הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

לאחר שבוטלה עקב המלחמה: תלמידי מגמת המוזיקה בתיכון בליך הופיעו עם קטעים מהאופרטה "וואבי סאבי"

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק בליך רמת-גן
צילום מתוך דף הפייסבוק בליך רמת-גן

מגמת המוזיקה של תיכון בליך ברמת גן ציינה את סיום שנת הלימודים במופע מרגש, שבו הוצגו קטעים מתוך האופרטה "וואבי סאבי". מדובר במחזה מוזיקלי אשר נכתב והולחן על ידי תלמידי המגמה.

העלאת האופרטה במלואה תוכננה במקור לחודש מרץ, אך המופע בוטל בעקבות המלחמה. כעת, לאחר ההמתנה, ניתנה לתלמידים הזדמנות לעלות לבמה ולהציג את כל הקטעים המוזיקליים מתוך היצירה.







להצטרפות לוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה