הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

משלחת סטודנטים מטעם האקדמית רמת גן הגיעה לאוסטריה כדי לייצג את המכללה באוניברסיטת גראץ

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק האקדמית רמת-גן
צילום מתוך דף הפייסבוק האקדמית רמת-גן

משלחת רביעית לפעילות אקדמית בינלאומית מטעם האקדמית רמת גן הגיעה לאוסטריה. המשלחת, הכוללת את ד"ר שרה סוויד, ראשת החוג לתואר שני בייעוץ חינוכי, וסטודנטים ממגוון חוגים, יצאה על מנת לייצג את המכללה באוניברסיטת גראץ.

הסטודנטים במשלחת ילמדו קורס בינלאומי בנושא תקשורת בינאישית (Interpersonal Communication), במסגרתו ירכשו כלים לתקשורת בינאישית בחיי היומיום. הקורס יועבר על ידי ד"ר סוויד בשיתוף הצוות האוסטרי.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה