מרכז קהילתי בית דני בתל אביב-יפו ציין את אירוע סיום השנה של ענף ההיאבקות. באירוע סוכמה שנת הפעילות של המתאבקים והמתאבקות, שכללה הצבת מטרות והישגים.
במהלך הערב חולקו גביעים והובעה הערכה לספורטאים על מחויבותם ומאמצם לאורך השנה, וכן להורים על תמיכתם בפעילות. בנוסף, חברי הקהילה התכנסו לארוחה משותפת.
כמו כן, הוקדשה תודה למאמן בוריס הקבוצה על ההובלה המקצועית וההשקעה בספורטאים, ולרכז הספורט נוף גן-אל על הארגון והליווי לאורך השנה. נציגי המרכז הקהילתי איחלו למשתתפים קיץ מהנה והביעו ציפייה להמשך הפעילות בשנה הבאה.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות תל אביב-יפו להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.