מועדון הכדורגל בני יהודה ׳נתנאל׳ תל אביב הודיע כי כלל אנשי הצוות המקצועי של המאמן אלי לוי ימשיכו במועדון גם בעונת המשחקים 2026/27.
מהמועדון נמסר כי המשכיות מקצועית היא חלק מרכזי מהדרך שנבנית בו. בשל כך, הוחלט להמשיך עם הצוות המקצועי שהוביל את הקבוצה והיה שותף להתקדמותה, זאת לצד חיזוק ושינויים נדרשים.
הצוות המקצועי שיעבוד עם הקבוצה בעונת 2026/27 כולל את ניסו קפילוטו כעוזר מאמן, מוטי ששון כמנהל קבוצה, עמי גניש כמאמן שוערים, ארז גרינברג כמאמן כושר, גיא כהן כפיזיותרפיסט, רקיע ביטון כספורטתרפיסט ונועה שניצר כתזונאית.
עוד ציינו במועדון כי הם מאמינים שהיציבות, המחויבות והמקצוענות שמביא עמו הצוות יהוו בסיס חשוב להמשך התפתחות הקבוצה ולהשגת היעדים המקצועיים בעונה הקרובה.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות תל אביב-יפו להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.