בלשי משטרת רמת גן-בני ברק עצרו שני חשודים בחשד לביצוע הונאות, זיוף מסמכים ותעודות זהות. החקירה החלה בתחילת החודש לאחר תלונה על זיוף צ'קים והתחזות לאחר.
החוקרים הצליחו להתחקות אחר זהות החשודים וקשרו אותם למספר תלונות דומות. החשודים זייפו צ'קים, תלושי שכר ותעודות זהות, וניסו לממש את הצ'קים המזויפים במרכזי צ'יינג ולרכוש עם הצ'קים חשמל וכלי עבודה.
החשודים, בני 32 ו-26, תושבי רמת גן, נעצרו על פי צו בית משפט בגין החזקת נכס גנוב, קבלת דבר במרמה, התחזות, זיוף ושימוש במסמך מזויף לקבלת דבר וגניבה. בחיפוש בביתם איתרו הבלשים תעודות זהות מזויפות, תלושי שכר מזוייפים, ארבעה פלאפונים, כרטיסי SIM, מצלמות וצ'ק החשוד כגנוב.
לאחר העברתם לחקירה, החשודים נכלאו ומעצרם הוארך על ידי בית משפט השלום בתל אביב עד לתאריך 21/1/24. החקירה עדיין נמשכת.

צילומים:דוברות המשטרה
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.