במבצע משטרתי נגד סחר בסמים, שוטרי מג"ב זרוע ת"א פשטו על מעבדת סמים בבני ברק ותפסו 2,439 שתילי קנאביס במשקל 140 ק"ג. החשוד בפעילות המעבדה, תושב רמת גן בן 30, נעצר לחקירה בתחנת בני ברק-רמת גן.
הפעילות המבצעית הסמויה נערכה אתמול על פי צו חיפוש, ובמהלכה נתגלתה מעבדת סמים שהוחשדה כמשמשת לגידול וייצור סמים מסוכנים. במקום נתפסו גם ציוד מעבדה כולל מזגנים, מפוחים ומנורות.
בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של החשוד בארבעה ימים נוספים, עד לתאריך ה-21 בפברואר 2024. החקירה עדיין נמשכת.
סרטון:


צילומים:דוברות המשטרה
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.