נציגי ועד ההורים המרכזי בתל אביב-יפו, יחד עם נציגי פורום בתי הספר היסודיים, קיימו לאחרונה פגישה עם חני סיטון, שהצטרפה למינהל החינוך בעיריית תל אביב-יפו ומובילה את תחום הגיוס והשימור של צוותי החינוך בעיר. הפגישה נערכה כחלק מפעילות הנציגויות לקידום מעמד המורה ושיפור תנאי העבודה של עובדי ההוראה.
במהלך הפגישה הוצגו נתונים המצביעים על כך שהאתגר המרכזי כיום במערכת החינוך העירונית אינו בהכרח גיוס אנשי חינוך, אלא שימורם לאורך זמן. על פי הנתונים, העיר תל אביב-יפו מצליחה למשוך אנשי חינוך בתחילת דרכם, אך רבים מהם עוזבים לאחר מספר שנים, בין היתר בשל יוקר המחיה.
במענה לאתגר זה, מינהל החינוך מקדם תכנית שנועדה להעניק לצוותי החינוך מעטפת מקצועית ואישית רחבה יותר. התכנית כוללת הכשרות, ליווי ותמיכה למנהלים, חיזוק מערכי משאבי האנוש, וכן הענקת הטבות ושירותים מסובסדים. בהמשך מתוכננים גם שיתופי פעולה עם גורמים נוספים שיסייעו בהתמודדות עם יוקר המחיה.
מטעם נציגי ההורים נמסר כי הם הדגישו בפגישה את החשיבות של מתן מענים פרקטיים ליום יום של צוותי החינוך, במטרה להקל באופן מיידי על העומס המוטל עליהם ולאפשר להם להתמקד בעשייה החינוכית. התכנית העירונית עדיין נמצאת בשלבי גיבוש, אך צפויה לצאת לדרך כבר בשנת הלימודים תשפ"ז.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות תל אביב-יפו להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.