בדיון שיזמו ארבעת ממוני הבטיחות בדרכים של הערים הגדולות, הוחלט על הקמת צוות עבודה ייעודי לקידום הבטיחות בדרכים בערים. הדיון התקיים אתמול בראשות מנכ"ל משרד התחבורה, משה בן זקן, ובהשתתפות נציגי המשרד והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (רלב"ד).
ביוזמה השתתפו מיטל להבי מתל אביב-יפו, אריה קינג מירושלים, אביהו האן מחיפה ושלומי נומה מבאר שבע. במהלך הפגישה דנו המשתתפים באתגרים המרכזיים העומדים בפני הרשויות המקומיות בתחום הבטיחות בדרכים, לרבות נושאי תקצוב, חלוקת אחריות, רפורמות נדרשות והצורך בהובלת מהלכים מערכתיים שישפיעו על חיי היום-יום.
בסיום הדיון התקבלה החלטה על הקמת צוות עבודה ייעודי, שבראשו יעמוד המשנה למנכ"ל משרד התחבורה, שמעון סוויסה. הצוות ירכז ויפעל לגיבוש פתרונות מידיים וארוכי טווח לקידום הבטיחות בדרכים בערים.
מיטל להבי הביעה תקווה כי שיתוף הפעולה בין הרשויות הגדולות למשרד יאפשר "להזיז ערים" ולצמצם את תאונות הדרכים. היא הדגישה כי המשתתפים ייבחנו במעשים ולא בדיבורים, וכי המטרה החשובה ביותר היא לפעול למען בטיחות הילדים והתושבים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות תל אביב-יפו להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.