נבחרת קטרגל בנות י-יב תיכון בליך זכתה היום בתואר אלופות רמת גן, לאחר שניצחו את אורט אבין ותיכון בגין. הקבוצה מורכבת מתלמידות מכיתות יב, יא וית, והן זכו להוקרה על ניצחונן.
בין השחקניות שתרמו להישג נמנות: מכיתה יב - מור נוח, תאיר מייזל ופז רוזיליו; מכיתה יא - נועה לוי ומאי אלאל; ומכיתה י - אילת כהן, ליה בכר, גילי רוזנטל ואגם חדד. הן זכו לכינוי "אלופות" ולאהבה רבה מצד הקהילה.
הקבוצה מביעה תודה עמוקה למאמן ניר קרן, שתרם רבות להצלחתן ולזכייתן בתואר.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.