית, לצד חברים וותיקים בעלי נסיון שעוד לא איבדו את התשוקה לעשייה ומקדישים ימים כלילות למען העובדים. אבל יותר מהכל מדובר על אנשים "בגובה העיניים" אנשים שיחסי האנוש האהבה והאכפתיות לעובדים היא נר לרגליהם. מדובר בנבחרת אשר תילחם בכל הגורמים אשר ינסו לפגוע בכל עובד ועובד ומטרותיה לשפר את תנאיהם של העובדים ולא להקל על ההנהלה."
מה יהיה הצעד הראשון שתעשו למען העובדים במידה ותבחרו כולם לועד העובדים?
בראש ובראשונה אנחנו צריכים להגן על העובדים לא ניתן שהגירעון של העירייה והקיצוצים הקרבים ישפיעו על תעסוקת העובדים. כמו כן, נמשיך את המלחמה ואת הביצוע של הרפורמה של עובדי הקבלן שהובלנו, ונגן על כל התנאים של כל העובדים.
בראש ובראשונה אנחנו צריכים להגן על העובדים לא ניתן שהגירעון של העירייה והקיצוצים הקרבים ישפיעו על תעסוקת העובדים. כמו כן, נמשיך את המלחמה ואת הביצוע של הרפורמה של עובדי הקבלן שהובלנו, ונגן על כל התנאים של כל העובדים.
איך התחלת את עבודתך הציבורית?
אני בן לאחת המשפחות הוותיקות בעיר, מבוני המושבה וממייסדי שכונת שעריים. את העבודה הציבורית ינקתי מהבית ומהמשפחה, בשליחות שהיתה במשך כל השנים בעשייה הציבורית בעיר. כך גדלתי וכך חונכתי מבית שיש שכר אמיתי שלא נמדד בכסף. זאת עבודה שבאה מהלב ומהנשמה, או שזה טמון בך או שלא, להנהיג זאת שליחות ואחריות."
ואת עבודתך בעיריית רחובות?
את עבודתי בעיריית רחובות התחלתי במח' תנועה ושילוט בתפקיד פקח, לאחר מכן עברתי להיות מנהל השוק העירוני ומנהל משמרת שנייה באגף תברואה, ובמקביל הוכשרתי כתברואן מוסמך. בהמלצת מנכ"ל העירייה דאז נשלחתי ללימודים אקדמאים לתואר B.A במנהל ציבורי באוניברסיטת אריאל, לאחר סיום הלימודים וקבלת תואר B.A נבחרתי במכרז למנהל אגף השכונות. ככה שעברתי את כל המסלול "מלמטה עד היום".
דרך כל כך ארוכה בדרך כלל רצופה גם מכשולים.
"במהלך שנות עבודתי נתקלתי בהרבה חומות ובהרבה צמתים שהייתי צריך להילחם בהם, אלו אותם צמתים שהעובדים נתקלים בהם היום במהלך עבודתם, זאת הנקודה שמחברת אותי לעובדים."
מה היה נקודת השיא עד כה בעבודתך הציבורית? מהו ההישג שאתה הכי גאה בו?
ראשית, נבחרתי ליו"ר וועד העובדים הכי צעיר בארץ אי פעם. שנית, כשנבחרתי להנהיג את ועד העובדים כיו"ר, ותוך כדי תפקידי כמ"מ יו"ר סיעת הליכוד בהסתדרות מוניתי להיות חבר ההנהגה הראשון שהיה בהנהגת ההסתדרות (בינ"ה) מטעם וועד העובדים.
במהלך כהונתי כחבר בית נבחרי ההסתדרות הייתי שותף פעיל במאבקים של ההסתדרות למען העובדים ברמה הארצית בתקופתו של עופר עיני ובתקופתו של אבי ניסנקורן.
יחד איתם הובלנו מאבקים בנושאים שונים: רכבת ישראל, הגדלת שכר המינימום וההישג הגדול ביותר - מאבק שאני הובלתי ברמה המקומית, לקליטת עובדי קבלן להעסקה ישירה ובעקבות מאבק זה הצליחה ההסתדרות לעזור לעובדי הקבלן ברמה הארצית.
שיחקת ב"ליגה של הגדולים".
צברתי ניסיון רב ואם להיות כנים כן "שיחקתי בליגה של הגדולים" ויש לי עוד המון מה לתרום ולתת לעובדים.
המסר העיקרי שאתם מעבירים בהודעות שלכם הוא "ביחד מנצחים". מה החשיבות של להיבחר יחד כמקשה אחת?

חברי ועד אינם נבחרים לא למטרות טיולים או ספורטיאדה ולקידום אישי, אלא חברי ועד נבחרים בשביל לפעול ולקדם את תנאי כלל העובדים כל אחד בתחומו. חבר ועד זאת עבודה קשה וכפוית טובה, זה לספק אוזן קשבת, תמיכה ועזרה בעיקר אחרי שעות העבודה. מספיק שיהיה חבר ועד אחד בתוך הקבוצה שיכול להכניס מקלות בגלגלים ,ויגרום לזמן להתכלות בפתרון סכסוכים פנים ועדיים במקום לפתור קונפליקטים הקשורים לעובדים. לכן חשוב להקים נבחרת מאוחדת, מגובשת שמטרותיה אחידות וכך היא תוכל לרוץ הישר למטרה – טובת העובד"
ומהי המטרה?
המטרה שלי ושל חברי הנבחרת שלי היא לשמור את הישגי העבר ולדאוג לעתיד טוב יותר.
לשם כך אני צריך לצידי צוות שיפעל ויילחם, ולא אנשים שמונעים מקנאה או משנאה ברמה האישית. אני צריך לצידי אנשים שיעמדו במבחני היום יום, אנשים שיצליחו לעמוד בפני ההנהלה ויידעו לייצג את העובדים נאמנה. ההיסטוריה הוכיחה שמקנאה ומשנאה ורדיפה אחר הכבוד לא מגיעים לעשייה.
מה יהיה הצעד הראשון שתעשו למען העובדים במידה ותבחרו כולם לועד העובדים?
בראש ובראשונה אנחנו צריכים להגן על העובדים לא ניתן שהגירעון של העירייה והקיצוצים הקרבים ישפיעו על תעסוקת העובדים. כמו כן, נמשיך את המלחמה ואת הביצוע של הרפורמה של עובדי הקבלן שהובלנו, ונגן על כל התנאים של כל העובדים. מעבר לכך, יש תוכניות ארוכות טווח והן:
הקמת מועצת עובדים שתייצג את כלל העובדים באגפים, הקמת וועדת בריאות שתדאג לרווחת העובד, הכשרת סייעות מובילות לגנים/בתי ספר, הקמת מע' של ביטוחי רפואיים (שיניים,חיים וכו'), הקמת רשת תקשורת שתכלול את כלל עובדי העירייה לאגפיו, יעוץ והדרכה פנסיונים, הקמת מועדון צרכנות משותף לעובדים ומשפחותיהם, הקמת רשת ביטוחי רכב, הקמת מערך של עזרה לאבות בית בנושא ניקיון בתי ספר (מכונת טיאוט), הכנת אירועי פרידה לעובדים הפורשים. זאת כמובן בנוסף לניהול המתמיד של המשברים ומתן הפתרונות לקונפליקטים.
ולסיום?
אני מאחל לכולנו מערכת בחירות ערה ומעורבת שתכניס רוח חדשה למסדרונות העיריה ותכין אותנו לקראת הקרב האמיתי בהגנה על העובדים. חשוב לבחור קבוצה שתפעל ברגישות הראויה מצד אחד ובנחישות הנדרשת מצד שני ותפעל מתוך שליחות ששכרה היא הזכות להשפיע ולשנות למען העובד.
הערת המערכת
יוסי כפיר מסר באמצעות מקורביו כי אינו מעוניין להשתמש בבמה שהאתר מעמיד לרשותו כדי לקדם את אנשיו בבחירות. (ואם יתחרט הוא מוזמן)

טוקבקים לא ראויים ימחקו
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות דילים וקופונים חמים בוואטסאפ – הצטרפו עכשיו!
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

- אורחרמי כל הכבוד על הנבחרת האיכותית היום בכנס פגשתי אותם,התרשמתי מאוד אני איתך 100%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!27.08.15 16:42 תגובה
- אורחהנבחרת הנגדית: העומד הראשה-חבר בועד העובדים מעל 10 שנים מה ההישגים שלו? מתמודד סקטור טכנאים-שכרו יותר ממנכל העירייה (מעל 40000 ש"ח) מתמודדת-מזכירה בלשכת ראש העיר-מעניין על מי היא תגן כנגד הבוס הישיר שלה. מתמודדת-מזכירה שבימים אלה ממש נותרה ללא שיבוץ כי הנמהל שלה זרק אותה. מתמודד- מנהל אגף חבר וועד מכהן עשרות שנים,מה הוא תרם?חוץ מטיולים,חו"ל,ספורטיאדה. וזה בלי שמות,בלי לכלוכים איזה נבחרת יוסי כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!27.08.15 16:47 תגובה
- אורחרמי מדהלה היקר אנחנו מאחלים לך בהצלחה כל הכבוד27.08.15 16:49 תגובה
- אורחרמי אתה איש מדהים שבאמת רואה את הוועד שליחות למען העובדים .27.08.15 16:49 תגובה
- אורחלא ניתן להנהלת העיר לפגוע בנו העובדים,וועד חזק חייבים27.08.15 16:50 תגובה
- אורחכואב לי הלב רק שאנשים כמו מיכל שתלב שלך נתתה להם ככה מנסים להחפיש אותך ולפגוע בך חבל27.08.15 16:50 תגובה
- אורחמעניין מדוע אדון ראש העיר וסגנו מתן דיל מתערבים בבחירות של ועד עובדים,כאשר יש להם אינטרסים מובנים מנוגדים??????????????????????27.08.15 16:51 תגובה
- אורחרמי אתה אחלה ראש וועד ותודה על כל מה שעשיתה למעני27.08.15 16:51 תגובה
- אורחשאלה מטופשת ,זה ברור וועד מכור של ההנהלה27.08.15 16:52 תגובה
- אורחמקווה שהבנת שהוועד המכור של הנהלת העירייה (שמזכירת המנכ"ל דורון מילברג מראשי המקצצים לעובדים נמצאת בו) הוא הוועד המתמודד נגד רמי וקבוצתו. המזכירה בחורה נחמדה בפני עצמה אבל זה לא לעניין בכלל להיות חברת וועד מהלשכה, אך תוכל לצאת במחאה ודרישות נגד הבוס שלה שהוא המקצץ הראשי בשכר ותנאי העובדים? כנ"ל מזכירה נוספת שבקבוצת המתמודדים נגד רמי ששלוש פעמים ניידו אותה בעירייה במקומות שעבדה, כולל בימים אלו. ייתכן והיא חביבה, לא מכיר, וועד צריך להיות יציב!28.08.15 08:57 תגובה
- אורחיוסי כפיר גם בסדר אבל לומר את האמת רמי מתאים יותר27.08.15 16:53 תגובה
- אורחיוסי כפיר איש מדהים, מנהל אגף במקצועיות בלתי רגילה, נעים הליכות, חביב אבל.............. כיו"ר, הוא לא יוכל להיות בולדוזר כמו רמי. הוא יודע את זה.28.08.15 08:58 תגובה
- אורחרמי יש לך ניבחרת צעירה רעננה אמיתית אנחנו איתכם אגף חירום וביטחון27.08.15 16:54 תגובה
- אורחתודה. רוית ירימי האוזר27.08.15 23:02 תגובה
- אורחאנשים נפלאים באגף ביטחון, שהראשי ביניהם הוא אדם שאין מילים לתארו, סמל ודוגמא למקצועיות וארגון, ענייני ונעים לעבוד אתו - אופיר מזרחי.28.08.15 09:00 תגובה
- אורחאיך יכול להיות שעובד רגיל מרוויח יותר ממנכ"ל העירייה,איזה מנכ"ל פראיר27.08.15 16:54 תגובה
- אורחיוסי, בכל הכבוד, ויש כבוד, כמצביא אתה לא יכול לברוח עם חיילך מהזירה. בשביל מה הגשת מועמדות וגררת את כולנו לשחות ברפש הזה אם אתה לא מתכוון לנסות לנצח. עד שלשום התחבאתם וזה היה לגיטימי אבל מרגע שהודעת שאתה נכון לקרב בא ונפתח אחד לאחד. מה אתה מתחבא בבית ?!?27.08.15 17:18 תגובה
- אורחלא רק שלא רואים ולא שומעים אותו גם אין כמעט אף אחד שמוכן לכתוב עליו איזו מילה טובה. דווקא לדעתי האישית, אם הוא מזיז הצידה את שמעון, מפרסם רשימה, מיישר את השורות ואומר כמה דברי טעם יש סיכוי שהבחירות יחזרו להיות פתוחות.27.08.15 17:32 תגובה
- אורחמה יוסי יציג כנבחרת אוסף של אנשים שאין להם ולו אינטרס אחד משותף,רק קנאה שנאה וכבוד27.08.15 17:25 תגובה
- אורחאין צורך בוועד של אינטרסנטים,יוסי בבקשה תתפכח לטובת כולם27.08.15 17:26 תגובה
- אורחאם הוא מסרב להיחשף ולהציג את עצמו ואת הנבחרת שלו אז מה נשאר עוד ? יש לו מושג כמה אנשים כבר עכשיו בתחילת הקרב פגועים ומדממים רק בגלל שהוא השלה אותם שהוא יוביל אותם לקרב ועכשיו הם מחפשים אותו שיגיד משהו. עזבו הכל - איזה מתמודד שפוי מסרב לקבל במה חופשית מכלי התקשורת היחיד שמסקר את הבחירות ???!!27.08.15 17:48 תגובה
- אורחאם הועד נלחם בהנהלה כמו שרמי אומר אז למה חתכו בשעות לעובדים ?27.08.15 18:03 תגובה
- אורחאלו שחתכו להם בשעות, דאגו להשלים להם את השעות ע"י שינוי מקום עבודה או השלמה במקומות אחרים, הוצאו להם כמה אפשרויות לבחירה. רמי מעורב בכל שיבוץ ושיבוץ של עובד ויוציא את נשמתו לכל אחד, "לא רואה אף אחד ממטר" כשמדובר בפגיעת זכויות עובד. לא נראה לי שמישהו הלך הביתה, העיר גדלה וגדלה ועם זה, צריך להגדיל גם את כ"א.27.08.15 23:06 תגובה
- אורחרמי לא קוסם! רמי נאבק למען כל חצי שקל שיורד מעובד. מי שקיצצו לו בשעות, הגיע לרמי והרוב סודר. אנשים בודדים מאוד (אני חושב רק סייעות שרק הן שעושות את עובדת הקודש בעירייה). קוצצו להן שעות בגלל אופי הילדים שעובדות איתן, אך הוצאה להן הצעה טובה יותר עם משרה גדולה יותר, שכר גבוה יותר - לעבוד כסייעת בגן.28.08.15 09:05 תגובה
- אורחואם כבר חתכו לעובדים בשעות צריך היה להוריד את השאלטר של האירועים בעיר ובטח לא לתת לראש העיר לעשות אירועים בזמן שהעובדים איבדו 20% משכרם27.08.15 18:07 תגובה
- אורחתודה לאל, סוף סוף ביקורת עניינית שמחייבת תשובה !! רמי - להתייחסותכם.27.08.15 18:17 תגובה
- אורחזו סוגיה מורכבת כי מצד אחד אין יותר נוח מלחתוך בתרבות אבל עיר ללא תרבות היא כמו גוף ללא נשמה. מה גם שמדובר בסכומים שבקושי מגרדים את המחסור. דבר נוסף שאי אפשר להתעלם ממנו הוא מצב קופת העירייה מזה זמן רב ומצבה אינו תלוי בנו. ברור שככל שהעירייה נהנית מהכנסות ותקציבים גדולים קל יותר מאשר כשהיא כמו במצבה כעת ומדובר על גרעון הולך וגדל גם אחרי ההעלאה החריגה בארנונה והקיצוצים אצלנו וכשאין לצערנו שום תכנית סדורה לשיפור המצב הגרעוני שהולך וגדל. אז עכשיו רוצים שוב לקצץ אצלנו ונגד זה צריך להילחם ולא נבחל בשום אמצעי.27.08.15 19:33 תגובה
- אורחמה שההנהלה החליטה לרווחת התושבים לא אמורה לבוא על חשבון עובדי העירייה, נכון, גם לתושבים מגיע ותודה לאל העיר רחובות פורחת ומתפתחת וכייף לגור בה. רמי דאג אישית לכל עובד שהשעות שקוצצו לו, יושלמו ממקום אחר. או הוצאה עבודה במקום שהיקף המשרה גדול יותר ויש תקן לכך. יש דברים שתלויים גם בתקציבים מבחוץ כמו מהאוצר או משרד החינוך, בשביל זה יש את רמי שמדקלם את זכויות העובד ויעמוד לצד העובדים כמו שעושה שנים עד שיהיו מסופקים, במקסימום שיכול.27.08.15 23:11 תגובה
- אורחרמי אני אישית מעריך ומכבד אותך ומתלבט האם לבחור בך רק מפני שלא זכור לי שנלחמת כשחתכו לעובדים בשעות =אוכל של ילדי27.08.15 18:11 תגובה
- אורחלהילחם באוצר זה לא פשוט ולפעמים בלתי אפשרי. יש חוקים והסכמים שמגיעים מהממשלה. רמי בטוח לא ישב בשקט אבל אל תצפו שהוא כל יכול. היו חבריי וועד לצידו, למה הם לא עבדו ונלחמו בעבודה משותפת איתו? למה הוא נשאר לבד לטפל בכל ה 1700 עובדי עירייה? נראה לי שהולך להיות מהפך לטובת העובד בקבוצה שבחר.28.08.15 09:08 תגובה
- אורחאם היה אכפת לועד הוא יכל להגיע עם ההנהלה להסדר אחר שלא יפגע רק בעובדים הזוטרים לדוגמא:להוריד 5% מכלל עובדי העירייה כולל מנהלים כולל מראש העיר הנחמד27.08.15 18:20 תגובה
- אורחבדקת שזה מסתדר חשבונאית ? בדקת את הסכמי ההעסקה של כל עובד ועובד ? בדקת איזה הסכם קיבוצי חל על כל ענף שאתה רוצה לקצץ ? אתה יודע מה היו האפשרויות האחרות ? אם התשובה היא לא לאחת או יותר מהשאלות אז בא נשב במשרד ונסביר לך את כל המגבלות והשיקולים.27.08.15 18:30 תגובה
- אורחאין קשר בין להגיע להסדר עם ההנהלה לבין להגיע להסדר עם האוצר שגם מזרים כספים. ובאמת נראה לך שלרמי לא אכפת? לא השתמשת במילה הנכונה.28.08.15 09:10 תגובה
- אורחלא בדקתי ואני גם לא יכול לבדוק אבל הנתונים הם שיש עובדים מעל 10שנים שהם בעלי משפחות ולאחר הקיצוץ הם חזרו למשכות מינימום ואת זה תבדקו ותווכחו27.08.15 18:46 תגובה
- אורחאתה צודק. צריך להילחם בזה.27.08.15 20:06 תגובה
- אורחמה לעשות שהאוצר מקצץ? זה לא קשור רק לעובדי העירייה. ואולי היו להם תנאים שלא היו מגיעים להם לפי הסכמים ואת זה קיצצו?28.08.15 09:11 תגובה
- אורחנבחרת מנצחת27.08.15 19:21 תגובה
- אורחאנחנו רוצות לראות איזה מתנה נקבל לכבוד החג מהועד..27.08.15 19:35 תגובה
- אורח300 ש"ח תלושים!! בחיים לא קיבלנו פעמיים בשנה תלושים ,תעריכו את העבודה של רמי ,אין יותר קומבינות במתנות.27.08.15 20:53 תגובה
- אורחרמי פופוליסט מצוין. דאג לחלוקת מתנות ו תלושים יום לפני הבחירות27.08.15 20:37 תגובה
- אורחחלוקת מתנות יש שנים רבות לפני ראש השנה. מה הקשר לתאריך הבחירות? מועד הבחירות נקבע לאחר שיוכי אורשי חברת וועד עובדים פרשה, לפני כמה חודשים. צריך לתת לה לסיים בכבוד ולא לעשות את הבחירות בזמן שלא סיימה את תפקידה. עשתה עבודה נפלאה לטובת העובדים ימים כלילות.27.08.15 23:17 תגובה
- אורחמסכנה עופרה,איך גנבו לה אותו מתחת לרדאר27.08.15 20:40 תגובה
- אורחמי שנכנס לפסים אישיים,הוא חסר שכל ותרבות.27.08.15 20:54 תגובה
- אורחאין יותר שפל ובזוי ממי שנוקב בשם אישה או ילד של המועמדים. לעולם לא נרד לשם.27.08.15 22:27 תגובה
- אורחהיא לא מסכנה. אישה נפלאה, אצילית וחזקה. אל תערבבו בשר עם חלב ואל תפשפשו לאנשים בחיים הפרטיים. מספיק עם הרכילות והרוע, לא חסר בעולם.27.08.15 23:18 תגובה
- אורחרמי דאג בכוונה לתלושים לפני בחירות27.08.15 21:18 תגובה
- אורחבניגוד לסדר מועדי ישראל ?27.08.15 21:54 תגובה
- אורחאין קשר. אל תעלו דברים תתי רמה לפני שאתם בודקים. שי ניתן שנים רבות לפני החג. השי הוא גם מכספי העובד כך שלא מחלקים מתנות מתוך אינטרס. תאריך הבחירות נרבע רק ע"י וועד הבחירות.27.08.15 23:27 תגובה
- אורחטוב שאתה יודע שזה מכספי העובד. רק חשוב לא לנצל אותו לטובת אישיות27.08.15 23:39 תגובה
- אורחלא להיכנס לחיים אישיים וליפני שאתם מזכירים את עופרה תשתפו את הפה והידיים באקונומיקה למה אף אחד או אחת לא שווה את הסולייה של הנעל שלה27.08.15 22:05 תגובה
- אורחבכלל להיכנס לחייהם הפרטים של האנשים, זו רכילות ורוע. תקראו את נושא הכתבה ותגיבו בהתאם.27.08.15 23:28 תגובה
- אורחתלושים לא טוב אם היה מביא סיר הייתם אומרים למה סיר מה אתם רוצים רבע כבש27.08.15 22:08 תגובה
- אורחתמיד השי מוועד העובדים ברמה.27.08.15 23:29 תגובה
- אורחבפרט המזודות27.08.15 23:32 תגובה
- אורחמענין למה גם בני זוג קיבלו שתי מזודות. ולא כמו תמיד שתי מתנות שונות. יכול להיות שהיו"ר לא ידע!!??27.08.15 23:34 תגובה
- אורחאח יקר כנראה שאתה דור א ולא זקוק למתנה כמונו דור ב תרומתך תתקבל בברכה יש אנשים שאין להם כסף לחג27.08.15 22:25 תגובה
- אורחרמי נשמה טובה אוהבים אותל27.08.15 22:26 תגובה
- אורחאת שמעון הרוצח אין לם בעיה להזכיר אה ? צבועים27.08.15 22:43 תגובה
- אורחאתה משווה רוצח שפל שהעמיד את עצמו לבחירה לאישה שאין לה שום יד ורגל בבחירות ??27.08.15 23:22 תגובה
- אורחאישה חפה מפשע27.08.15 23:23 תגובה
- אורחשמעון מספר 127.08.15 22:52 תגובה
- אורחנאשם מס׳ 1 בתיק ע״פ 613/76.27.08.15 23:30 תגובה
- אורחצבוע מי שרשם את זה27.08.15 22:52 תגובה
- אורחפחדנים27.08.15 22:53 תגובה
- אורחאילן קירט הולך להפתיע בגדול ! הבן של יהודה קירט ז"ל ! לא יזיק לפרגן לאדם אמין ומקובל על כולם !27.08.15 23:06 תגובה
- אורחאיפה הוועד של פעם עם יוכי פאני ומיקי אקווה היכן הם??? מתגעגעים.....27.08.15 23:36 תגובה
- אורחדקלה אישה איכותית איך היא נאמה היום שפתיים יישקו ראויה מעל לכל ספק אוהבים אותך דקלה27.08.15 23:38 תגובה
- אורחרמי אוהבים אותך רק חן מחלה לב28.08.15 03:56 תגובה
- אורח9/9 הכל יהיה בסדר28.08.15 04:06 תגובה
- אורחתל אביב 4 לפנות בוקר הלילה לא נפסיק לשתות28.08.15 04:07 תגובה
- אורחאיזה צוות איך אוכל שם את השני כתו עותמי ויחיא ערן חתולצוכלב28.08.15 06:40 תגובה
- אורחנו אז מה דרעי גנב למה רמי יותר טוב מ הרוצח במדינה שלנו גם זונה יכולה לנהל ועד28.08.15 06:44 תגובה
- אורחהשנה רמי הולך להפסיד הרבה שאלתי את הרב28.08.15 06:50 תגובה
- אורחאם הוא נותן תחזית אז זה לא רב. אולי זה חוזה בכוכבים או פותח קלפים או קורא בקפה. בכל מקרה מדובר בשוטה כי יהודים מאמינים שרק לשוטים נתנה הנבואה.28.08.15 07:14 תגובה
- אורחלקרוא ולהקיא28.08.15 07:07 תגובה
- אורחכל אהבל יודע שרמי נתן לך תפקיד לשבת כל היום מול המחשב ולכתוב את כל התגובות באתר.תשבח את רמי כמה שתרצה רק תפסיק ללכלך על אחרים.28.08.15 07:38 תגובה
- אורחתמשיך להשלות את עצמך שרמי יורד לרמות כאלו שהוא צריך לשלוח שליחים שיכתבו באתר ויגנו עליו. כ"כ הרבה אנשים אוהבים את רמי, אלו דברים של המעריכים אותו כבן אדם מסור לעובדים. זו הפואנטה.28.08.15 09:28 תגובה
- אורחעובדי עיריית רחובות , אתם מושחתים ומיותרים! מאפיה עלובה של בטלנים28.08.15 07:42 תגובה
- אורחדווקא סבבה לנו.28.08.15 09:26 תגובה
- אורחרק להזכיר את השם של הרוצח בושה וחרפה לעיריית רחובות.28.08.15 07:53 תגובה
- אורחרק חבל שרמי בחר באחד שמתנסח ברמה כל כך ירודה28.08.15 08:03 תגובה
- אורחאם שמעון יסיר את המועמדות שלו הבחירות יהיו משעממות. זה אולי טוב לשמעון אבל זה גרוע מאוד לקהל צמא הדם שביציעים.28.08.15 08:07 תגובה
- אורחשמעון מבין דבר או שניים ב״קהל צמא דם״.28.08.15 08:09 תגובה
- אורחרמי חן קריטי יפיל אותך28.08.15 08:50 תגובה
- אורחהוא כבר עושה את זה28.08.15 08:55 תגובה
- אורחרמי תמיד קם על הרגליים, גם אם ייפול ויש כ"כ הרבה אנשים טובים ותומכים שידאגו שגם אם יש נפילות קטנות, אז הן יהיו רכות. רק אדם נפול ינסה להפיל מישהו למקום שהוא נמצא בו.28.08.15 09:19 תגובה
- אורחבכלל מרק תימני זה טעים מערבבים את כולם יחד28.08.15 08:53 תגובה
- אורחשמעון, משה רבנו אף על פי שהרג את האיש המצרי הוא מנהיג האומה.28.08.15 08:54 תגובה
- אורחכולכם חיים בסרט רע .עד שלא יהיה שלום אמיתי ימשיך לשלוט הרוע. ולא משנה מי יהיה השולט רק אהבה מביאה שלום אהבת חינם אוהב אותכם בוחרים יקרים הצלחה28.08.15 09:07 תגובה
- אורחאיזה יופי. אתך באמירותיך.28.08.15 09:14 תגובה
- אורחכמה זה גרם ממה שלקחת ?28.08.15 09:27 תגובה
- אורחזה הזמן המתאים ביותר להחלפת הועד לא שהקבוצה השניה יותר טובה אבל כדאי לתת צאנס כמו הנוכחי שלא הוכיח חוץ מהגדלת המשרד שלו ותנאיו ..28.08.15 09:15 תגובה
- אורחרק מי שבבנין מבין כמה צדק יש בדברים28.08.15 19:04 תגובה
- אורחשמתם לב התימונים שולטים בעיר הזאת מזל שחטפו להם קצת אחרת היו משתלטים על הארץ28.08.15 09:37 תגובה
- אורחהם משרתי ציבור. בחרו בתימנים כי הם היחידים שכשמוסרים להם מעטפה חומה הם חושבים שזה צו מילואים ומסובבים את הגב כאילו לא ראו.28.08.15 11:01 תגובה
- אורחחחחחחחחחחח28.08.15 17:54 תגובה
- אורחחן אתה איש מצחיק וגם חוכמת חיים לא חסר לך קח אותם קל זה הכל מקנאה אני ראיתי איך עבדת בתור מנהל איזור בזמן ש80% מעמיתך ישבו אי שם אתה הסתובבת כל היום ופתרת בעיות של תושבים ישר כח28.08.15 09:39 תגובה
- אורחוגם כאשר תושבים עשו טעיות הייתה בך חמלה שמה יפגעו בכיסם28.08.15 09:50 תגובה
- אורחבקיצור אתה יואב לוי המשודרג28.08.15 09:50 תגובה
- אורחאני עובר להולנד שם הסמים טובים יותר28.08.15 09:55 תגובה
- אורחכל כך שפל תמיד היה כך שנים הרבה מנהלים וחברי וועד פגעו בעובדים ודאגו שלו יתקדמו למרות הכישורים שיש לעובדים ערייה רק לתמנים ךמנהליים וכו28.08.15 11:17 תגובה
- אורחהפוך גוטה הפוך28.08.15 11:43 תגובה
- אורחניסים מכבוש העתירה בדרך28.08.15 12:38 תגובה
- אורחשרעבי בהצלחה28.08.15 12:52 תגובה
- אורחרמי חיים שלנו אין עלייך בעולם28.08.15 13:47 תגובה
- אורחמתין דיל מבסוט מהבלאגן28.08.15 14:14 תגובה
- אורחרמי "יטפל" בכל הבוגדים שניה אחרי שינצח ! לגבי דיל זה ברור שהוא ואנשיו נגד רמי זו ממש לא הפתעה לרמי28.08.15 16:13 תגובה
- אורחגועל נפש אתר שנותן במה לניבולי פה בסהכ כולם מתמודדים לבחירות ועד עובדים אנשים ירדו מהפסים28.08.15 16:46 תגובה
- אורחרמי חן קריטי יכניס לך סכין בגב זיהירות חבר טוב מהעבר שלא הוא לא אמין גנב מסריח28.08.15 16:58 תגובה
- אורחחן אתה סמרטוט אך רמי לא סם לב28.08.15 17:03 תגובה
- אורחחן יש לך לשון28.08.15 17:03 תגובה
- אורחמה שכולם לא מבינים זה שהוועד העובדים צריך להיות מורכב מעובדים....בדקו את הרשימות ותראו שבנבחרת של רמי מורכבת מרוב של מנהלים ולא עובדים לעומת הנבחרת של יוסי... עובדים יקרים פתחו עיניים....כשמנהל שלך הוא בוועד.....לעולם לא תוכל לפנות אליהם בבעיה מול הבוס...כי הם החברים שלו...שבת שלום28.08.15 17:06 תגובה
- אורחמה שנכון נכון28.08.15 17:43 תגובה
- אורחיוסי?? ניסים??? לוזון??01.09.15 15:36 תגובה
- אורחרמי בחור נשמה עם נתינה שאין לאף אחד וזאת עובדה רק חבל שהבחור מכושף שנים וקשה לו לשים לב לאחרים רק לעצמו שלא יתפלא שיצטרך לכסות לעצמו את הבור בהצלחה28.08.15 17:49 תגובה
- אורחחבר'ה לא לשכוח! ב- 9/9 בוחרים וועד מנהלים לעובדי עיריית רחובות.28.08.15 17:55 תגובה
- אורחאילן קירט תתחיל לארוז באגף של שוקרי יום אחרי הבחירות28.08.15 18:33 תגובה
- אורחמה עשתה לכם נירית אחלה חמודה28.08.15 18:34 תגובה
- אורחשבת שלום28.08.15 18:42 תגובה
- אורחמי שמכיר את ליאור יודע שיש לא נשמה טובה28.08.15 18:44 תגובה
- אורחשמעיה בהצלחה28.08.15 18:50 תגובה
- אורחשמעיה בחור טוב28.08.15 18:51 תגובה
- אורחרמי וחבורתו. אל יתהולל חוגר כמפתח. הקבוצה של יוסי עדיפה ואם הם יצאו מההלם קרב בזמן הקרוב הם גם מסוגלים לנצח.28.08.15 19:28 תגובה
- אורחהם בהלם קרב כי הם איבדו את הסמך מ״פ ביום הראשון.28.08.15 19:48 תגובה
- אורחמתן דיל הוא שקרן ורמאי ומנסה להתערבב בחירות אין לו מילה כמו שרימה את אורן חסקי והבטיח לו עולם לפני הבחירות נטש אותו כמו כלום תיזהרו28.08.15 19:51 תגובה
- אורחאורן חיסקי רושם על עצמו. כמה אהבל אתה. תמשיך לנקות פחים.28.08.15 20:57 תגובה
- אורחחחחחח וואלה יצא אהבל אבל אם היית יודע מי כותב היית מבין יותר כמה אתה אהבל29.08.15 21:44 תגובה
- אורחאורן חיסקי רושם כל עצמו חח . איזה שקוף. תמשיך לנקות פחי אשפה אחרת חן קריטי יפטר אותך28.08.15 21:00 תגובה
- אורחחברה גועל נפש ירדתם מהפסים רמי אדם עם לב זהב29.08.15 13:32 תגובה
- אורחנשמה טועה29.08.15 13:33 תגובה
- אורחאז מה היה לנו...29.08.15 13:36 תגובה
- אורחרמי שקרן שקרן מלך הקומבינות או וחן קריטי גמרו על כול העירייה29.08.15 17:07 תגובה
- אורחרמי היקר,, אתה יכול לספר סיפורים לאנשים שלא מכירים אותך, הנך כותב שהצעד הראשון הוא שתגן על העובדים, למי אתה מתכוון, לחברי המפוקפקים שהכנסת לעירייה,אם כך אתה צודק. כי הם צריכים להחתים כרטיס וללכת הבייתה.אתה רק מזיק לעירייה, אוזן קשבת. מי יכול להיכנס אליך כשלורי לא מאפשרת להכנס, מה הסיפורים האלו, העובדים לא טיפשים "חכמים" לעניין שיחקת בליגה של הגדולים, לידיעתך שיחקת בליגת רחוב, ועדיין משחק. למה אתה לא כותב שזרקו אותך מההנהגה של ההסתרות??? זה לא מעניין את העובדים? לידיעתך: מועדון צרכנות קיים אתה משלה את העובדים,,, תודה באמת שדאגתך היא לארחי פרחי שדאגת להם. מקווה שהתגובה הנ"ל לא תימחק כמו הקודמת ש' be106 דאג למחוק, הקוראים יודעים שהאתר מכור ושפוט לרמי מדהלה,, לכן אנו מערכים שיוסי לא יורד לרמה שלכם ולא נגרר אחר המוניפולציות המכוערות והלא דמוקרטיות,, שבוע טוב לכולם29.08.15 19:34 תגובה
- אורחכמה שזה נכון רק העובדים יכולים להעיד, רק מפחדים לדבר מאמינים שבקלפי יומרו את דברם.29.08.15 19:43 תגובה
- אורחאתה צודק לגבי התפקוד הלקוי של רמי אבל לתקוף את האתר על חד צדדיות ?! האתר הרי מת להעלות כל דבר שיוסי וקבוצתו מוכנים לתת לו. מזה הוא מתפרנס.29.08.15 20:10 תגובה
- אורחיאמרו29.08.15 19:46 תגובה
- אורחמבירא איגרא לבירא עמיקתא, וזאת בעבור???????29.08.15 19:51 תגובה
- אורחאמנון מכלוף לא יפה אתה יודע שרמי יטפל בך29.08.15 20:01 תגובה
- אורחאמנון אתה מהמם...אל תפחד מאיומים של אף אחד30.08.15 13:35 תגובה
- אורחמענין שיוסי 20 שנה בוועד ועדין לא עשה כלום אז רק בגלל האגו שלו הוא מתמודד בסוף אנחנו העובדים נשלם על זה29.08.15 20:02 תגובה
- אורחנכון רק רמי עשה.....לכל המקורבים ולאנשי שלומו29.08.15 20:15 תגובה
- אורחכול העירייה פשע הכול קשרים צריך שינוי29.08.15 20:19 תגובה
- אורחחברים מה קורה אם רועי שרעבי29.08.15 20:22 תגובה
- אורחנזרק יחד עם רמי מההסתדרות30.08.15 13:36 תגובה
- אורחאיש הסוד של רמי29.08.15 20:22 תגובה
- אורחבשביל להיות איש סוד צריך להיות אינטלגנטי ואמין. מה קשור רועי שרעבי ?!29.08.15 21:58 תגובה
- אורחרק בכור לראשות הוועד איש רב פעלים שעוזר לעובדים ואף פעם לא מלכלך29.08.15 20:32 תגובה
- אורחשבוע טוב לכולם ראש העיר שכך בקדנציה ראשונה בזהות מי נבחר בזהות רמי מדהלה ומלקו סולומון עבדו כמו פיל כדי ש מלול ינצח יבוא יום ראש העיר הזה ישלם מחיר כבד מאוד איך עכשיו מתערב בעד כדי לפגוע ברמי אדוני ראש העיר מלקו סולומון זה לא רמי? ?????! עוד תרעו הבחור הזה רמי מדהלה עוד יהיה בעתיד ראש העיר אני מאחל לך רמי אתה חזק אני איתך בהצלחה רמי! !!!!!!29.08.15 20:49 תגובה
- אורחהבעיה שלכם שעבדתם כ״כ קשה וכ״כ טוב בשביל ראש העיר ודאגתם מההתחלה לחסל כל אופוזיציה ועכשיו שהוא קיבל 86% תמיכה בפעם השניה הוא כבר יצא משליטתכם כי יש לו כוח מפלצתי והוא יכול להרשות לעצמו לבזבז אותכם.29.08.15 21:16 תגובה
- אורחברור. כבוד ראש העיר הוא איש מוכשר מאוד ופוליטיקאי בחסד ואני מאמין שהוא היה מנצח את הבחירות בכל מקרה אבל 86% תמיכה זה לא ניצחון זה משחק מכור כמו במדינות טוטאלטריות שדואגים לחסל או לקנות את האופוזיציה לפני הבחירות. בבחירות הבאות זה כבר יהיה סיפור אחר.30.08.15 09:12 תגובה
- אורחאיפ הוועד עובדים 8 משכורות רעב למה כלום לא עשה הוועד רק מי קרוב משכורת שמינה בושה29.08.15 21:09 תגובה
- אורחשבוע טוב לכולם דיי לרכל. רמי מדהלה מיס 129.08.15 21:49 תגובה
- אורחמי הולכת להיות מנהלת של הסייעות בגני הילדים???? ומי הולכת לייצג את הסייעות מול ההנהלה????? מישהו אולי יודע?29.08.15 22:00 תגובה
- אורחדיקלה הליצנית העצבנית והבובה של רמי30.08.15 13:41 תגובה
- אורחדרך אגב זו אותה שאלה גם בגינון ובעוד מחלקות29.08.15 22:01 תגובה
- אורחיוסי כפיר יעשה ניקוי אורוות אחרי הבחירות אבל לפני הכל הוא מעיף 5 סוסים ספציפיים שאוכלים חינם. רובם מדהלות את כולם אתה מכיר ומוקיר מגיל אפס.29.08.15 22:07 תגובה
- אורחדיקלה היקרה אני מכירה את המסירות שלך לסייעות. אך לא נראה לי שאת תריבי עם היו"ר למען סייעת. פשוט תאלצי לשמש כבובה בתאטרון בובות29.08.15 22:15 תגובה
- אורחכמו כל הוועד הקיים וועד תאטרון בובות ( רשומים כאנשיי עשייה אבל שליט אחד ואתם רק מצטרפים לטיולים לא יותר בובות בלבד)29.08.15 22:37 תגובה
- אורחאם שוקרי יעיף פקח אז הפקח יחזור לוועד.ומי בוועד? שוקרי29.08.15 22:39 תגובה
- אורחזה ניגוד עניינים.אבל ליאור גבר29.08.15 22:39 תגובה
- אורחעובדי השטח של אגף החינוך. מתי לקחו אתכם לשלושה ימי גיבוש בים המלח או בטבריה בחינם ללא תשלום ולא על חשבון הזכות השנתית שלכם בעמיתים? עובדי התברואה הגינון והתחזוקה והרכב מקבלים את זה כל שנה. לפני שנה הסייעות פנו לוועד בשאלה זו והוועד שלח אותם לאגף החנוך. "אתה הבנת את זה ברוך"?? אגב ! מה שיוצאים בחנוכה זה על השבון העמיתים!29.08.15 22:49 תגובה
- אורחאתר 106 מכור לאנשים מסוימים לכן אנשים לא מוצאים דברים אמתים29.08.15 23:04 תגובה
- אורחלא. אתה פשוט לא מכיר את כללי המשחק. אם תדע איך ומה לומר באופן שלא יסכן את מנהל האתר בתביעת לשון הרע אתה יכול לכתוב הכל.29.08.15 23:33 תגובה
- אורחלא לדבר על ליאור מניאק29.08.15 23:14 תגובה
- אורחאילן כפיר לא יעזור לך29.08.15 23:22 תגובה
- אורחי29.08.15 23:50 תגובה
- אורחגבר או גרב?29.08.15 23:51 תגובה
- אורחאז יעמוד רמי בשער העיר ויחלק פתקים כתובים במי לבחור ומי שלא ייבחר ייכרת ראשו ...אחלה דמוקרטייה ...עכשיו תמחקו אפילו שלא היה ניבולי פה גם פה יש אחלה דמוקרטייה ...איכסה ...פשוט להקיא....30.08.15 00:06 תגובה
- אורחכמה צדק בדברים....רמי וחבורתו מאיימים ללא סוף על עובדי העירייה30.08.15 13:40 תגובה
- אורחאלוהים ישלם לכל המזדיינים30.08.15 00:26 תגובה
- אורחאופיר עותצי גבר אחושרמוטה. יאאאלה להביס את לוזון30.08.15 00:27 תגובה
- אורחאופיר עותמי גרב סתם בנאדדם צבוע ערן יחי גבר מספר אחד30.08.15 00:33 תגובה
- אורחאופיר עותמי טוחן את לוזון30.08.15 00:57 תגובה
- אורחאני המומה אני קוראת משעמום בשעה הזויה את התגובות ואפשר רק להקיא. איזו רמה של אשפה. נכון יש בחירות ולכל אחד דעותיו אבל להגיע לקללות וליכלוך זאת בושה! יש עובדות בשטח דברו עליהם הבוחר יבחר את מה שהוא מאמין בו. אני אישית מבולבלת אני מאוד אוהבת ומכבדת את רמי ודיקלה ומקווה מאודדדד שיעמדו לעזרה ולימינן של הסייעות בכל בעיה כי מכל המערכת סייעות גני הילדים עובדות קשה נותנות את הנשמה ולא מקבלות לפי השקעתן לא ימי גיבוש שח כייף(ללא תשלום) תוספת ניהול גן לשכר . וביכלל למה אין ימי גיבוש לעובדי עירייה עם משפחותיהם בעבר זה היה נהוג. למה בימי חופשת הקייץ מאלצים סייעות לעבוד שלושה שבועות כאשר יש צוות רב אפשר לחלק ימים אלה בין הסייעות וכך כל אחת תתן שבעה ימים. הרי גם באוגוסט אנחנו עובדות כי חייב להכין את הגנים. רמי אוהבים אותך בהצלחה לך ולנבחרת !30.08.15 02:53 תגובה
- אורחבחלוקת המתנות תהיה תעמולת בחירות.תתכונן יוסי. הולכים לעשות פוליטיקה שם30.08.15 07:37 תגובה
- אורחרמי אלו שרוצים לשים לך רגליים עוד יתחננו לקשור לך את השרוכים30.08.15 14:12 תגובה
- אורחאין כמו סיגלית!ההפתעה של הבחירות!30.08.15 21:25 תגובה
- אורחסיגלית תספרי לכולם את האמת על הבית החם ואז תחליטי אם את מתאימה לייצג עובדים31.08.15 17:32 תגובה
- אורחנירית אוחנה תקעת סכין לכל מי שהרים אותך מהביוב שהיית בו יום יבוא וכולם ידעו איפה היית31.08.15 17:33 תגובה
- אורחנירית רק מרחיקה את הבוחרים מיוסי. 11 שנה בעירייה ובכל מקום שהיתה צברה שונאים.01.09.15 15:41 תגובה
- אורחגועל נפש להקיא עליך חולה נפש אלה בחירות זה הפרצוף האמיתו שלכם31.08.15 21:52 תגובה
מגיב
לכתבה
מגיב
לתגובה:
בטל\י


טוען כתבות נוספות...
אירעה שגיאה בטעינת הכתבות
מנסה לטעון שוב
מנסה לטעון שוב
אין עוד פוסטים
שיתוף
הצטרפו לקבלת החדשות
הצטרפו אלינו!
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו:
חדשות רחובות בוואטסאפ
דילים קופונים ומבצעים בוואטסאפ
נדל"ן למכירה ברחובות בוואטסאפ
חדשות רחובות בפייסבוק
אפליקציה בחנות האפליקציות:
גלריית תמונות