הסתיים המחזור החמישי של המיזם הטכנולוגי-חברתי לתלמידות ולתלמידים על הרצף האוטיסטי בתל אביב-יפו. אירוע סיום הלימודים צוין במתי״א תל אביב-יפו, בשיתוף האגף לחינוך מיוחד בעיריית תל אביב-יפו ומשרד החינוך.
המיזם מיועד לתלמידי ותלמידות כיתות ה'-ו', המגלים נטייה טכנולוגית וסקרנות בעולם התכנות. התוכנית התפרסה על פני שנתיים, במהלכן שילבו המשתתפים בין עולם הטכנולוגיה לעולם החברתי. במסגרת הפעילות למדו התלמידים תכנות, פתרו אתגרים והתנסו ברובוטיקה, בעיצוב ובבינה מלאכותית. במקביל, פעלה התוכנית לפיתוח כישורי תקשורת, שיתוף פעולה, ביטחון עצמי ותחושת שייכות בקרב המשתתפים.
המיזם מתקיים במוזיאון ארץ ישראל, מתוך מטרה להעניק לילדים ולילדות בעלי נטייה טכנולוגית הזדמנות לצמוח, ליצור, להתבטא ולהיות חלק מקהילה תומכת.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות תל אביב-יפו להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.