ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, התייחס השבוע למקצוע ההוראה ושיתף אודות ההסבה המקצועית שביצע לפני 35 שנה, עם כניסתו לתפקיד מנהל בית ספר בגימנסיה הרצליה. חולדאי ציין כי במערכת החינוך הבין שתחום זה דורש מעבר להעברת ידע, וכולל קשב, ליווי וזיהוי מצוקות אצל התלמידים והתלמידות.
בהמשך לכך, נפתחה ההרשמה למחזור התשיעי של תוכנית ההסבה העירונית "להיות מורה בתל אביב-יפו". מדובר במסלול מהיר וייחודי המיועד להכשרת מורות ומורים למערכת החינוך העירונית. על פי הנתונים, עד כה השתלבו בבתי הספר בעיר כ-400 מורים ומורות דרך תוכנית זו.
התוכנית נמשכת שלושה סמסטרים בלבד, ובסיומה זכאים המשתתפים לתעודת הוראה. בנוסף לכך, המסלול מקנה עבור המשתתפים ליווי מקצועי, מלגות ומענקים כספיים בגובה של 12,000 שקלים, אשר יינתנו בכפוף להשתלבות ועבודה בתחום החינוך בבתי הספר הקיימים בתל אביב-יפו.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות תל אביב-יפו להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.