בשבוע שעבר, 16 מתלמידי שנה ב', מחזור ס"ג, של בית צבי לקחו חלק בגמר תחרות המלגות ע"ש אהלה הלוי ז"ל, כוכבת הציז'בטרון. נושא התחרות השנה היה שירי הלהקות הצבאיות.
המלגות מחולקות מדי שנה בתמיכת עו"ד דורון כוכבי, נאמן קרן אהלה הלוי, שמכבד את האירוע בנוכחותו. בתחרות שפטו השחקניות בוגרות בית צבי, עדי כהן ואילי עלמני, יחד עם המנהל המוזיקלי אמיר לקנר.
הזוכים בתחרות הם אמיר אהרוני, שיר בודק, ליאור כהן, אופק מלמד ושיר פוזנר, וצל"ש רון שוסטר. תודה מיוחדת מוענקת ליו"ר ההנהלה הציבורית של בית צבי, מולי דור, שהגיע לשאת דברים, לכל המעורבים בהצלחת האירוע, ולקהל שהגיע לתמוך ולעודד.
צילומים:שחר זגורי @shaharzaguri




להצטרפות לוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.