מרכז קהילתי בית דני הודיע על קיום אירוע במסגרת אירועי "לילה לבן" בגן התקווה בתל אביב-יפו, שיתקיים הערב (חמישי, 25 ביוני).
האירוע יחל עם פתיחת הדלתות בשעה 20:00 ברחוב גבעתי 6 (בימת הקונכייה). במסגרת התוכנית האמנותית יעלו לבמה אנסמבל התזמורת התימנית, בר צברי, GENISH ו-DJ Ron Segev.
הכניסה לאירוע היא חופשית, אך מצריכה הרשמה מראש ללא עלות. המארגנים מדגישים כי לא תותר כניסה למתחם עם נשק, אלכוהול, אופניים או קורקינטים, ואין כניסה עם בעלי חיים (למעט כלבי נחייה).
להרשמה לאירוע ללא עלות: לחצו כאן.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות תל אביב-יפו להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.