המרכז ללימודי ג'אז בקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה בתל אביב העניק לפסנתרן איתי דימנט את פרס ההצטיינות על שם מאיר שמגר. הפרס, המוענק על הצטיינות בנגינה, ניתן באדיבות יעל וזהר גילון.
בנוסף, דימנט יטוס כנציג המרכז ללימודי ג'אז וישראל לכנס של ארגון ה-IASJ במונגוליה. במסגרת הכנס, הוא צפוי לנגן יחד עם כ-30 סטודנטים מצטיינים מרחבי העולם.
האמן האורח בכנס השנה יהיה הפסנתרן דנילו פרז.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות תל אביב-יפו להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.