הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים
יום צילום מיוחד למשפחות אנשי ונשות כוחות הביטחון וההצלה ביפו ע"י עיריית תל אביב-יפו והמישלמה ליפו יתקיים ביום חמישי 2/5. לינק להרשמה בכתבה
אלי יצפאן חוזר להיכל התרבות תל אביב במופע חדש ב-18 ביוני 2024
שלומי קוריאט מגיע לצוותא תל אביב ב-4 במאי עם מופע סטנד אפ חדש ומצחיק,

חברת קרן נדל"ן מציעה דירה לדוגמא בפרויקט "קרן בפייבל" בתל אביב עם הטבה של כ-300 אלף שקל

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום: צילום קרן נדלן


חברת קרן נדל"ן מציעה למכירה דירה לדוגמא בפרויקט "קרן בפייבל" הממוקם ברחוב פייבל 12 בתל אביב, סמוך לכיכר המדינה. הדירה, בשטח 76.5 מ"ר ומרפסת של 10 מ"ר הפונה לגינה, מציעה חניה מוצמדת ונמכרת במחיר של 5.490 מיליון שקל, כאשר המחיר כולל הטבה כספית בשווי של כ-300 אלף שקל על רקע המלחמה.

הדירה, המיועדת לאכלוס בתוך כחודשיים, מאובזרת בסלון, טלוויזיה, מערכת תאורה יוקרתית, מטבח עם כיריים, מדיח כלים ותנור, וחדר עבודה עם פינת ישיבה, תאורה וארון דקורטיבי.

פרויקט "קרן בפייבל" הוא פרויקט התחדשות עירונית מסוג תמ"א 38/2, הכולל בניין בוטיק בן 7 קומות עם 18 דירות חדשות שנבנות במקום בניין ישן שהורס. הפרויקט נמצא בשלבי סיום והאכלוס צפוי להתבצע בקרוב, כאשר קרן נדל"ן היא היזם והמבצעת של הפרויקט.

הבניין נבנה בסטנדרט גבוה ובמפרט טכני עשיר, תוך שמירה על תקני הבנייה הירוקה. הפרויקט כולל שתי מעליות וחניה תת קרקעית רגילה, ועוצב על ידי גידי בר אוריין אדריכלים ורבין אדריכלים.

יותם רבינוביץ', סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת קרן נדל"ן, מסביר כי החברה נמצאת בישורת האחרונה של שיווק הפרויקט ויצאה במבצע אטרקטיבי לדירות האחרונות. הוא מדגיש את ההזדמנות האחרונה לרכוש דירה בפרויקט בוטיק זה, המציע מיקום מצוין, קרבה לתחבורה ציבורית ורכבות, וסמיכות לגינה ירוקה.

רחוב פייבל, הממוקם בצפון החדש של תל אביב סמוך לכיכר המדינה, מאופיין כאזור משפחתי ושקט עם שפע פעילויות ואווירה תל אביבית. באזור נמצאים מרכזי חינוך ותרבות, מוזיאונים, מסעדות, בתי קפה, פארקים ושירותים עירוניים, והוא נגיש לפארק הירקון ולצירי תנועה ראשיים. מחירי הדירות באזור זינקו ב-28% בחמש השנים האחרונות.

חברת קרן נדל"ן פועלת בתחום ההתחדשות העירונית במטרופולין תל אביב ובגוש דן, וכבר בנתה ואכלסה 13 פרויקטים עם 326 יחידות דיור. כיום, החברה בונה ומקדמת עוד 20 פרויקטי התחדשות עירונית עם 530 דירות חדשות.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

יום צילום מיוחד למשפחות אנשי ונשות כוחות הביטחון וההצלה ביפו ע"י עיריית תל אביב-יפו והמישלמה ליפו יתקיים ביום חמישי 2/5. לינק להרשמה בכתבה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מרכז קהילתי בית רק"ע


עיריית תל אביב-יפו והמישלמה ליפו מודיעות על יום צילום מיוחד למשפחות אנשי ונשות כוחות הביטחון וההצלה ביפו (שוטר, פרמדיקית, חיילת מילואים, לוחם אש וכל מי שתורמים למאמץ הלאומי). היום נועד להוקיר תודה לתושבים המעורבים בהצלת חיים, שמירה על הסדר הציבורי והגנה על אזרחי מדינת ישראל.

המשפחות מוזמנות ליום הצילומים המיוחד

ע

יום הצילומים יתקיים ביום חמישי ה-2.5 בין השעות 19:30-17:00.

לפרטים נוספים והרשמה, ניתן לבקר בקישור הבא: לחץ כאן להרשמה.

לקראת מועד הצילומים ייצרו קשר עם המוזמנים לצילום לפרטים נוספים.

במידה ויש שאלות נוספות ניתן לפנות לבת אל כהן במייל: bc.jaffa@gmail.com





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דירות למכירה

לפרסום נכס - 055-970-7114

אלי יצפאן חוזר להיכל התרבות תל אביב במופע חדש ב-18 ביוני 2024

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק היכל התרבות תל אביב


האיש שמצחיק מדינה שלמה חוזר להיכל התרבות בתל אביב במופע בידור חדש. אלי יצפאן יעלה על הבמה במופע שנון וחסר מעצורים, כמו שרק הוא יודע. המופע יתקיים ביום שלישי, ה-18 ביוני 2024, באולם לואי שבהיכל התרבות תל אביב על שם צ'רלס ברונפמן.

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים, ניתן לבקר בלינק הבא: לחץ כאן.

יש לשים לב כי חניון התרבות יהיה סגור בימים א'-ה' ומוצ"ש בין השעות 20:00 – 21:30, ובימי ו' בין השעות 12:00-13:30. למידע על חניונים חלופיים, אנא בקרו באתר: חניונים חלופיים.

מומלץ להקדים הגעה, שכן מי שיגיעו מאוחר יופנו להושבה על בסיס מקום פנוי בלבד.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

שלומי קוריאט מגיע לצוותא תל אביב ב-4 במאי עם מופע סטנד אפ חדש ומצחיק,

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק צוותא תל אביב


שלומי קוריאט מגיע לצוותא תל אביב במוצ"ש ה-4 במאי עם מופע סטנד אפ חדש, שנון וחושפני שלא דופק חשבון לאף אחד ובעיקר מצחיק בטירוף. לקהל יש הנחה מיוחדת: בעת ההזמנה יש להקליד את הקוד "צוותא" כדי לרכוש כרטיס במחיר של 125 ש"ח במקום 140 ש"ח.

https://www.tzavta.co.il/event/3462?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1I7YPAKjX-VD6ccX_vmksIoPAVTNzxZHkCRtQgRY7hgA6uO0dVpwdMCqg_aem_AdOF8XBaxgkC7X25BEBXJyNcmDvLABOjsZ3qUEejMhpCAup9uE6x1hRu_SyfYjdryQ1wJ5NdCvKSx6eLl9Ka5mrF




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הכתבת אדוה דדון מזמינה לערב סיפורים מרתקים על אזרחים שנפגעים על ידי נוכלים ואחרים באולם רמז, תל אביב, ב-25 במאי

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק ארלוזורוב 97


הסדרה "הנוכלים" משודרת במהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 12 ומתמקדת בבעיות שפוגעות באזרחים. אדוה דדון, כתבת התחקירים, תספר על עבודתה בשטח יחד עם צוות התחקירים והצלמים במפגש שיתקיים ביום שבת, ה-25 במאי, בשעה 16:30, באולם רמז.

עלות ההשתתפות: מנויים - 20 ש"ח, אורחים - 30 ש"ח. לפרטים נוספים והרשמה כאן.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מחר שישי 26.4 תחול ירידה בטמפרטורות אך עדיין יהיה חם מהרגיל בשבת וראשון ייתכן גשם מקומי - התחזית המלאה בכתבה

היום חמישי הטמפרטורות יגיעו קרוב ל40 מעלות

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 4
עיריית ראשון לציון


תחזית ליום חמישי 25.4
היום: מעונן חלקית עד מעונן בעננות בגובה רב. ברוב אזורי הארץ עדיין ישרור שרב כבד ועומסי חום כבדים עד קיצוניים. בבוקר עדיין ינשבו רוחות מזרחיות ערות בהרי הצפון והמרכז, ומישור החוף הצפוני. משעות אחה"צ יחדור בהדרגה לאזורינו אוויר קריר יותר ולח וייעשה אביך בדרום הארץ וייתכן גם במרכזה.
הלילה: מעונן חלקית עד מעונן. אביך.

היום עתידות הטמפרטורות להגיע קרוב ל40 מעלות.

26.4 יום שישי :
מעונן חלקית עד מעונן בעננות בגובה רב ובינוני. תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות, אך עדיין יהיה חם מהרגיל לעונה. עדיין ייתכן אובך.


27.4 יום שבת:
מעונן חלקית עד מעונן בעננות בגובה בינוני ורב. תחול ירידה נוספת בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ. ייתכן גשם מקומי, ברובו קל בעיקר בדרום ובמזרח.


28.4 יום ראשון:
מעונן חלקית עד מעונן בעננות בגובה בינוני ורב. ירידה נוספת בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ והן יהיו ברובן רגילות לעונה. ייתכן גשם מקומי ברובו קל בדרום ובמזרח.




התפרסמו 4 תגובות לכתבה.
  • מרוסס חלקית עד מרוסס
    הגב 25.04.24 17:50
  • זו תחזית לא מעודכנת, אנחנו ביום חמישי שעה 20:50 זו השעה שפורסמה הכתבה. כלומר יום חמישי כמעט הסתיים אז מדוע לפרסם תחזית של כל יום חמישי ?. לגבי שאר הימים... מי יודע , בגלל שזה לא מעודכן לא בטוח שזה מה שיהיה, כל הקונספט של תחזית היא להיות עדכנית כמה שיותר ולא לשלוח אותה 24 שעות מאוחר יותר. חוץ מזה זו תחזית ארצית ולא של אזור ראשון לציון. מה הקטע פה?
    הגב 25.04.24 20:55
  • אתה באמת חושב שמישהו יתייחס לשאלתך ?, No chance !!!.
    25.04.24 21:16
  • ברור שיתייחסו , לא חייב להתייחס כאן ומספיק שיקראו. וגם... בעצם אתה התייחסת.
    26.04.24 08:45
  • אורח

האופרה הישראלית מציגה: "תיאודור" - סיפורו של תיאודור הרצל באופרה, 9-11 במאי בסינמטק תל אביב

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק סינמטק תל אביב


האופרה הישראלית מציגה יצירה מקורית על המסך הגדול בסינמטק תל אביב, סיפורו של תיאודור הרצל, מייסד הציונות, המתמודד עם אנטישמיות ומחפש פתרונות למצב היהודים. האופרה עוקבת אחר שני תקופות בחייו: כאשר הוא צעיר ומנסה להתקבל לאגודת הסטודנטים הלאומנית בוינה, וכאשר הוא בוגר ומסקר את משפט דרייפוס בפריז, תוך כדי שנישואיו לז'ולי נמצאים במשבר. ההצגה מתרחשת בין התאריכים 9 ל-11 במאי בסינמטק תל אביב.

לרכישת כרטיסים, לחצו כאן.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ריקי גל חוגגת 55 שנות קריירה במופע מיוחד בהיכל התרבות תל אביב עם מירי מסיקה ונינט טייב, 13 ביולי

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק היכל התרבות תל אביב


ריקי גל תחגוג 55 שנות קריירה במופע גדול ומרגש בהיכל התרבות תל אביב על שם צ'רלס ברונפמן. במופע תארח את מירי מסיקה ונינט טייב, וישלב בין הלהיטים הגדולים שלה מכל הזמנים, שירים שהפכו לנכס צאן ברזל במוסיקה הישראלית. המופע יתקיים ביום שבת, ה-13 ביולי, באולם לואי.

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים, ניתן לבקר בלינק לרכישת כרטיסים.

יש לשים לב כי חניון התרבות יהיה סגור בימים א'-ה' ובמוצ"ש בין השעות 20:00 – 21:30, ובימי ו' בין השעות 12:00-13:30. למידע על חניונים חלופיים, ניתן לבקר באתר היכל התרבות.

מומלץ להקדים הגעה, שכן מי שיגיעו מאוחר יופנו להושבה על בסיס מקום פנוי.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

כנס אונליין מבית החולים "ליס" ליולדות ונשים בנושא הכנה ללידה ובטיחות היילוד, 7 במאי 2024, השתתפות ללא עלות

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק בית חולים ליס ליולדות ונשים


בית החולים "ליס" ליולדות ונשים מזמין את הציבור להשתתף בכנס אונליין שיתקיים ביום שלישי, ה-7 במאי 2024, בשעה 20:00. הכנס יתקיים מהספה בסלון שלך ויעסוק בנושאים כמו הכנה לקראת הלידה, בטיחות היילוד, אפשרויות במהלך הלידה, הנקה לאחר הלידה וניתוח קיסרי.

בכנס ישתתפו מומחי בית החולים, בהם פרופ' יריב יוגב, מנהל בית החולים, וגב' דנה מיכאלי, מיילדת ואחות אחראית בחדר הלידה. ניתן לשלוח שאלות לחברי הפאנל דרך עמוד ההרשמה, בתגובות או בהודעה ישירה.

ההשתתפות בכנס אינה כרוכה בעלות אך נדרשת הרשמה מראש. לחץ כאן להרשמה.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תלמידי הכיתה האולימפית בבתי הספר יצחק שמיר ועמוס עוז בתל אביב, ארנס בפתח תקווה וספורטאי מכון וינגייט השתתפו במבצע איסוף מזון של ארגון לתת בחג הפסח, לסיוע למשפחות שנפגעו מהמלחמה והמצב הכלכלי

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק הוועד האולימפי בישראל


במהלך חג הפסח, תלמידי הכיתה האולימפית וספורטאי אקדמיה למצויינות בספורט ממכון וינגייט השתתפו במבצע איסוף מזון של ארגון לתת, שמטרתו לסייע למשפחות שנפגעו מהמלחמה ומהמצב הכלכלי. הפעילות התקיימה בבתי הספר יצחק שמיר ועמוס עוז בתל אביב, ארנס בפתח תקווה ואלתרמן בנתניה, כאשר המשתתפים ארזו כ-250 ארגזים מלאי אהבה ונתינה.

הוועד האולימפי בישראל וארגון לתת חברו לשיתוף פעולה ארוך טווח, שמטרתו להרחיב את הלב ולסייע לזולת בכל הזדמנות. הוועד האולימפי מודה לכל השותפים לדרך על תרומתם ומעורבותם בפרויקט.







התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הקרנת סרט ושיחה עם היוצרים לציון יום השואה: "דבש שחור - שירת חייו של אברהם סוצקבר", 2 במאי, 20:30, בית התרבות בחבצלת

| | תגובות: 0


ביום חמישי, ה-2 במאי, בשעה 20:30, יתקיים אירוע לציון יום השואה בבית התרבות בחבצלת, הירדן 10, ליד גן הטייס. במהלך האירוע יוקרן הסרט הדוקומנטרי "דבש שחור - שירת חייו של אברהם סוצקבר", בבימויו של אורי ברבש והפקתו של יאיר קדר. הסרט, באורך 76 דקות ומופק בישראל בשנת 2018, מספר את סיפורו היוצא דופן של אברהם סוצקבר, חתן פרס ישראל ואחד מגדולי משוררי היידיש במאה העשרים.

סוצקבר היה מנהיג מחתרת בריגדת הנייר שהצילה כתבי יד יהודיים מהנאצים, כתב את "הימנון השואה", זכה שסטאלין יתאהב בשיר שלו וישלח מטוס כדי להצילו מלב המלחמה, והעיד במשפטי נירנברג. חי רוב ימיו בישראל ונפטר בתל אביב בשנת 2010 בגיל 97.

הסרט זכה במספר פרסים, ביניהם פרס החוויה היהודית בפסטיבל ירושלים 2018, פרס חביב הקהל בפסטיבל הקולנוע הישראלי לוס אנג'לס 2018, פרס מיוחד בפסטיבל הקולנוע היהודי ורשה 2019 וציון לשבח בפסטיבל הקולנוע הישראלי שיקגו 2019.

בתום ההקרנה תתקיים שיחה עם הבמאי אורי ברבש. עלות הכניסה לאירוע היא 30 ש"ח.

לפרטים נוספים ניתן להתקשר למספר 08-6900567 או לשלוח מייל לכתובת tarbut.havazelet@gmail.com.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תיאטרון הפארק בתל אביב מציע חוויה ייחודית לילדים: ארבעה ימים של הצגות /425-26-27-28, סיפורים ופעילויות מהנות

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק תיאטרון הפארק


תיאטרון הפארק בתל אביב מציע חוויה ייחודית לקטנטנים במשך ארבעה ימים. החוויה כוללת הצגה ושעת סיפור בימתית עם הדמויות האהובות על הילדים, ומגוון פעילויות במתחם התיאטרון: מתנפחים מגניבים, בועות סבון ענקיות, בריכת כדורים כיפית, פינות יצירה מהספרים, פינות משחק חווייתיות ועוד. לרכישת כרטיסים אחרונים, ניתן לבקר באתר הכרטיסים.








התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

אירוע דקירות בתל אביב! בן 30 נפצע באורח קשה

מערכת האתר | | תגובות: 0
תיעוד מבצעי מד"א


בשעה 09:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על פצוע מאירוע אלימות ברחוב שבתאי בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים איכילוב גבר כבן 30 במצב קשה עם פציעות חודרות.

לי רוס, חובש בכיר במד"א, סיפר כי הפצוע שכב מחוסר הכרה כשהוא סובל מפציעות חודרות בגופו לאחר שהיה מעורב באירוע אלימות. "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה," אמר רוס.




צילומים:תיעוד מבצעי מד"א



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

כנס מתנדבים לצה"ל בתל אביב: הזדמנות ייחודית לתלמידי כיתות יא'-יב' להתנדב לצבא, בשיתוף פעולה עם ועד ההורים המרכזי תל אביב-יפו וצה"ל

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק ועד ההורים המרכזי - תל אביב-יפו


לראשונה בישראל, ועד ההורים המרכזי תל אביב-יפו בשותפות עם צה"ל מזמין את המועמדים להתנדבות לצבא לכנס ראשון מסוגו. במהלך הכנס יוצגו כל אפשרויות ההתנדבות, התוכניות השונות, ומגוון ההתאמות למלש"בים המתאימים והוריהם. הכנס מיועד לתלמידי כיתות יא'-יב' המתגוררים או לומדים בתל אביב, שקיבלו פטור מגיוס אך מעוניינים לממש את זכותם ולקחת חלק בשירות הצבאי כמתנדבים. הכנס יציע תמיכה בתהליך ההתנדבות ובליווי המתנדבים.

לפרטים נוספים,

https://forms.gle/WyERqa6VB3ZHpkHw6






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

פארק החבלים בגני יהושע בתל אביב נפתח מחדש

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק גני יהושע


פארק החבלים, פארק האקסטרים של תל-אביב, נפתח מחדש ומזמין את הקהל ליהנות מפעילות אתגרית המתאימה לכל הגילאים, החל מגיל 3 ועד מבוגרים. הפארק יהיה פתוח במהלך החג בימים ד' וה' בין השעות 16:00 ל-21:00, ביום ו' באותן שעות, ובשבת בין השעות 11:00 ל-18:00. הפארק ממוקם במרכז גני יהושע בתל אביב-יפו. מומלץ להזמין כרטיסים מראש ולהגיע לחוויה המרגשת.







התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

עובדי עיריית תל אביב-יפו ומתנדבים חגגו את פסח באווירה משפחתית עם 1,200 תושבים, אזרחים ותיקים, בודדים או כאלו שידם אינם משגת וסייעו בחלוקת מאות חבילות מזון לקראת החג

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית תל-אביב-יפו


בעיר תל אביב-יפו, עובדות ועובדי העירייה ממינהל השירותים החברתיים ומינהל קהילה, יחד עם מתנדבות ומתנדבים נוספים, ליוו, סייעו, הגישו, הרעיפו אהבה והרימו את המורל לכ-1,200 תושבות ותושבים, אזרחים ותיקים, בודדים או כאלו שידם אינם משגת. הם חגגו את פסח באווירה משפחתית בליל הסדר הקהילתי שנערך לאחרונה.

לפני החג, עובדי אגף סל״ע והמחלקה לביטחון בעירייה הספיקו להגיע להיכל מנורה מבטחים כדי לסייע באריזה ובחלוקה של מאות חבילות מזון למשפחות ולקשישים בדרום-מזרח העיר לרגל החג.







התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תכנית פרלמן למוסיקה שתוכננה לחופשת הפסח בתל אביב מתקיימת בארה"ב, 15 נגנים צעירים מישראל הצטרפו לנגנים מצטיינים מהעולם

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה תל אביב


תכנית פרלמן למוסיקה, שתוכננה להתקיים בחופשת הפסח בקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה בתל אביב, מתקיימת כעת בארצות הברית, בקמפוס של תכנית פרלמן בשלטר איילנד. חמישה עשר נגנים צעירים ומצטיינים מישראל טסו לארה"ב והצטרפו לקבוצה של נגנים מצטיינים מרחבי העולם. מאחלים להם הצלחה והנאה רבה בהשתתפותם בתכנית.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

להקת "ורטיגו" מגיעה למוזיאון ארץ-ישראל בתל-אביב למופע מיוחד לכל המשפחה בחול המועד פסח, 26 באפריל, 11:00, מיועד לילדים מגיל 5 ומעלה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מוזיאון ארץ-ישראל, תל-אביב


להקת המחול "ורטיגו" תגיע למוזיאון ארץ-ישראל בתל-אביב להופעה מיוחדת לכל המשפחה בחול המועד פסח. המופע יתקיים ביום ו', ה-26 באפריל, בשעה 11:00 ומיועד לילדים החל מגיל 5. המפגש יכלול קטעי מחול מהיצירה "לידת הפניקס" והפעלה המשלבת תנועה, נשימה והקשבה לפעימות הלב, בכוריאוגרפיה של נעה ורטהיים.

לרכישת כרטיסים, לחצו כאן.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תיאטרון הסימטה וקאנטרי גורן גולדשטיין מזמינים לערב פסחי מיוחד עם גיל קופטש, 25 באפריל 2024, באודיטוריום גורן גולדשטיין

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק תיאטרון הסימטה - העמוד הרשמי


תיאטרון הסימטה וקאנטרי גורן גולדשטיין מזמינים את הקהל להשתתף בערב פסחי מיוחד, שיתקיים ב-25 באפריל 2024, יום חמישי, בשעה 20:30, באודיטוריום גורן גולדשטיין. הערב יכלול בליווי מוסיקלי והרמת כוסית של יין, ויתמקד בטקסטים המכוננים של יציאת מצרים עם פירושים חדשים ומפתיעים.

המשתתפים יוכלו לחקור את המשמעות של חג החירות, הקשר בין המצה ללחם, ולשמוע על המכות שנמסרו למצרים בפרשנות מקורית ומרתקת. הערב יהיה מלא בהומור ולמידה, עם דגש על חירות, מסורת וחידוש.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מצורף סרטון! מתנדבי יחידת החילוץ "גליל-כרמל" חילצו מנחל עמוד ליד צפת צעיר בן 21 מתל אביב במצב רפואי קשה

מערכת האתר | | תגובות: 2


מתנדבי יחידת החילוץ "גליל-כרמל" של משטרת ישראל נקראו למבצע חילוץ רפואי באזור נחל עמוד שבשמורת הגליל. המקרה התרחש כאשר גבר בן 21 מתל-אביב, שטייל עם אחיו ואביו, הרגיש חולשה, סחרחורות ובחילות, עם חשש להתייבשות. בעקבות מצבו הבריאותי, הוזנק מסוק משטרתי לשטח.צוות איתור נעדרים של יחידת החלוץ "גליל-כרמל" ביצע תשאול ואיתר את מיקומם של המטיילים בנחל. צוות מחלצים הצטרף לפצוע וחובש היחידה העניק לו טיפול רפואי ראשוני בשטח, שכלל מתן נוזלים דרך הוריד וקירור. לאחר מכן, הפצוע פונה באמצעות מסוק משטרתי עם צוות להב"ה של כיבוי אש, שפינה אותו באמצעות כבל לבית החולים זיו בצפת להמשך בדיקות וטיפול.במהלך הליכת האב והבן הנוסף אל מחוץ לנחל בליווי צוות מיחידת החילוץ "גליל-כרמל", הם הרגישו חולשה כללית ולכן חובש היחידה החליט שגם הם יפונו באמצעות אמבולנס לבית החולים זיו בצפת.המסוק המשטרתי לחילוץ פצועים מהשטח, שהחל לפעול לפני כשבועיים, הוא מסוק דוכיפת עם אמצעי חילוץ הנקרא long line, ומוזנק ממשמר אילון. במסוק ישנם שני לוחמי אש של להב"ה, שתפקידם לגלוש מטה, לתת טיפול ולחלץ את הפצוע מהשטח באמצעות כבל.
סרטון:



צילומים:דוברות יחידת החילוץ גליל-כרמל



התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • גאווה כל הכבוד
    הגב 24.04.24 09:21
  • כל הכבוד!!!!! מחזקת את ידכם
    הגב 24.04.24 10:38
  • אורח

הצגות לילדים ולמשפחה בתיאטרון תמונע, תל אביב-יפו, בין התאריכים 24.4-27.4: גן החלומות האבודים, קרה פעם באפריקה, הטפיל המאושר ועוד

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק תיאטרון תמונע


במהלך חול המועד פסח, תיאטרון תמונע בתל אביב-יפו מציע מגוון הצגות לילדים ולכל המשפחה. ההצגות יתקיימו בין התאריכים 24.4 ל-27.4, כולן בשעה 11:00.

ביום רביעי, 24.4, יועלו שתי הצגות: "גן החלומות האבודים", המבוססת על ספרו של יהונתן גפן, ו"קרה פעם באפריקה", מופע בובות צלליות עם מוסיקה חיה.

ביום חמישי, 25.4, תוצג "הטפיל המאושר וכל השאר", עיבוד חופשי למחזה "חיי החרקים" מאת קארל צ'אפק, וחזרה על ההצגה "גן החלומות האבודים".

ביום שישי, 26.4, יתקיים "אירוויזיון הציפורים הראשון", תחרות בין 13 ציפורים מרחבי העולם, בהופעה שמשלבת מוסיקה ותנועה.

ביום שבת, 27.4, יועלה המופע "פנקס זעיר", מופע פואטי-מוזיקלי המיועד לילדים בגילאי 5-10 ולהוריהם, המציע מסע אל תוך הילדות.

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים, ניתן לעיין בתגובה הראשונה בעמוד הפייסבוק של תיאטרון תמונע.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

קבוצת הילדות בכדורגל של הפועל תל אביב נשים עלתה לחצי גמר גביע המדינה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מועדון כדורגל הפועל תל אביב נשים


קבוצת הילדות של מועדון כדורגל הפועל תל אביב נשים, בהובלת המאמנת דנה טייטלבאום, השיגה העפלה לחצי גמר גביע המדינה לאחר ניצחון בפנדלים על מכבי פתח תקווה.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

פועל נפל מגובה של כ-2 מטר במהלך עבודתו באתר בנייה בתל אביב ופונה במצב בינוני לבית החולים איכילוב

מערכת האתר | | תגובות: 0


בשעה 14:48 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על פועל שנפל מגובה של כ-2 מטר במהלך עבודתו באתר בנייה ברחוב מסילת ישרים בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים את הפצוע, גבר בן 45, לבית החולים איכילוב במצב בינוני עם חבלת ראש.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

שריפה הלילה בלובי בניין ביפו: חמישה נפגעים חולצו מהבניין

מערכת האתר | | תגובות: 0



שריפה בלובי בניין מגורים ברחוב אפלטון ביפו, התרחשה סמוך לשעה 01:00 לפנות בוקר. ארבעה צוותים בפיקודו של רשף רועי כהן הוזנקו למקום והבחינו בשריפה בלובי בניין בן שש קומות המצוי בתהליך תמ"א. הצוותים חתרו למגע והחלו בסריקות למציאת לכודים, כאשר דיירי הקומות העליונות הונחו להסתגר בדירות ולאטום את דלת הכניסה.

חמישה דיירים נפצעו כתוצאה משאיפת עשן, שלושה מהם לא נזקקו לטיפול רפואי נוסף. שני דיירים פונו לבית החולים וולפסון להמשך טיפול. חוקר דלקות שהוזמן למקום קבע כי השריפה לא נבעה מכשל חשמלי או קצר.










התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תלמידות בית הספר למחול בתל אביב זכו במקום החמישי בתחרות GDO המאפשר להן להשתתף בגמר הגדול בהולנד

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק תיכון חדש תל אביב


תלמידות המסלול המקצועי הבוגר והתחרותי של בית הספר למחול בתל אביב זכו במקום החמישי בתחרות המחול GDO. התלמידות, רובן בוגרות המגמה של בית הספר וחלקן עדיין לומדות בו, השיגו ניקוד גבוה שמאפשר להן השתתפות בגמר הגדול שיתקיים בהולנד. הקהילה האקדמית והחינוכית גאה בהישגיהן.









התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תיאטרון תמונע בתל אביב מזמין להצגות "ארץ חלומיה" ו"אנטיגונה 2024" באפריל ומאי 2024: חוויה תיאטרלית עם דניאל וביקורת על השלטון

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק תיאטרון תמונע


תיאטרון תמונע בתל אביב-יפו מזמין אתכם להצטרף להפקה המרהיבה של דניאל בן ה-9 במסע קסום אל ארץ חלומיה, מקום שבו כל הילדים שאיבדו חלומות מגיעים. זלמן חלמן, שומר גן החלומות האבודים, שולח את עוזרו הנאמן יהושע, קופיף מדבר, לעזור לדניאל לחפש את חלומו האבוד. במהלך המסע, הקהל לומד על טעם העננים הורודים ואיך לזכור חלומות שנשכחו.

המופעים הקרובים יתקיימו בתאריכים הבאים:

  • 24/04/2024, יום רביעי בשעה 11:00 - כרטיסים אחרונים זמינים!
  • 25/04/2024, יום חמישי בשעה 11:00 - הכרטיסים כבר אזלו.


בנוסף, תיאטרון תמונע מציג את ההפקה "אנטיגונה 2024" שבה נחשפת הכוחניות המוחלטת של השלטון. ההצגה מתרחשת בסוף חודש מאי ומציגה את השלטון בצורה גלויה וביקורתית, כאשר הוא מתעלם מהבורות, הגזענות והתככים שלו.

ההצגות יתקיימו בתאריכים הבאים:

  • 24/05/2024, יום שישי בשעה 18:00
  • 25/05/2024, יום שבת בשעה 18:00






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

חיילי השיקום באיכילוב תל אביב-יפו מובילים יוזמת אריזת מזון לכבוד החג בשיתוף עמותת "פתחון לב"

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק איכילוב - המרכז הרפואי ת״א


במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב-יפו, רגע לפני החג, נערכה יוזמה מיוחדת בשיתוף עמותת "פתחון לב". במסגרת היוזמה, חיילי השיקום של איכילוב, המטופלים בבית החולים השיקומי לפצועי מלחמה, הובילו את אריזת מזון לכבוד החג למשפחות הזקוקות. מתחילת המלחמה, המטופלים בשיקום זכו לאהבה ותמיכה רבה מצד הציבור, וכעת ניתנה להם ההזדמנות לתת בחזרה לקהילה.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.
עבור לעמוד הבא
עבור לעמוד הקודם
לקריאת הכתבות יש לדפדף לעמוד הבא, ניתן לדפדף באמצעות לחיצה על החץ בצד שמאל