עיריית תל אביב-יפו, באמצעות דיגיתל, מציעה לתושבים אימוני אקרו יוגה על גג בניין העירייה מול השקיעה. האימונים מתקיימים בכל יום ראשון.
הפעילות, בהנחיית ג'ו (@acrobyjoe), מתחילה בשעה 18:30 ועלותה למשתתף היא 10 שקלים בלבד לאימון.
מהעירייה נמסר כי האימונים מתמלאים במהירות ועל כן יש לשריין מקום מראש דרך הקישור בסטורי או באזור "דיגיתל שלי" באתר העירייה.
צילומים:סרטון @ozschechter
סרטון:
להצטרפות לוואטסאפ חדשות תל אביב-יפו להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.