הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

מועדון מכבי עירוני רמת גן חגג את סיום העונה של מחלקות הנוער ובית הספר לכדורסל

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק מכבי עירוני רמת גן - Maccabi Ironi Ramat Gan
צילום מתוך דף הפייסבוק מכבי עירוני רמת גן - Maccabi Ironi Ramat Gan

מועדון מכבי עירוני רמת גן קיים ביום ראשון הקרוב (21 ביוני) את מסיבת הסיום של מחלקת הנוער ובית הספר לכדורסל. האירוע התקיים בקאנטרי רמת אפעל ולקחו בו חלק מאות שחקניות, שחקנים והורים.


האירוע נפתח בפעילויות לילדים וזמן חופשי בבריכה, והמשיך בטקס חגיגי בהשתתפות ראשי הקבוצה והמועדון. בטקס נכח גם יו״ר רשות הספורט העירונית, דני גולדשטיין, ויו"ר קאנטרי רמת אפעל המארח, טל ויסר.


במהלך הטקס נפרד המועדון מבוגרי כיתות י״ב שיתגייסו בקרוב לצה״ל, והוענקה הוקרה לשחקני תשע הקבוצות שזכו באליפויות במהלך העונה החולפת. במועדון ציינו כי העונה הנוכחית מחזירה אותם לקדמת הבמה של הכדורסל הישראלי גם במחלקות הנוער. האירוע כלל גם התייחסות למעורבותה של עיריית רמת גן.







להצטרפות לוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה