נבחרות הכדורעף של בית הספר בליך רמת-גן זכו באליפות רמת גן לשכבת ט. הנבחרות, המורכבות משחקנים ושחקניות מכיתת הכדורעף, הצליחו לנצח בכל משחקיהם במהלך הטורניר ולהביא את הגביעים המוזהבים לבית הספר.
בגמר הטורניר, נבחרת הבנים ניצחה את תיכון אוהל שם, ונבחרת הבנות ניצחה את תיכון זומר. עומרי ג'ורג'י הוכרז כמצטיין הטורניר אצל הבנים, ונוגה אברהם ותהל צוברי הוכרזו כמצטיינות אצל הבנות.
ההצלחה של השחקנים והשחקניות מיוחסת לעבודה קשה ולא מתפשרת, והם מוזמנים להמשיך ולהצליח במשך כל העונה. קהילת בית הספר מאחלת להם בהצלחה ומצטרפת לקריאה המוכרת "יאללה בליך!"









להצטרפות לוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.