בשבוע ההצדעה לשירות הלאומי נבחרה שירה ליאור, בת שירות לאומי במרכז הרפואי שיבא, למצטיינת נשיא המדינה.
ליאור נמצאת בשנתה השנייה בשירות הלאומי, במסגרת גרעין צרי של עמותת עמינדב. היא משרתת במחלקת שיקום אורתופדי בבית החולים השיקומי בשיבא, הפועלת כאחת המחלקות המשמעותיות והעמוסות בישראל בשנים האחרונות.
ענת בן-דור, אחות אחראית שיקום אורתופדי, התייחסה להישג: ״שירה מפגינה סבלנות, אדיבות ומסירות יוצאות דופן, ובימים שבהם רבים ממטופלי המחלקה הם פצועי מלחמה - יש לה תפקיד חשוב ומשמעותי בשירות, בליווי ובחוויית האשפוז שלהם ושל בני משפחותיהם.״
אפרת וולמן, ממלאת מקום מנהלת מערך המתנדבים בשיבא, הוסיפה: ״שירה הבינה את גודל התפקיד והאחריות. היא סבלנית ואדיבה, מפגינה אכפתיות ומעורבת מאוד בתפקוד המחלקה. לשירה תפקיד חשוב ומשמעותי בשירות ובחוויית האשפוז במחלקה״.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.