הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

אירועי לילה לבן בתל אביב: הופעות של בר צברי ואמנים נוספים היום, ה-25 ביוני, בגן התקווה

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק מרכז קהילתי בית דני
צילום מתוך דף הפייסבוק מרכז קהילתי בית דני

מרכז קהילתי בית דני הודיע על קיום אירוע במסגרת אירועי "לילה לבן" בגן התקווה בתל אביב-יפו, שיתקיים הערב (חמישי, 25 ביוני).


האירוע יחל עם פתיחת הדלתות בשעה 20:00 ברחוב גבעתי 6 (בימת הקונכייה). במסגרת התוכנית האמנותית יעלו לבמה אנסמבל התזמורת התימנית, בר צברי, GENISH ו-DJ Ron Segev.


הכניסה לאירוע היא חופשית, אך מצריכה הרשמה מראש ללא עלות. המארגנים מדגישים כי לא תותר כניסה למתחם עם נשק, אלכוהול, אופניים או קורקינטים, ואין כניסה עם בעלי חיים (למעט כלבי נחייה).


להרשמה לאירוע ללא עלות: לחצו כאן.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות תל אביב-יפו להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה