הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים
תושב הוד השרון נעצר לאחר ניסיון דקירה וגניבה בסופר בשדרות רוטשילד, תל אביב. מצורף סרטון
עיריית תל אביב-יפו מבטלת את מצעד הגאווה השנתי ותקיים עצרת בסימן גאווה, תקווה וחירות בעקבות אירועי 7 באוקטובר ומלחמת "חרבות ברזל"
נפתחה ההרשמה לקייטנת האומנות "משהו משלי" שתתקיים במוזיאונים: מוזיאון ראשון לציון, ארץ ישראל בתל אביב ובמוזיאון פתח תקווה

תיאטרון הסימטה וקאנטרי גורן גולדשטיין מזמינים לערב פסחי מיוחד עם גיל קופטש, 25 באפריל 2024, באודיטוריום גורן גולדשטיין

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק תיאטרון הסימטה - העמוד הרשמי


תיאטרון הסימטה וקאנטרי גורן גולדשטיין מזמינים את הקהל להשתתף בערב פסחי מיוחד, שיתקיים ב-25 באפריל 2024, יום חמישי, בשעה 20:30, באודיטוריום גורן גולדשטיין. הערב יכלול בליווי מוסיקלי והרמת כוסית של יין, ויתמקד בטקסטים המכוננים של יציאת מצרים עם פירושים חדשים ומפתיעים.

המשתתפים יוכלו לחקור את המשמעות של חג החירות, הקשר בין המצה ללחם, ולשמוע על המכות שנמסרו למצרים בפרשנות מקורית ומרתקת. הערב יהיה מלא בהומור ולמידה, עם דגש על חירות, מסורת וחידוש.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תושב הוד השרון נעצר לאחר ניסיון דקירה וגניבה בסופר בשדרות רוטשילד, תל אביב. מצורף סרטון

מערכת האתר | | תגובות: 0


ביום 28.4.24, שוטרי תחנת לב תל אביב פתחו בחקירה לאחר שקיבלו דיווח על ניסיון פציעה בסופר בשדרות רוטשילד בתל אביב. החשוד, תושב הוד השרון בן 26, ניסה לפצוע עובד בסופר לאחר שביצע גניבה במקום. הוא גנב מוצרים והצטייד בבקבוק ששבר במהלך המרדף אחריו, כשהוא מאיים לדקור את העובד.

לאחר שהחשוד הפיל את התיק שבו החביא את המוצרים, הוא חזר לסופר לדרוש את התיק ורדף אחרי המתלונן ברחבי הסופר עם הבקבוק השבור. שוטרי תחנת לב הגיעו מיד למקום ועצרו את החשוד. מעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום.

לאחר חקירה מהירה שכללה איסוף עדויות וראיות, יחידת התביעות המשטרתית של מחוז תל אביב הגישה כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצר עד תום ההליכים בעבירות של נסיון פציעה כשהעבריין מזויין, גניבה ואיומים.


סרטון:



צילומים:דוברות מ"י



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דירות למכירה

לפרסום נכס - 055-970-7114

עיריית תל אביב-יפו מבטלת את מצעד הגאווה השנתי ותקיים עצרת בסימן גאווה, תקווה וחירות בעקבות אירועי 7 באוקטובר ומלחמת "חרבות ברזל"

מערכת האתר | | תגובות: 0


בעקבות אירועי 7 באוקטובר ומלחמת "חרבות ברזל", עיריית תל אביב-יפו, בשיתוף עם ארגוני הקהילה הגאה, החליטה לבטל השנה את מצעד הגאווה המסורתי. במקום זאת, יתקיים אירוע מרכזי במתכונת של עצרת בסימן גאווה, תקווה וחירות. חלק מהתקציב העירוני שהיה מיועד למצעד יועבר לפעילות של המרכז הגאה המחודש, שנחנך לאחרונה על ידי העירייה.

ההחלטה על ביטול המצעד נתקבלה לאחר דיונים ממושכים ובהתאם לבקשת הארגונים, תוך התחשבות במצב הביטחוני וכאות הזדהות עם המפונים ומשפחות החטופים. ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, הדגיש כי זו לא העת לחגיגות וכי העיר תמשיך להיות בית חם לקהילה הגאה. הוא ציין כי העירייה מחויבת למאבק למען שוויון וחירות לכולם ולכולן, והבטיח שמצעד הגאווה יחזור להתקיים ביוני 2025.

סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק הגאווה, מיטל להבי, הוסיפה כי הקהילה הגאה תמשיך במאבק על החופש והזכויות שלה, תוך נלחמת יחד עם כל עם ישראל למען החזרת החטופים הביתה. היא הדגישה את החשיבות של המשך המאבק לשוויון זכויות וחירות במול גורמים קיצוניים.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

נפתחה ההרשמה לקייטנת האומנות "משהו משלי" שתתקיים במוזיאונים: מוזיאון ראשון לציון, ארץ ישראל בתל אביב ובמוזיאון פתח תקווה

לינק להרשמה מצ"ב בכתבה

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


החלה ההרשמה לקייטנת האמנויות ״משהו משלי״. מדובר על קייטנות אמנות שעתידה להתקיים במוזיאון ראשון לציון, מוזיאון פתח תקווה ומוזיאון ארץ ישראל בתל אביב בה תינתן לילדים הזדמנות להיחשף ולהתנסות בתחומי אמנות מגוונים. קייטנת אמנויות מודולרית המאפשרת לילדים התנסויות מגוונות בכל תחומי האמנויות לצד צפייה במפגשי אמן, קונצרט מוסבר, מפגש עם האופרה, יום קולנוע, תאטרון, פנטומימה, בובנאות, ברייקדאנס, פיסול בחימר, פיסול בעיסת נייר, פיסול בפלסטלינה, ציור, מוסיקה, קולנוע, עיצוב תכשיטים, קומיקס, אמנויות קרקס ועוד.

הפעילות משתנה בין המוקדים השונים

במוזיאון ראשון לציון

תתקיים הקייטנה בימים ראשון עד חמישי 1.7-22.8.24

לפרטים נוספים 052-8936656 או במוזיאון 03-9598890


במוזיאון פתח תקווה

תתקיים הקייטנה בימים ראשון עד חמישי 21.7-22.8.24

לפרטים נוספים 052-8936656


במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב

תתקיים הפעילות בימים ראשון עד חמישי 28.7-15.8.24

לפרטים נוספים 052-8936656


שימו לב!

הקייטנה מיועדת לילדים מגיל 5 ולילדי היסודי עד כיתה ו

ניתן להירשם גם לצהרון עד השעה 16:00

ניתן להירשם לכל התקופה או לחלקה (בהתאם לבחירה)


לפרטים נוספים והרשמה:

https://www.artkaytana.com/




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

לרגל יום העצמאות, האגודה לתרבות הדיור פתחה בתחרות הבניין המדוגלל לקישוט בתי המגורים ברוח החג שיוכלו לזכות בפרסים בשווי 5,000 - 1,500 ש"ח; את התמונות ניתן לשלוח עד יום ראשון 19.5

את התמונות יש לשלוח בהודעה לדף הפייסבוק של האגודה לתרבות הדיור

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


תחרות הבניין המדוגלל של האגודה לתרבות הדיור יוצאת לדרך

לרגל יום העצמאות פתחה האגודה לתרבות הדיור בתחרות ארצית לקישוט בניין המגורים ברוח החג. בתחרות יוכלו לקחת חלק בניינים החברים באגודה לתרבות הדיור אשר יוכלו לזכות בפרסים:

מקום ראשון פרס כספי בשווי 5,000 ₪

מקום שני פרס כספי בשווי 3,000 ₪

מקום שלישי פרס כספי בשווי 1,500 ₪


את התמונות ניתן לשלוח עד יום א' 19.05.24 לתיבת ההודעות בדף הפייסבוק של האגודה לתרבות הדיור

נא לציין את כתובתכם ופרטים ליצירת קשר

הפרסים ישמשו למטרת שיפוץ ואבזור הבניין הזוכה, בכפוף לתקנון.

לחברי האגודה בלבד




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הופעה נוספת של גלי עטרי בהיכל התרבות תל אביב ב-10 ביולי 2024: כל הלהיטים מ-45 שנות קריירה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק היכל התרבות תל אביב


בעקבות הביקוש הרב, נפתח מופע נוסף של גלי עטרי בהיכל התרבות תל אביב על שם צ'רלס ברונפמן. המופע יתקיים ביום ד', ה-10 ביולי 2024, באולם לואי, ויכלול את כל הלהיטים הגדולים מ-45 שנות קריירה של עטרי.

לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים, ניתן לבקר בלינק הבא: לחץ כאן.

יש לשים לב כי חניון התרבות יהיה סגור בימים א'-ה' ומוצ"ש בין השעות 20:00 – 21:30, ובימי ו' בין השעות 12:00-13:30. למידע על חניונים חלופיים, ניתן לבקר באתר: מידע על חניונים חלופיים.

המארגנים ממליצים להקדים הגעה, שכן מי שיגיע מאוחר יופנה להושבה על בסיס מקום פנוי בלבד.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

אירועי יום הזיכרון בתל אביב-יפו: שרים בכיכר, בגן הבנים עם נטע ברזילי, במוזיאון תל אביב בהשתתפות איה כורם, יהלי סובול ואסף אמדורסקי.

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית תל-אביב-יפו


בעיר תל אביב-יפו יתקיימו אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, כאשר השכול והטרור הכו בעיר בעוצמה. העירייה מזמינה את הציבור להצטרף לאירועים השונים כדי לעמוד יחד, לדבר, להקשיב ולפזר קצת רוח ותקווה.

האירועים יתקיימו כדלקמן:

טקס הזיכרון לחללי הטרור
יתקיים ביום חמישי, ה-9 במאי בשעה 18:15, בגן חללי הטרור, סמוך לגן הבנים בגני יהושע, במעמד ראש העירייה.

שירים בכיכר
האירוע המוזיקלי יתקיים ביום ראשון, ה-12 במאי בספורטק תל אביב, גני יהושע, עם הופעות של ברי סחרוף, יוני רכטר, יסמין מועלם, שרית חדד ועברי לידר.

העצרת המרכזית לציון יום הזיכרון
תתקיים ביום ראשון, ה-12 במאי בשעה 17:30, בגן הבנים, גני יהושע, במעמד ראש העירייה ובהשתתפות נטע ברזילי ובהנחיית קובי מחט.

רסיסים
טקס יום הזיכרון לנופלים ולחיים, ביוזמת עמותת רסיסים ועמותת נט"ל, יתקיים ביום ראשון, ה-12 במאי בשעה 20:00, במוזיאון תל אביב לאומנות, אולם רקנטי, בהשתתפות איה כורם, יהלי סובול ואסף אמדורסקי.

למידע נוסף על אירועי זיכרון קהילתיים נוספים ברחבי העיר, לחצו כאן.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מועדון הכדורסל הפועל תל אביב מציג מיצג זיכרון דיגיטלי לנופלים ונרצחים ברחבי העיר, החל מהיום ועד אחרי יום הזיכרון

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוקמועדון הכדורסל הפועל תל אביב


מועדון הכדורסל הפועל תל אביב מציג החל מהיום ועד אחרי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, מיצג זיכרון ייחודי על גבי מסכים דיגיטליים ברחבי תל אביב. המיצג יכלול את שמות הנופלים שהונצחו בכתובות זיכרון, ויכלול הפניה למיקום הכתובת הרלוונטית.

נשיא המועדון, אבי זידנברג, מסר כי מאז ה-7 באוקטובר, קהילת הפועל תל אביב התמקדה בפעילות להנצחת הנרצחים והנופלים ובני משפחותיהם. הוא הדגיש את הפעילות המיוחדת של כתובות הגרפיטי ברחבי העיר, שהוקדשו אישית לכל אוהד שאיבדו. זידנברג הוסיף כי השנה החליט המועדון להנציח את הנופלים והנרצחים בצורה שונה, דרך מיצג הזיכרון הדיגיטלי, שיאפשר לקהל לנווט אל פינות הזיכרון והגרפיטי שהוקמו לאחר ה-7 באוקטובר.







התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

שוטרי תחנת שר"ת בתל אביב עצרו חשודה בפריצה לרכב והחזירו מתנות שנגנבו ליום הולדת בן 3; המתנות הוחזרו לאם הילד

מערכת האתר | | תגובות: 0
דוברות המשטרה


שוטרי תחנת שר"ת עצרו חשודה בפריצה לרכב והחזירו לבעלת הרכב את המתנות שקנתה ליום הולדת השלישי של בנה. האירוע התרחש לאחר שהתקבל דיווח מאזרחית על כך שפרצו לרכבה וגנבו ממנו מתנות שהיו מיועדות לחגיגת יום ההולדת.

בלשי משטרת שר"ת הגיעו למקום האירוע ובמהלך תצפית על החניון זיהו חשודה יוצאת מהמקום. הם עיכבו אותה ובמהלך חיפוש מצאו מצלמת רכב שנגנבה ככל הנראה מרכב אחר, אך למתנות שנגנבו מהרכב הראשון לא נמצא זכר בהתחלה.

החשודה, בת 43, נעצרה והובאה לחקירה בתחנת שר"ת. הבלשים עקבו אחר מסלול התנועה של החשודה והגיעו לחנות בה החשודה מכרה את השלל שנגנב. בסופו של תהליך, כל המתנות הוחזרו לאם הילד.




צילומים:דוברות המשטרה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

פרופ' אריאל מוניץ מאוניברסיטת תל-אביב תרם כליה ביום הזיכרון לשואה ולגבורה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק אוניברסיטת תל-אביב


פרופ' אריאל מוניץ מהפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל-אביב תרם כליה ביום הזיכרון לשואה ולגבורה, ובקרבת יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה ויום העצמאות. הוא תיאר את הימים הללו כ"ימים נוראים" וכימים שיש להתייחס אליהם בחרדת קודש, והשווה את יום הזיכרון לחללי צה"ל ליום כיפור בקדושתו.

מוניץ ציין שהתקופה הנוכחית היא קשה ומורכבת, והמושגים "שואה", "גבורה", "תקומה" ו"עצמאות" נרכשים משמעות מוחשית יותר. הוא החל את התהליך לקראת התרומה לאחר שהשבעה באוקטובר היוותה טריגר לקיים מעשה שקשור בערבות הדדית.

מוניץ מקווה שהמעשה יחזק את החיבור בין האנשים וידגיש את המחוייבות לחיים ולקדושתם. הוא מאחל שהשותפות בגורל תוביל לעשיית טוב ומתפלל להשבת החטופים, לרפואת כל פצועי צה"ל ולעילוי נשמת כל חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה.

מוניץ חזר הביתה חסר איבר אחד, אך אדם שלם יותר, והודה ל"מתנת חיים - השתלות כליה איכילוב - המרכז הרפואי ת"א" ולפקולטה למדעי הרפואה והבריאות באוניברסיטת תל-אביב.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

סדנת קובה טבעוני עם השפית מנאל אסמעיל בדיזנגוף סנטר תל אביב, היום רביעי, 8 במאי, בשעה 17:30

מערכת האתר | | תגובות: 1
צילום מתוך דף הפייסבוק דיזנגוף סנטר תל אביב


הערב בדיזנגוף סנטר תל אביב יתקיים יריד רביעי טבעוני עם סדנת קובה טבעוני מיוחדת בהנחיית השפית מנאל אסמעיל. מנאל תלמד את המשתתפים את כל הסודות להכנת קובה טבעוני מושלם. הסדנה תתקיים הערב , ה-8 במאי, בשעה 17:30, בבניין B קומה 1.

לפני ואחרי הסדנה, המבקרים יוכלו ליהנות ממגוון דוכנים עם מנות מגוונות כמו ליאור בן משה, שוקולד וגנטינו, צ'אנדה אוכל הודי, Ortal greenyer, j17, טנאת אוכל אתיופי, רושדי אוכל דרוזי, סימונצ'ו, בישולירן, הלוחש לסירים, ray's נקניקיות, Hila osim ahava ועוד. היריד פתוח כל יום רביעי בין השעות 12:00 ל-20:30.







התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • אפשר לפרסם את המתכון למי שנבצר ממנו להגיע?
    הגב 08.05.24 08:54
  • אורח

אירוע להנצחת י"א חללי מינכן יתקיים בסינמטק תל אביב ביום שישי, 10 במאי, בשעה 13:00, במעמד נציגי משפחות החללים ודמויות ספורט בולטות

מערכת האתר | | תגובות: 0
הדר ואן קולה


עיריית תל אביב-יפו, בשיתוף רשות הספורט העירוני והוועד האולימפי בישראל, תקיים אירוע להנצחת י"א חללי מינכן בסינמטק תל-אביב ביום שישי, ה-10 במאי, בשעה 13:00. האירוע יתקיים במסגרת ימי הזיכרון הלאומיים, וישתתפו בו ספורטאים צעירים מאגודות הספורט השונות בעיר.

האירוע יתקיים ברקע מלחמת חרבות ברזל ובתקופה שבה קריאות אנטישמיות בעולם גוברות, מה שמעניק לו משמעות נוספת. המטרה היא לחנך ולהנציח את הטבח במינכן, שבו נרצחו חברי המשלחת האולימפית הישראלית, כולל ספורטאים, מאמנים ושופטים.

במהלך האירוע יוקרן הסרט "יום אחד בספטמבר", המתעד את אירועי הרצח, ותתקיים שיחה בין משפחות הנרצחים לבין ספורטאים וספורטאיות מאגודות הספורט בעיר. באירוע ישתתפו נציגי משפחות החללים, יו"ר הוועד האולימפי בישראל יעל ארד, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל גילי לוסטיג, מנהל רשות הספורט בעיריית תל אביב-יפו אופיר וגמן, וספורטאים וספורטאיות העבר כמו המתעמלת האמנותית מאגודת מכבי תל-אביב נטע ריבקין, האתלטית האולימפית חנה מיננקו והשחיין האולימפי יעקב טומרקין.






צילומים:הדר ואן קולה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תושב יפו חשוד כי נסע על קורקינט ותלש שרשראות מהולכת רגל בתל אביב

מערכת האתר | | תגובות: 0
דוברות המשטרה


בתאריך 18.4.24, חשוד רכוב על קורקינט חשמלי תקף הולכת רגל ברחוב אליפלט, תלש בכוח מצווארה שתי שרשראות וגרם לה לפציעה. החשוד נמלט מהמקום, אך רוכב אופנוע שהיה בסביבה החל במרדף אחריו. למרות המרדף, החשוד הצליח להימלט אך הפיל מפתח מכיסו.

שוטרי תחנת יפו הגיעו למקום מיד עם קבלת הדיווח והחלו בפעולות חקירה ואיסוף ממצאים. במהלך החקירה, השוטרים הצליחו לגלות את זהות החשוד, תושב יפו בן 29, שעפ"י החשד מעורב במספר אירועים דומים. החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת יפו, שם שתק ולא שיתף פעולה.

המפתח שנפל מכיסו של החשוד אפשר לשוטרים לפתוח את דלת ביתו, מה שהביא לממצאים נוספים המחזקים את הראיות נגדו. לאחר ביסוס תשתית הראייתית, יחידת התביעות של מחוז תל אביב הגישה היום כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצרו עד תום הליכים.


סרטון:




צילומים:דוברות המשטרה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תיאטרון הסימטה תל אביב מציג: "עכבארים" עיבוד חדש למחזה של ג'ון פטריק שאנלי בתל אביב, 11 במאי 2024

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק תיאטרון הסימטה - העמוד הרשמי


תיאטרון הסימטה מציג עיבוד חדש למחזה הקלאסי של ג'ון פטריק שאנלי, בהצגה שמתרחשת בלילה אחד מרגש בבר עירוני חשוך. שתי נשמות אבודות מתחברות דרך לחישות של בדידות, עם רקע של אלכוהול וסמים. הוא, רואה את העולם בשחור ולבן ונלחם בכאביו, והיא, אם חד הורית, מחפשת חום ומגע בזרועותיו של כל גבר שמוכן להציע לה רגע של חום. האם בתוך הכאוס של חייהם ימצאו ניצוץ של תקווה?

ההצגה בבימויו של אלחנן שפירא, ובהשתתפות השחקנים אביב זמר וליולי מובצ'ן, מציעה מסע בין תקווה למציאת חברות ואהבה. ההצגה תתקיים ב-11 במאי 2024, בשעה 20:30, בקאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין, חנה מרון 2, תל אביב-יפו.

לרכישת כרטיסים, לחצו כאן.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

סדנא פתוחה להדפסת פרחים על חולצות לבנות בשיטת לינולאום וסטנסיל, תל אביב-יפו, רחוב ישראל גורי 61, 18:00-21:00, כניסה חופשית

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק הקשת 49


במסגרת יום הזיכרון, מתקיימת סדנא פתוחה להדפסת פרחים על חולצות לבנות בשיטת לינולאום וסטנסיל, בהנחיית האמנית אוליאנה זו משכונת שפירא. המשתתפים מתבקשים להביא חולצה לבנה איתם, עליה יודפסו חותמות פרחים שהוכנו מראש. החולצות יכולות לשמש לטקסי הזיכרון, לעצרות ולזיכרון אישי. הסדנא תתקיים בפופ-אפ הקשת, רחוב ישראל גורי 61, תל אביב-יפו, בשעות 18:00 עד 21:00, והכניסה ללא עלות.

לפרטים נוספים והרשמה: לחצו כאן




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ילדה בת 4 נחבלה מסירה בפארק הירקון ופונתה במצב בינוני לבית החולים איכילוב

מערכת האתר | | תגובות: 0


בשעה 19:03 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על ילדה בת ארבע שנחבלה מסירה בפארק הירקון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים איכילוב. הילדה נמצאת במצב בינוני עם חבלה בגפיים.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

שתי תערוכות חדשות "ריטואל" ו"עוד לא תמו כל פלאייך" יפתחו לקהל הרחב בגלריית עופר רמת אביב, 08.05.24 עד 01.06.24, לכבוד יום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום: ורה אורן גולדנברג


שתי תערוכות חדשות העוסקות בנושאי החברה הישראלית ונופי ארץ ישראל יפתחו לרגל יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל: "ריטואל" ו"עוד לא תמו כל פלאייך". התערוכות פתוחות לקהל הרחב החל מ-08.05.24 ועד 01.06.24 בגלריית עופר רמת אביב.

התערוכה "ריטואל" מאת האמנית ורה אורן גולדנברג, מציגה שתי תקופות ביצירתה. האחת, סדרת דמויות נשים מיוסרות שנוצרה אחרי ה-7 באוקטובר, מבטאת רגשות של לחץ, דאגה וכאב, ומייצגת את הלך הרוח הישראלי מאז ראשית המלחמה. הסדרה השניה, שנוצרה לפני ה-7 באוקטובר, עוסקת בנופים מופשטים וקולאג'ים מגוונים, ומדגישה את הריפוי באמצעות איחוי השברים.

תערוכת "עוד לא תמו כל פלאייך" של האמן אליהו בן ציון כוללת סדרות העוסקות בנופים ישראליים ובחיי היומיום בארץ. התערוכה מציגה ציורי שמן ומתנסה בסגנונות אמנותיים שונים, עד שהתחבר בעיקר לריאליזם.

אוצרת התערוכות היא איילת אמוראי בירן. ארוע חגיגי יתקיים ביום שלישי, ה-21 במאי, בשעה 19:00, ובו יתקיים שיח על מהי הישראליות וכיצד ניתן לאחות את השברים. הארוע יתקיים ברחבה בחוץ אחרי "ארקפה", במקביל לרחוב אינשטיין, מול בריכות הדגים.

לפרטים נוספים: 03-6360000


ורה אורן גולדנברג
קרדיט תמונה: ורה אורן גולדנברג
ורה אורן גולדנברג
קרדיט תמונה: ורה אורן גולדנברג
אליהו בן ציון
קרדיט תמונה: אליהו בן ציון
אליהו בן ציון
קרדיט תמונה: אליהו בן ציון
אליהו בן ציון
קרדיט תמונה: אליהו בן ציון
אליהו בן ציון
קרדיט תמונה: אליהו בן ציון
אליהו בן ציון
קרדיט תמונה: אליהו בן ציון
אליהו בן ציון
קרדיט תמונה: אליהו בן ציון



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מיצג מראות ייחודי בדיזנגוף סנטר לכבוד יום הזיכרון 2024, בשיתוף עמותת "ובחרת בחיים" וסטודנטיות לתקשורת, 7-9 במאי

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק דיזנגוף סנטר תל אביב


דיזנגוף סנטר בתל אביב-יפו, בשיתוף עם סטודנטיות לתקשורת מהמכללה למנהל ועמותת "ובחרת בחיים", מזמינים את הקהל למיצג מראות ייחודי וחוויתי לכבוד יום הזיכרון 2024. האירוע יתקיים בין התאריכים 7-9 במאי, ברחבת רנואר שבמרכז.

שעות הפעילות יהיו כדלקמן:
יום שלישי, 7 במאי: 10:00-20:00
יום רביעי, 8 במאי: 10:00-20:00
יום חמישי, 9 במאי: 13:00-20:00

עמותת "ובחרת בחיים" עוסקת בתמיכה ובקידום שינוי תודעתי בקשר לזיכרון הנופלים והשפעתו על ערכי החיים בחברה הישראלית.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

לוחמי משמר הגבול תפסו 49 שוהים בלתי חוקיים בדירה אחת ביפו; חשוד עם סכין נתפס מתחת למיטה

מערכת האתר | | תגובות: 0


לוחמי משמר הגבול תפסו הלילה 49 שוהים בלתי חוקיים בדירה אחת ביפו. במהלך פעילות משמר הגבול במרכז, צוות לוחמים זיהה שני חשודים ששינו את כיוון הליכתם לאחר שהבחינו בכוחות. הלוחמים עיכבו את החשודים ובבית אחד נתפסו השוהים הבלתי חוקיים. בחיפוש במקום נמצא חשוד נוסף שהסתתר מתחת למיטה עם סכין.

הפעילות היא חלק ממבצע שמוביל ניצב בריק יצחק, מפקד משמר הגבול, המתמקד באכיפת עבירות שהייה בלתי חוקית. לוחמי מג"ב מרכזים מאמץ למניעת חדירת שוהים בלתי חוקיים ומבצעים פעילויות לאיתור ומעצר שוהים וחשודים המסייעים להם.

ב-24 שעות האחרונות, תפסו לוחמי החיל כ-170 שוהים בלתי חוקיים, 9 מסיעים, 3 מעסיקים ומלין אחד. מתחילת המבצע שהחל בתחילת השנה, תפסו לוחמי משמר הגבול למעלה מ-5,500 שוהים בלתי חוקיים.

ניצב בריק יצחק ציין כי התושייה, הנחישות והמקצועיות של הלוחמים הובילו לתפיסה משמעותית של השוהים הבלתי חוקיים, והדגיש את המחויבות לפעולה מתמדת לשמירה על אזרחי ישראל. הוא הוסיף כי הפעילויות הביטחוניות מאתגרות את הכוחות יותר מתמיד, במיוחד ביום הזכרון לשואה ולגבורה.

בסוף השבוע, חיסלו לוחמי היחידה המיוחדת ללוחמה בטרור וחילוץ בני ערובה (הימ"מ) בטול כרם חמישה מחבלים שביצעו פיגועים בעבר ותכננו לבצע פיגוע נוסף. לוחם אחד נפצע ומטופל בבית החולים.



צילומים:דוברות המשטרה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

עיריית תל אביב מזמינה את תושבי שפירא וקרית שלום לקבל עצי פרי לשתילה בחצרות הבניינים: מגוון רחב של פירות כמו שסק, שזיף, גויאבה, תפוז, פומלית, קלמנטינה, תאנה, תות ולימון, יספקו צל ופירות טעימים לתושבים. לינק להרשמה לקבלת עצים בכתבה.ההרשמה תיסגר ב-21.05.2024

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק קאנטרי קהילתי גורן גולדשטיין


תושבי שכונות שפירא וקרית שלום בתל אביב-יפו מוזמנים להצטרף לפרויקט הנטיעות הגדול של עיריית תל אביב-יפו. הפרויקט, המכונה "היער העירוני", יאפשר לתושבים לטעת עצים בחצרות הבניינים שלהם, תוך כדי שיפור איכות האוויר והחיים בעיר. העצים, שכוללים מגוון רחב של פירות כמו שסק, שזיף, גויאבה, תפוז, פומלית, קלמנטינה, תאנה, תות ולימון, יספקו צל ופירות טעימים לתושבים.

ההרשמה לפרויקט תיסגר בתאריך 21.05.2024.

חלוקת העצים תתבצע במהלך חודש מאי, נקודת האיסוף ותאריך מדויק יימסרו בהמשך.

להרשמה ולקריאה נוספת על תכנית "היער העירוני" והמאמצים לטיפוח, שימור וחיזוק העצים בתל אביב-יפו, ניתן לבקר בלינקים הבאים:

להרשמה לפרויקט

לקרוא עוד על התכנית


סרטון:




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הצגת ילדים "רכבת המתנות של סבא וסבתא" במרכז הגאה בתל אביב, יום שבת ה-11 במאי 2024, בשעה 10:30

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק המרכז הגאה


המרכז הגאה בתל אביב-יפו מזמין את כל סוגי המשפחות לסדרת הצגות תיאטרון לילדים שתתקיים בכל שבת שנייה. ההצגה הקרובה, "רכבת המתנות של סבא וסבתא", תעלה ביום שבת ה-11 במאי 2024, בשעה 10:30, במרכז הגאה החדש. ההצגה היא תיאטרון חפצים מוזיקלי עם מוזיקה ושירה מקורית, שמבטיחה חוויה מרגשת ומהנה לכל המשפחה. לרכישת כרטיסים ומידע נוסף, לחצו כאן.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

החל מהיום (ראשון 5.5) עמותת דם המכבים תחל בחלוקת/מכירת סיכות דם המכבים לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה בקניוני עזריאלי, סניפי ויקטורי ועל ידי מתנדבים בראשון לציון, חולון, בת ים, תל אביב ועוד

מיקומי החלוקה מצ"ב בכתבה

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1


החל מהיום (ראשון 5.5) תיכנס ישראל לתקופת ימי הזיכרון ויום העצמאות אשר השנה יקבלו משמעות גדולה וכאובה בעקבות אירועי הטבח והלחימה. לרגל יום הזיכרון למערכות ישראל ופעולות האיבה שיצויין בעוד שבוע עמותת דם המכבים תחל בחלוקת סיכת דם המכבים, הפרח הארצישראלי מסמל את טיפות הדם שהאדמה נספגה בהם, אך גם את צוואת החיים והצמיחה. עמותת דם המכבים מייצרת סיכות ייחודית עם הפרח האמיתי שמגודלים בחממות ייעודיות ליום הזיכרון.

הסיכות מחולקות בחינם למשפחות שכולות, ונמכרות לשאר הציבור כמגבית למען הנצחת הנופלים.

המכירה תתבצע בכל קניוני עזריאלי ברחבי הארץ (בהם קניוני עזריאלי בתל אביב, ראשון לציון, חולון ועוד)בימים חמישי ושישי 9-10.5.24 בדוכנים ייעודיים של העמותה.


סניפי רשת ויקטורי בהם ימכרו הסיכות

גדרה סניף ויקטורי רחוב פינס 3

חולון סניף ויקטורי רחוב התנאים 5 וברחוב קוגל 42

יבנה סניף ויקטורי המיסב 7

נס ציונה סניף ויקטורי רחוב הפרדסים 1 פינת קציר

ראשון לציון סניפי ויקטורי ברחוב צבי פרנק 39, שמעון פרס 22 ושמוטקין 22

רחובות סניף ויקטורי רחוב אופנהיימר 10

רמת גן סניף ויקטורי רחוב הרצל 42 פינה רחוב הראה ובקניון איילון


תל אביב

תל אביבקניון עזריאלידרך בגין 132דוכן מכירה
רק ב9-10 למאי. בשעות הפתיחה של הקניון
תל אביבשרונה עזריאלי מרכז עסקיםדרך מנחם בגין 121דוכן מכירה
רק ב9-10 למאי. בשעות הפתיחה של הקניון
‫תל אביב אוניברסיטה‬ויקטורי‫גורג ס. וייז 1‬‏ ‫מעונות הברושים‬‏בקופות
החל מיום השואה. בשעות החנות
‫תל אביב דיזינגוף‬ויקטורי‫דיזינגוף 224‬בקופות
החל מיום השואה. בשעות החנות
‫תל אביב הארבעה‬ויקטורי‫הארבעה 6‬בקופות
החל מיום השואה. בשעות החנות
‫תל אביב לינקולן‬ויקטורי‫לינקולן 16‬בקופות
החל מיום השואה. בשעות החנות
‫תל אביב CITY‬‏ אחד העםויקטורי‫אחד העם 54‬‏בקופות
החל מיום השואה. בשעות החנות
‫תל אביב CITY‬‏ אלנביויקטורי‫אלנבי 65‬‏בקופות
החל מיום השואה. בשעות החנות
‫תל אביב CITY‬‏ ‫ויצמן‬‏ויקטורי‫ויצמן 53‬בקופות
החל מיום השואה. בשעות החנות
‫תל אביב CITY‬‏ ‫יהודה הלוי‬‏ויקטורי‫יהודה הלוי 40‬בקופות
החל מיום השואה. בשעות החנות
‫תל אביב CITY‬‏ מרגוזהויקטורי‫יהודה מרגוזה 16‬‏בקופות
החל מיום השואה. בשעות החנות
‫תל אביב CITY‬‏ ‫פלורנטין‬‏ויקטורי‫שלמה 53‬בקופות
החל מיום השואה. בשעות החנות
‫תל אביב CITY‬‏ ‫רוטשילד‬‏ויקטורי‫רוטשילד 14‬בקופות
החל מיום השואה. בשעות החנות



מכירה אצל מתנדבים

בת ים

יונית כהן 050-9848282רחוב הפטמן 2 כניסה א 2 החל מיום השואה. יש ליצור קשר לפני הגעה


פתח תקווה

תמר שטרובך הנשיאים 3 0525-392712 החל מיום השואה. יש ליצור קשר לפני הגעה


ראשון לציון

אנאיס עמיאל 050-5700737 רחוב שמואל שרירא 5 החל מיום השואה. יש ליצור קשר לפני הגעה


רחובות

גל קורן 052-5242707 רחוב שדרות חן 41 החל מיום השואה. יש ליצור קשר לפני הגעה

כנרת פרג יוסקוביץ 0545-812884 רחוב כרמל 21 דירה 55 קומה 15 החל מיום השואה. יש ליצור קשר לפני הגעה


תל אביב

תל אביבמניה וישראל שוחט 9נתנאל גודינגר0524-864299החל מיום השואה. יש ליצור קשר לפני הגעה
תל אביבמרדכי אנילביץ 24שליו זקן0522-705010החל מיום השואה. יש ליצור קשר לפני הגעה
‫תל אביב אוניברסיטה‬‫גורג ס. וייז 1‬‏ ‫מעונות הברושים‬‏בקופות
החל מיום השואה. בשעות החנות




לרשימת נקודות המכירה ברחבי הארץ>>>

https://damhamaccabim.org/points






התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • מי עושה כסף על דם החיילים? מה זה כל הדברים האלה לאן נגיע כל אחד ממציא רעיון וחושב שזה מכובד גם בלי הסיכה הלב שלי נקרע ואזכור אותם לנצח הנף דגל ישראל כי זאת ארצי ומולדתי
    הגב 05.05.24 21:44
  • אורח

המרכז הגאה בתל אביב מזמין לסדרת הצגות תיאטרון לילדים: "רכבת המתנות של סבא וסבתא" ב-11 במאי 2024, כל

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק המרכז הגאה


המרכז הגאה בתל אביב-יפו מזמין את כל סוגי המשפחות לפתיחת סדרת הצגות תיאטרון לילדים שתתקיים באולם המרכז. הצגות אלו יתקיימו בכל שבת שנייה, ובשבת הקרובה, ה-11 במאי 2024, יוצג "רכבת המתנות של סבא וסבתא". ההצגה, שתתקיים בשעה 10:30, מבטיחה חוויה מוזיקלית ומרגשת עם מוזיקה ושירה מקורית. תיאטרון חפצים זה מתאים לכל המשפחה ומציע חוויה תרבותית עשירה ומהנה.

לפרטים נוספים והרשמה: לחצו כאן




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

חודש "הצגה" במבנה מגדלי תל אביב: הצגות ופעילויות לילדים כל יום רביעי בשעה 17:00

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מבנה מגדלי תל אביב


חודש "הצגה" במבנה מגדלי תל אביב מתקיים בכל יום רביעי בשעה 17:00. האירוע כולל הצגות מרתקות ופעילויות חווייתיות לילדים, שמומלץ לא לפספס.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דנה ברגר במופע חגיגי לצאת אלבומה החדש "היי נהר" באולם צוקר, היכל התרבות תל אביב, 13 ביוני 2024

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק היכל התרבות תל אביב


דנה ברגר, אחת מהזמרות היוצרות הטובות והמוערכות בישראל, תגיע לאולם צוקר בהיכל התרבות תל אביב על שם צ'רלס ברונפמן למופע מיוחד לכבוד צאת אלבומה החדש "היי נהר". במופע ישתתף הרכב נגנים חדש ומשובח, ותבצע דנה את שירי האלבום לצד מיטב שיריה הישנים והאהובים בעיבודים חדשים המתאימים לרוח האלבום החדש.

המופע יתקיים ביום חמישי, ה-13 ביוני 2024, באולם צוקר. לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים, ניתן לבקר בלינק הבא: לחץ כאן.

יש לשים לב כי חניון התרבות יהיה סגור בימים א'-ה' ומוצ"ש בין השעות 20:00 – 21:30, ובימי ו' בין השעות 12:00-13:30. למידע על חניונים חלופיים, אנא בקרו באתר היכל התרבות.

מומלץ להקדים הגעה, שכן מי שיגיעו מאוחר יופנו להושבה על בסיס מקום פנוי בלבד.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

שוב מהפך במזג האויר היום ומחר (ראשון ושני 5.5) ייתכנו גשמים מקומיים ותהיה ירידה בטמפרטורות

התחזית המלאה לימים הקרובים בכתבה

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1


יום ראשון 5.5

היום: מעונן חלקית עד בהיר. בצפון הארץ ייתכן גשם מקומי. תחול ירידה בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ. הלילה: במהלך הלילה בצפון הארץ צפויים גשמים מקומיים מלווים בסופות רעמים יחידות אשר יתחזקו ויתפשטו בהדרגה למרכז הארץ.


יום שני 6.5

גשם מידי פעם בצפון הארץ ובמרכזה, ייתכנו סופות רעמים יחידות. תחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות והן תהיינה נמוכות מהרגיל לעונה. ינשבו רוחות ערות, בעיקר בדרום הארץ. משעות אחה"צ הגשמים ייחלשו בהדרגה.


יום שלישי 7.5

מעונן חלקית עד בהיר. בשעות הבוקר עדיין ייתכנו טפטופים בצפון הארץ ובמרכזה. תחול עלייה בטמפרטורת בעיקר בהרים ובפנים הארץ, אך הן עדיין תהיינה מעט נמוכות מהרגיל לעונה.



יום רביעי 8.5

בהיר עד מעונן חלקית. הטמפרטורות יעלו בעיקר בהרים ובפנים הארץ.




התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • אפשר לחשוב שהוריקן מאיים עלינו.סך הכל אביב עם מזג אוויר משתנה וזה יותר טוב מקיץ ארוך ומייקל
    הגב 05.05.24 20:04
  • אורח

חמישי אקוסטי בנמל תל אביב: סדרת מופעים חינמיים תחת כיפת השמים, גיא ויהל, כרקוקלי, שאנן סטריט ועידו ברטל, מתחילים 9.5

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילומים: שאנן סטריט צילום ויקיפדיה


חמישי אקוסטי בנמל תל אביב מציע מופעים בכניסה חופשית תחת כיפת השמים. המופעים יתקיימו בימי חמישי עם תחילת מופע בשעה 21:00 וכניסת קהל החל מ-20:30. האירועים יתקיימו ליד המזרקה ביריד המזרח, נמל תל-אביב. לוח המופעים כולל את גיא ויהל ב-9.5, כרקוקלי ב-16.5, שאנן סטריט ב-13.6 ועידו ברטל ב-20.6.

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ "הכניסה חופשית", לחצו כאן. לכל המידע על המופעים, בקרו באתר.


סרטון:




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.
עבור לעמוד הבא
עבור לעמוד הקודם
לקריאת הכתבות יש לדפדף לעמוד הבא, ניתן לדפדף באמצעות לחיצה על החץ בצד שמאל