בתאריך ה-15 ביולי 2026, יתקיים מפגש של קהילת הרוכבים בעיר תל אביב-יפו עם אגף הפיקוח העירוני, אגף התנועה ונציגי בית החולים איכילוב. המפגש, שיתקיים במסגרת ועדות תחבורה ובטיחות בראשות סגנית ראש העירייה לתחבורה, בטיחות בדרכים וגאווה, מיטל להבי, יעסוק בנושאי בטיחות, אכיפה ותרבות רכיבה במרחב העירוני.
העיר תל אביב-יפו מתאפיינת בתנועה מגוונת הכוללת הולכי רגל, רוכבי אופניים וקורקינטים, תחבורה ציבורית, רכבים פרטיים ועוד, החולקים יחד את אותו מרחב. לאור זאת, המפגש נועד לקדם את תרבות הרכיבה ולהדגיש את החשיבות של רכיבה באחריות למען בטיחות כלל משתמשי הדרך.
המפגש ייערך ביום רביעי, ה-15.7.2026, בשעה 16:00, בבניין עיריית תל אביב-יפו, הממוקם ברחוב אבן גבירול 69. הכניסה לאירוע מותנית בהרשמה מראש בלבד, ומספר המקומות שיוקצו להשתתפות מוגבל. פרטים נוספים יישלחו לנרשמים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות תל אביב-יפו להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.