עיריית תל אביב-יפו פרסמה הבוקר (חמישי) פתק הומוריסטי לתושבים ולמבקרים לקראת אירועי "לילה לבן" שיתקיימו הלילה (25.6) בעיר. בפרסום, שיתפה העירייה מכתב פניה למעסיקים, המבקש לאפשר לעובדים לצאת מוקדם ממקום עבודתם בכדי לנוח לקראת האירועים.
בפתק, שעוצב ונכתב בכתב יד על גבי דף שורות ונושא את התאריך של היום, נכתב: "בוס/ית יקר/ה, אבקש לשחרר את ________ בשעה מוקדמת מהרגיל על מנת שתוכל/יוכל לשנו״צ כראוי לקראת אירועי לילה לבן הלילה".
בסיום הפתק הוסיפה העירייה הבטחה בהומור: "אנו נוודא כי הוא/היא ישלימו את החומר החסר", בצירוף החתימה "בברכה, עיריית תל אביב יפו".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות תל אביב-יפו להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.