הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

טקס הענקת מלגות לסטודנטים מצטיינים בספורט נערך במרכז הספורט של אוניברסיטת תל אביב

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק Tel Aviv University | אוניברסיטת תל-אביב
צילום מתוך דף הפייסבוק Tel Aviv University | אוניברסיטת תל-אביב

מרכז הספורט באוניברסיטת תל אביב אירח טקס הענקת מלגות לסטודנטים ולסטודנטיות מצטיינים בספורט. הטקס התקיים בהשתתפות פרופ׳ דרורית נוימן, דקאנית הסטודנטים והסטודנטיות; רוני גולדשטיין, מנכ״לית מרכז הספורט; גל שינטוור; נעה ברכה, רכזת הספורט באגודה; ועתליה לוי, רכזת הספורט במרכז הספורט.

נבחרות הספורט של אס"א תל אביב מייצגות את האוניברסיטה ב-18 ענפים שונים וכוללות כ-330 סטודנטים ספורטאים. השנה הגיעו הסטודנטים להישגים מרשימים במסגרת תחרויות מול שאר המוסדות האקדמיים ברחבי הארץ.

במסגרת ההישגים, הקבוצות הגיעו להישגים הבאים: בכדורעף גברים הושג המקום הראשון. בטניס זכו הגברים והנשים במקום הראשון, ובשחמט הגיעו הגברים והנשים גם כן למקום הראשון. בכדורסל, העפילו הגברים לחצי גמר ליגת אס"א ישראל, בעוד שהנשים זכו במקום השני. ענף הניווט הניב מקום ראשון לגברים ומקום שני לנשים, ובשחייה, במסגרת הישגים קבוצתיים, הגיעו הנשים למקום הראשון והגברים למקום השני. בפוצ'יוולי הושג המקום השני, ובפוטסל נרשמה השתתפות בליגה של התאחדות הכדורגל.

בענף הריצה לא התחרו השנה, אך הנבחרות ממוקמות במקום הראשון בשנים האחרונות (גברים ונשים). גם בטניס שולחן לא נרשמה השתתפות השנה, אך הנבחרת ממוקמת במקום הראשון.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות תל אביב-יפו להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה