הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

להצטרף לקבלת "חדשות תל אביב" בוואטסאפ 

יש ללחוץ על הלינק בכתבה

לוח דירות be106 מתרחב לקפריסין! 

למכירה 304 דירות בקפריסין למגורים ולהשכרה לתיירים החל מ - 139 אלף אירו - 250 אלף אירו! מבחר דירות סטודיו, 2 - 3 חדרים, דירות גן ופנטהאוז. הפרטים על הדירות, המחירים, בכמה ניתן להשכיר, אמצעי מימון ועוד בכתבה.

משרד התחבורה מקדם הקמת מסוף תחבורה מתקדם ליד אוניברסיטת תל אביב מזרח כחלק מתוכנית מטרופולין תל אביב

ורה דיק סאסין מונתה למנהלת קשרי הקהילה החדשה במרחב לב יפו

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק יפו-תל-אביב - המישלמה ליפו


ורה דיק סאסין מונתה למנהלת קשרי הקהילה החדשה במרחב לב יפו. במסגרת תפקידה, ורה תעסוק בשיתופי ציבור, עריכת אירועים קהילתיים וקידום יוזמות של תושבים ותושבות.

אם יש לכם רעיון או יוזמה שתרצו לקדם, ורה היא הכתובת ותעזור לכם להפוך את החלום למציאות.

איחולי הצלחה לורה בתפקיד החדש.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הולך רגל בן 64 נפגע מרכב ברחוב יפת בתל אביב ופונה במצב קשה לבית החולים איכילוב

מערכת האתר | | תגובות: 0



בשעה 17:19 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על הולך רגל שנפגע מרכב ברחוב יפת בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב גבר בן 64 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית.


הפראמדיקים של מד"א עמית שושן ושמחה סימנדוייב סיפרו: "הפצוע שכב כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דירות למכירה

לפרסום נכס - 055-432-2106

ההצגה "מארי קירי" באודיטוריום גורן גולדשטיין ב-27 ביולי 2024: ההצגה זכתה בפרסים בפסטיבל אביב ישראלי 2024 ומספרת את סיפורה של מניה סקולדובסקה הצעירה בוורשה של המאה ה-19

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק תיאטרון הסימטה



ההצגה "מארי קירי" היא חוויה שחובה לראות עבור מוחות סקרנים. ההצגה מספרת את סיפורה של מניה סקולדובסקה הצעירה בוורשה של המאה ה-19, בבימויו של ליאור ישראל ובהשתתפותם של אבי סדי, כרמל סלע ואלעד פייבל קונפינו. ההצגה מתאימה לילדים מגיל 8 ומעלה ולכל המשפחה.


ההצגה זכתה בפרסים בפסטיבל אביב ישראלי 2024, כולל פרסי הבימוי, המחזה, השחקנית ושחקן המשנה. זהו סיפור על נחישות ותגלית אשר ירתק את כולם.


ההצגה תתקיים ב-27 ביולי 2024 באודיטוריום גורן גולדשטיין בשעה 11:00. כרטיסים ניתן לרכוש בקישור הבא: כרטיסים.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

שר הפנים משה ארבל וצוות לשכתו בסיור מקצועי צפון תל אביב ושמע על תכנית 3700. מדובר בעתודת הקרקע הפנויה הגדולה ביותר של העיר – 3,200 דונם בו יבנו למעלה מ-28,000 יחידות דיור, מתוכן אלפי דירות בהישג יד, וכן שטחים נרחבים לתעסוקה, מסחר, מלונאות ושטחי ציבור

מערכת האתר | | תגובות: 0
כפיר סיון



שר הפנים משה ארבל וצוות לשכתו קיימו היום (ה', 25.7.24), סיור בעיר תל אביב-יפו וישיבה מקצועית בעירייה, כשהוא מלווה בראש מטה התכנון הלאומי נתן אלנתן, משנה למנכ״ל המשרד משה מור יוסף וממונת מחוז מרכז ומ"מ מחוז תל אביב, הגב׳ ענת לנקסנר.


הסיור החל בתצפית בפארק הטיילת החופית שנבנה בשנה האחרונה בצפון העיר תל אביב ושמע על תכנית 3700. מדובר בעתודת הקרקע הפנויה הגדולה ביותר של העיר – 3,200 דונם בו יבנו למעלה מ-28,000 יחידות דיור, מתוכן אלפי דירות בהישג יד, וכן שטחים נרחבים לתעסוקה, מסחר, מלונאות ושטחי ציבור.


משם המשיכו השר, ראש העיר והפמליה לסיור במוזיאון העיר תל אביב-יפו. הסיור כלל הצגה אינטראקטיבית של אוסף המוזיאון, והוצגה בפני השר התערוכה המתחלפת השנתית העוסקת ב"מלאכה ובטלה", ומציגה 27 יוצרים ויוצרות. כמו כן, הוצגה תערוכת קבע היסטורית המציעה התבוננות חדשה על רוח העיר כרצף של מפגשים בין מקומיות ובינלאומיות, קודש לחול, חומר ורוח.


את הסיור סיים השר בישיבת עבודה בהשתתפות ראש העירייה רון חולדאי, נציג ש״ס סגן ראש העיר אלחנן זבולון, צוות המשרד והנהלת העירייה. בישיבה דנו בסוגיות השונות הנוגעות לעיר תל אביב-יפו ולשלטון המקומי באופן כללי, בין השאר עצמאות בחקיקת חוקי עזר עירוניים, עיגון מעמד חוקתי של השלטון המקומי, תיקון עיוותים בנוגע לגביית ארנונה והקלות רגולטוריות לתאגידים העירוניים.


שר הפנים ארבל אמר: ״שמחתי להגיע היום לביקור בעיר העברית הראשונה ת״א-יפו, לעמוד מקרוב על ההתפתחות המדהימה של העיר והאתגרים איתם מתמודד ראש העיר. ללא ספק ת״א היא סמל של ניהול לכלל הרשויות. השלטון המקומי מוכיח שאפשר לשבת ביחד נציגי כלל הסיעות והמגזרים ולשתף פעולה לטובת האזרח. ליצור הצלחה זה טוב, לשמר אותה במשך שנים זה אתגר גדול יותר וזה הרבה בזכות ההנהגה שלך ראש העיר. שמחתי לשמוע ממך ראש העיר את תמיכתך בהליכי איחוד רשויות המקודמים כעת. כולנו במשרד הפנים מגויסים לטובת ת״א-יפו ונמשיך לתת לכם את הכלים לקדם את העיר ולשמירה על שגשוגה״.







צילומים:כפיר סיון



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

נועה ואנדרי מ-Always Never קשטו בציור להקת ציפורי מגלנים חומים בנדידה על גבי המקלט בפארק חמשת החושים בתל אביב-יפו

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק גני יהושע



בפארק חמשת החושים בתל אביב-יפו, ליד הכדור הפורח, צויירה להקת מגלנים חומים בנדידה על גבי המקלט. את הציור יצרו צוות המאיירים והמעצבים התל-אביבים המוכשרים, נועה ואנדרי מ-Always Never. במהלך סיור במקום, הם הרימו את הראש וראו להקת מגלנים עפה מעליהם, כשהיא יוצרת צורה גיאומטרית יפהפייה, ומייד ידעו שזה מה שהם יציירו על המבנה.

עובדה מעניינת: שם היחידה הצבאית "מגלן" ניתן לה על שם הציפור, כיוון שיש לה יכולת הסוואה ברמה גבוהה ובמקביל, היא יודעת למצוא את מזונה במדויק ובלי חשש, גם אם יש נוכחות של אנשים סמוך אליה.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

נהג משאית תושב תל אביב נעצר נוהג שיכור

מערכת האתר | | תגובות: 0
קרדיט דוברות המשטרה



במהלך פעילות של שוטרי היחידה לרכב כבד בכביש 444 סמוך למחלף ג'לג'וליה, נעצר נהג משאית תושב תל אביב בן 42 לבדיקה. עם עצירת הרכב עלה חשד לנהיגה בשכרות בעקבות ריח חזק של אלכוהול הנידף מפיו של הנהג. בבדיקת מכשיר הינשוף נמצא כי הנהג נוהג עם 508 מ"ג אלכוהול, מעל פי 10 מהרף האסור בחוק.


הנהג נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים, ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו כתב אישום. רישיון הנהיגה שלו נפסל ל-30 ימים ורכבו הושבת לתקופה דומה.


נהיגה בשכרות הנה עבירה חמורה המגדילה משמעותית את הסיכון למשתמשים בדרך ולמעורבות בתאונה קטלנית.


מצ"ב תמונות מהפעילות.






צילומים:קרדיט דוברות המשטרה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

סרטון! צעיר מרסס גז פלפל על צעירה בתל אביב

מערכת האתר | | תגובות: 0



שוטרי תחנת יפו עצרו חשוד שריסס בתרסיס פלפל צעירה, והוגש נגדו כתב אישום.


בסוף השבוע האחרון, בשעות הערב המאוחרות, שתי צעירות עמדו ושוחחו בפארק דוידוף. שני קטינים חלפו לידן תוך רכיבה על אופניים חשמליים, קיללו את הצעירות והמשיכו בנסיעתם. בעקבות כך, אחת הצעירות הוציאה תפוח מתיקה והשליכה לכיוון הנסיעה שלהם, אך התפוח לא פגע באף אחד מהם.


כעבור דקה, הקטינים חזרו לכיוון הצעירות ולאחר דין ודברים, החשוד הוציא תרסיס פלפל, ריסס לעבר פניה של הצעירה ונמלט.


עם קבלת הדיווח על האירוע, שוטרי תחנת יפו עצרו חשוד תושב יפו בן 17 והוא הובא לחקירה במשטרת יפו. עם סיום החקירה, יחידת התביעות של מחוז תל אביב הגישה כתב אישום נגד החשוד.


מצורף תיעוד האירוע: צפו בתיעוד



סרטון:




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

3 גנבים מתל אביב עקבו אחר נהג עד יבנה ופרצו לרכבו וגנבו 300 אלף ש"ח במזומן

מערכת האתר | | תגובות: 0
קרדיט צילום: דוברות המשטרה



היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב עצרה בשעת מעשה שלושה חשודים שגנבו בהתפרצות לרכב כ-300 אלף ש"ח במזומן.


בשבועות האחרונים, ימ"ר תל אביב ניהלה פעילות סמויה נגד חוליית גנבים/שודדים שפעלו בשיטתיות ובתחכום, במטרה לגנוב סכומי כסף גדולים מקורבנות שהגיעו לצ'יינג'ים עם סכומי כסף ופדיונות גדולים.


על פי החשד, חוליית הגנבים ביצעה מעקבים ואספה מידע על קורבנות שהיו מגיעים לצ'יינג'ים ומבצעים פריטה של פדיון בסכומי כסף גדולים מאוד.


במסגרת החקירה, הבלשים שפעלו באופן סמוי הובילו למעצרם של שלושה חשודים אתמול, לאחר שהחשודים ביצעו תצפית על צ'יינג' הממוקם באזור תל אביב והמתינו לשעת כושר לביצוע הגניבה.


הקורבן שהגיע לצ'יינג' יצא מהמקום כעבור זמן מה והשאיר את רכבו בחנייה באזור יבנה. על פי החשד, החשודים (בני 32, 43, 43) תושבי תל אביב והמרכז, ניצלו הזדמנות בזמן שהקורבן יצא לרגע מהרכב ופרצו לרכבו באמצעות מכשיר ניפוץ, וגנבו תיק עם מאות אלפי שקלים. בשלב זה ובסמוך להתפרצות, הבלשים ביצעו מעצר של החשודים שהיו באותה עת בנסיעה ברכב עם לוחית רישוי מזויפת.


במהלך המעצר נתפס סכום כסף מזומן כ-300 אלף ש"ח, כובעים, מסכות סקי וכפפות. המוצגים הועברו למשרדי הימ"ר והיום הוארך מעצרם של שלושת החשודים בבית משפט השלום בתל אביב עד לתאריך 29.7.


מצ"ב תמונות של הכסף שנתפס ברכבם של החשודים.






צילומים:קרדיט צילום: דוברות המשטרה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הרפתקה עם מיקי בתיאטרון הפארק בתל אביב-יפו - שבת, 27 ביולי

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק תיאטרון הפארק



בשבת ה-27 ביולי, תיאטרון הפארק בתל אביב-יפו מזמין אתכם לפגוש את העכבר הכי אהוב, מצחיק ומרגש - מיקי! הצטרפו למיקי בהרפתקה מקסימה בישראל, עזרו לו לתקן את ספינת הקיטור כדי שיוכל לחזור אל מיני שלו וקבלו ממנו טיפים להתמודדות עם אתגרים.

בנוסף, במתחם וכלול במחיר הכרטיס: מתנפחים מגניבים, בועות סבון ענקיות, פינות משחק ויצירה ועוד. להזמנות, לחצו כאן: https://did.li/mickeypark.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

נוה רובין מונה למנהל החדש של בית הספר ליידי דייויס בתל אביב-יפו

מערכת האתר | | תגובות: 1
צילום מתוך דף הפייסבוק חינוך בתל אביב-יפו





קהילת ליידי דייויס מתחדשת ומקבלת בברכה את המנהל החדש, נוה רובין. נוה, חובב טבע ומאמין בערכים של שוויון, צדק חברתי, מצוינות ואחריות הדדית, מביא עמו אג'נדה חינוכית שמעמידה את האדם וזכויותיו במרכז.


נוה קם כל בוקר לפני הזריחה ורץ בשדות כשהשמש רק מתעוררת. הוא מאמין בהנחלת אהבת הטבע וארץ ישראל, על מורשתה ההיסטורית והתרבותית. התשוקה האמיתית שלו נמצאת בחיבור שבין האדם לסביבה בה הוא גר ובחיבור העמוק שלנו לטבע ולמדינה.


נוה מדגיש את חשיבות ההורים במשולש החינוכי הכולל הורה, תלמיד ובית חינוך. הוא קורא להורי ליידי דייויס להיות מעורבים ותומכים, מתוך נקודת הנחה שכולנו כאן יחד למען הנוער ולמען עתיד החברה הישראלית.


אם נוה לא היה מנהל בית ספר על יסודי, הוא מעיד על עצמו שהיה רוצה להיות רופא, ומדגיש את חשיבות הקשר הבינאישי. הציטוט שנוה בחר, שמעיד על חזונו החינוכי, הוא: "בבית שאין בו כללים, הגורל משתולל, המזל מתעכב והמקרה מבקר. אבל בבית שיש בו כללים, הגורל עושה מה שאומרים לו, את המזל לא צריכים, והמקרה נשאר בחוץ, דופק וצועק ולא יכול להיכנס."


קהילת ליידי דייויס מתרגשת לקראת השנה החדשה עם נוה ומאחלת לו הצלחה רבה.





התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • בהצלחה!
    הגב 25.07.24 16:13
  • אורח

קורס גרפיטי בהנחיית אמן ציורי הקיר איתי נבט בדיזנגוף סנטר תל אביב - אוגוסט 2023

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק דיזנגוף סנטר תל אביב



קורס גרפיטי חדש בהנחיית איתי נבט, אמן ציורי קיר, גרפיטי ועיצוב, יתקיים בדיזנגוף סנטר תל אביב. הקורס יכלול ארבעה מפגשים בהם ילמדו המשתתפים על תרבות הגרפיטי, מקורותיה, מהות הגרפיטי וכיצד לעבוד עם פחית ספריי בצורה מקצועית.


המפגשים יתקיימו בתאריכים 7, 14, 21 ו-28 באוגוסט, כאשר כל מפגש יימשך שעה וחצי. הקורס מתאים לגילאי 12-18.


בסיום הקורס, המשתתפים יכינו יחד ציור קיר ענק עם הצוות, ויהיו הפתעות נוספות במהלך הקורס.


לפרטים נוספים והרשמה, ניתן לבקר בקישור הבא: https://tinyurl.com/yc6ac8xk





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

נפתחה ההרשמה לסדנת בניית חביתותים מתקן שתילה אנכי מדהים ביופיו שיאפשר לגדל עד 40 שתילים על חצי מטר מרובע בלבד בסנטר פארק תל אביב - 26 ביולי 2024

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק דיזנגוף סנטר תל אביב



ההרשמה לסדנת בניית חביתותים יוצאת לדרך. המשתתפים מוזמנים ליצור מתקן שתילה אנכי מדהים ביופיו שיאפשר לגדל עד 40 שתילים על חצי מטר מרובע בלבד. לפרטים נוספים והרשמה: לחצו כאן.

הסדנה הקרובה תתקיים בתאריך 26 ביולי 2024 בשעה 10:00 בסנטר פארק על הגג. במהלך הסדנה ילמדו המשתתפים על עונות השנה, שגרת חיים מקיימת, תולעים אדומות וכמובן יכינו את חביתות היפיפיה.










התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דו"ח מדדי האיכות של משרד הבריאות: חדר המיון באיכילוב תל אביב - הטוב ביותר מבין בתי החולים הגדולים בישראל

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק איכילוב - המרכז הרפואי ת״א



דו"ח מדדי האיכות של משרד הבריאות קבע: המיון באיכילוב - הטוב ביותר מבין בתי החולים הגדולים בישראל. על פי הדו"ח שהופץ היום, איכילוב רשם את זמן ההמתנה הקצר ביותר לטריאז' (בדיקה קלינית ראשונית) בחדרי המיון מבין בתי החולים הגדולים, עם ממוצע של 6 דקות בלבד. גם זמן ההמתנה לבדיקות דחופות במיון באיכילוב הוא מהקצרים בישראל. בכלל הפרמטרים שנמדדו במדד, איכילוב מוכיח שוב מצוינות ואיכות ללא פשרות. המרכז הרפואי איכילוב גאה להוביל רפואה מתקדמת ואיכותית.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

שרת התחבורה מירי רגב במכתב לסמוטריץ: נגד הטלת מס גודש בכניסות לגוש דן

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום: משרד התחבורה



שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (מיל'), מירי רגב, שלחה מכתב לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' בו הביעה התנגדות חריפה ליוזמה להטלת אגרת גודש בכניסות לגוש דן. טענתה היא כי ההחלטה עלולה לגרום ל"נזקים חמורים לאוכלוסיות מוחלשות וליצור אי שוויון חברתי וכלכלי".


"בימים אלה של מלחמה, משפחות רבות מצויות באי-ודאות כלכלית, תושבי העוטף ויישובי הצפון המפונים מבתיהם מתמודדים עם ריחוק מהבית, ניתוק ממסגרות הלימוד, קושי בהגעה למקומות העבודה וירידה בהכנסות", היא כותבת. "אנו עדים להתגייסות מרשימה של מאות אלפים מכל שכבות העם למערך המילואים. כל זאת למען המטרה החשובה לניצחון במלחמת הקיום שנכפתה עלינו, לא יעלה על הדעת להוסיף מס נוסף על הציבור, מס אשר עיקר הנטל בו ייפול דווקא על אוכלוסיות אלו".


היא פונה לשר האוצר, בצלאל סמוטריץ: "אבקשך לשקול מחדש את הטלת מס הגודש ולבחון דרכים חלופיות שיטיבו עם כלל הציבור, תוך השקעת משאבים בשיפור התחבורה הציבורית לטובת כלל אזרחי ישראל. ככל ועמדתך תישאר בעינה, בהתאם לתקנון עבודת הממשלה אבקש לעלות את הנושא לדיון בהרכב הממשלה".





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תחילת העבודות על מקטע חדש של רשת שבילי "אופנידן" בדרך נמיר בתל אביב-יפו

מערכת האתר | | תגובות: 0
עדי בואנו



עיריית תל אביב-יפו, משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון מעדכנים על תחילת העבודות על מקטע חדש של רשת שבילי "אופנידן", ליצירת שביל אופניים רציף בדרך נמיר.


עיריית תל-אביב יפו ומשרד התחבורה והבטיחות בדרכים, באמצעות חברת נתיבי איילון, מעדכנים שבמהלך החודש הקרוב יתחילו עבודות במקטע חדש בדרך נמיר בתל אביב-יפו, כחלק מרשת שבילי "אופנידן". עם תום העבודות במקטע, בצדה המערבי של דרך נמיר, מרחוב יוניצמן ועד רחוב צבי פרופס, ייווצר שביל אופניים רציף לאורכה של דרך נמיר. השביל החדש יתחבר לשבילי אופניים נוספים בשכונות צפון העיר, ייצור חיבור רציף לאזור התעשייה בהרצליה, ובכך יחבר את הערים הרצליה ותל אביב-יפו. העבודות על המקטע צפויות להימשך כשנה וחצי.


המקטע לאורך דרך נמיר מהווה חלק מ"שביל החוף" של רשת אופנידן, שביל באורך של כ-2 ק"מ. המקטע הצפוני של השביל - ממתחם גלילות ועד מחלף הסירה - נמצא כעת בביצוע ולמעשה המקטע שייכנס לביצוע בקרוב, ישלים רצף רכיבה מהרצליה פיתוח ועד מרכז תל אביב. שביל החוף כולו עתיד להיות באורך של כ-14 ק"מ ומסלולו יעבור במוקדים הבאים: אוניברסיטת רייכמן, קניון שבעת הכוכבים, מחלף הסירה, אזור התעשייה הרצליה פיתוח, סינמה סיטי, מחלף גלילות, מכללת לוינסקי לחינוך, מכללת סמינר הקיבוצים, מוזיאון ארץ ישראל ותחנת רכבת סבידור מרכז.


המקטע החדש של שביל "אופנידן" בו יתקיימו העבודות, יכלול:



  • סלילת שביל אופניים עירוני, דו-מסלולי שהינו רחב, מוצל ובטוח, בהפרדה מלאה בין רוכבים להולכי הרגל ומשתמשי הדרך

  • נטיעת מאות עצים מסוגים שונים ליצירת צל לאורך המסלול כולו

  • הוספת פינות ישיבה מוצלות, תאורה וברזיות מים לאורך המסלול

  • הוספת שתי עמדות עצמאיות לטיפול ותיקון באופניים - בצומת קק"ל ובצומת גלילות


פרויקט "אופנידן" הינו רשת שבילי אופניים המחברת בין ערי המרכז, המוביל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים באמצעות חברת נתיבי איילון. הרשת כוללת שבילי אופניים רציפים רחבים מופרדים וירוקים אשר יאפשרו גישה מהירה, נוחה ובטוחה באופניים במטרופולין גוש דן, כחלק מהחזון שמקדמים משרד התחבורה, חברת נתיבי איילון ועיריית תל אביב-יפו לתחבורה ברת-קיימא ואלטרנטיבות נוספות לרכב הפרטי. שבילי הפרויקט מחברים בין מוקדי עניין, אזורי תעסוקה, אמצעי תחבורה ומוסדות אקדמיה. רשת "אופנידן" תכלול שבעה שבילי אופנים באורך כולל של כ-100 ק"מ העוברים בכ-14 רשויות מקומיות.





צילומים:עדי בואנו



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הולך רגל כבן 50 נפגע מרכב ברחוב שרירא גאון בתל אביב ופונה במצב קשה לבית החולים וולפסון

| | תגובות: 0



בשעה 10:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על הולך רגל שנפגע מרכב ברחוב שרירא גאון בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח וולפסון, גבר כבן 50 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית.


חובשי רפואת חירום במד"א דוד יצחקי ויהלי כהן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הולך הרגל שוכב על הכביש כשהוא מעורפל הכרה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

בית חולים איכילוב בתל אביב במקום הראשון במדד ההתקשרויות המסחריות בתחום המחקר לשנת 2023 עם השקעות של 143 מיליון ש״ח

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק איכילוב - המרכז הרפואי ת״א



איכילוב - המרכז הרפואי ת״א בתל אביב-יפו ממשיך להוביל בתחום המחקר הרפואי בישראל. על פי דו"ח שפרסם משרד הבריאות, איכילוב דורג במקום הראשון במדד ההתקשרויות המסחריות בתחום המחקר לשנת 2023.


הדו"ח מציין כי חברות מסחריות השקיעו כ-143 מיליון ש״ח במחקר באיכילוב במהלך השנה. מדובר בסכום הגבוה ביותר שהושקע בבית חולים בישראל לצרכי מחקר. במקום השני דורג בית החולים רמב"ם עם השקעות בסך 119 מיליון ש״ח, ובמקום השלישי בית החולים שיבא עם השקעות בסך 116 מיליון ש״ח.


איכילוב ממשיך להוביל מחקרים חדשניים ופורצי דרך בשיתוף עם חברות הביוטכנולוגיה המובילות בארץ ובעולם, במטרה להביא למטופלים את הרפואה המתקדמת והטובה ביותר בישראל.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מצורף סרטון התפיסה! מרדף משטרתי אחר תושב חברון שגנב רכב ממרכז תל אביב

מערכת האתר | | תגובות: 0



במשטרת ישראל התקבל דיווח מאיתורן בתאריך 3 ביולי 2024 בשעות הבוקר על גניבת רכב מרחוב חיותמן בתל אביב.


שוטרי תחנת לב תל אביב החלו בסריקות מהירות במטרה לאתר את הרכב הגנוב. השוטרים חתרו למגע וביצעו מחסומים שבמהלכם איתרו את הרכב הנהוג על ידי החשוד, כאשר הוא בנסיעה בכיוון מחלף מורשה. כאשר נקלע הרכב לחסימה היזומה של השוטרים, פרקו השוטרים מהניידות, רצו לכיוון החשוד, שלפו אותו מתוך הרכב ועצרו מיד את החשוד, שוהה בלתי חוקי, בן 30, תושב חברון.


החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת לב תל אביב, במסגרתה התברר כי על פי החשד החשוד נכנס מהשטחים לפנות בוקר וביחד עם אחרים פרצו את הרכב, וגנבו אותו מתל אביב תוך כוונה להעביר אותו לשטחים כשהחשוד נוהג בו ללא רישיון נהיגה ישראלי וללא ביטוח.


מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט מעת לעת, ועם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז תל אביב הגישה נגדו כתב אישום בגין כניסה לישראל שלא כחוק, גניבת רכב, נהיגה ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם וללא ביטוח וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים.


מצורף תיעוד ממצלמת הגוף של השוטרים של איתור הרכב הגנוב ומעצר החשוד.


צפו בתיעוד



סרטון:



צילומים:דוברות המשטרה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ניקי גולדשטיין במופע סטנדאפ חדש בבית ציוני אמריקה תל אביב ב-26 ביולי

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק - בית ציוני אמריקה



ניקי גולדשטיין במופע סטנדאפ חדש בבית ציוני אמריקה

ניקי גולדשטיין, הקומיקאי המוכר, חוגג 25 שנה של קריירה במופע סטנדאפ חדש ומיוחד. המופע יתקיים ב-26 ביולי בבית ציוני אמריקה בתל אביב-יפו. גולדשטיין יפתח את השנה עם מופע סטנדאפ מוזיקלי, מצחיק, מרגש וסוחף, הכולל חומרים חדשים על השינויים המפתיעים שעבר בגיל 40.

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים, יש לעיין בתגובה הראשונה בפוסט המקורי בעמוד הפייסבוק של בית ציוני אמריקה.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

גבר כבן 25 נדקר ברחוב תשרי בתל אביב ופונה במצב בינוני לבית החולים איכילוב

מערכת האתר | | תגובות: 0



הלילה בשעה 03:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על גבר שנפצע באירוע אלימות ברחוב תשרי בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב, גבר כבן 25 במצב בינוני, עם פציעה חודרת.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

עיריית תל-אביב-יפו ממשיכה לקדם פתרונות הצללה ברחבי העיר

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום: עיריית תל אביב-יפו



עיריית תל-אביב-יפו ממשיכה לקדם פתרונות הצללה ברחבי העיר, במטרה להנעים את השהות במרחב הציבורי עבור התושבות, התושבים, המבקרות והמבקרים. בעקבות גל החום המשמעותי בחודשי הקיץ, העירייה פועלת במרץ להטמעת פתרונות הצללה חדשניים ומגוונים.


בשנת 2024 נפרשו יריעות הצללה רחבות בפארק המסילה, כיכר גבעון ושדרות רוטשילד 1. בנוסף, הוצבו סככות צל חדשות בארבעה חופים: מציצים, גאולה, אביב ובוגרשוב. העירייה ממשיכה ליישם תכנית רב שנתית להצללת מגרשי ספורט, כאשר 19 מגרשים כבר הוצללו, ב-8 מתבצעות עבודות הצללה כעת, ועד סוף השנה צפויות להתבצע הצללות ב-6 מגרשים נוספים.


בנוסף, בוצעה התאמה של מדיניות הגיזום בעיר על מנת להגביר את הצל במדרכות. העירייה מעודדת את התושבים לבצע גיזום של עצים ושיחים שגובלים במדרכה בצורה של קשת, כך נוצר צל נוסף שמוטל על המדרכה וממתן את אי החום העירוני.


העירייה שמה דגש מיוחד גם על מרחבים מאתגרים כמו גשרים, בהם נטיעת עצים אינה אפשרית ופרישת יריעות הצללה אינה בת-קיימא. בשנה האחרונה הותקנה הצללה חדשה וחדשנית על הגשר שמעל המנהרה בצומת הרחובות בגין וקפלן, הכוללת פרגולות ייעודיות עם אלמנטים של תאורה, פינות ישיבה וצמחייה באדניות.


במקביל, נעשים מאמצים רציפים לעיבוי הצל הטבעי באמצעות נטיעת עצים ושתילת צמחיה כחלק ממהלך עירוני בשם "יער עירוני". העירייה הכריזה כי בכוונתה לנטוע כ-100,000 עצים נוספים בעיר עד שנת 2030, בדגש על נטיעת עצים מקומיים, עצים נותני צל ועצי פרי המותאמים לאקלים הים תיכוני. במסגרת זו, העירייה פועלת בשיתוף פעולה עם הקהילה, המרכזים הקהילתיים, מוסדות החינוך ותנועות הנוער.


התושבים מקבלים מהעירייה עצי פרי מותאמים לאקלים המקומי, קומפוסט והדרכות לנטיעה ולטיפול בעצים, במטרה ליצור צל, לקרר את האזור ולהפוך את השכונה ואת העיר כולה לירוקה ולבריאה יותר. בין העצים שמחלקת העירייה ניתן למצוא לימון, תפוז, תות, תאנה ועוד.







התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

להצטרף לקבלת "חדשות תל אביב" בוואטסאפ, יש ללחוץ על הלינק בכתבה

מערכת האתר | | תגובות: 0


בהתחברות לקבוצת הוואטסאפ של חדשות תל אביב be106 ניתן לקבל עדכוני חדשות הקשורות לתל אביב בתחומים: חדשות, פלילים, תרבות, צרכנות , נדל"ן , חינוך, מדורים ולעיתים רחוקות ידיעות כלליות המעניינות וחשובות גם לתושבי תל אביב


להלן לינק להתחברות לעדכוני החדשות

https://www.be106.net/whatsapp/group/255





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

לוח דירות be106 מתרחב לקפריסין! למכירה 304 דירות בקפריסין למגורים ולהשכרה לתיירים החל מ - 139 אלף אירו - 250 אלף אירו! מבחר דירות סטודיו, 2 - 3 חדרים, דירות גן ופנטהאוז. הפרטים על הדירות, המחירים, בכמה ניתן להשכיר, אמצעי מימון ועוד בכתבה.

מערכת האתר | | תגובות: 8
כל התמונות - הדמיות בלבד



לחצו על הקישור ונציג יחזור

קישור למתעניינים בפרטים

לוח הדירות של be106 מתרחב לקפריסין!



לוח הדירות של be106 באמצעות חטיבת הנדל"ן של be106 מתרחב לקפריסין ומציע שיווק של 304 דירות בפרויקט נופש ומגורים ענק בלרנקה קפריסין היוונית במחיר החל מ - 139 אלף אירו!

לרנקה שוכנת בצד היווני של האי הקפריסאי, לרנקה היא עיר נמל ציורית ושלווה, חופים יפהפיים, מבנים היסטוריים ואגם מלח גדול, מקום מושבם של מאות פלמינגו ורודים, כל אלה הפכו את לרנקה ליעד תיירותי מבוקש.

שדה התעופה הבינלאומי הגדול של קפריסין נמצא בלרנקה , מה שהופך את העיר למוקד של פעילות עסקית ותיירותית והביקושים לנדל"ן בעיר וסביבתה עולים בהתמד



על הפרויקט

הקומפלקס האלגנטי Bell Village פרוש על שטח רחב ידיים של כ-39 דונם, וכולל 7 מתחמים בעיצוב אדריכלי ובהם 304 יחידות דיור בבניה נמוכה. ברחבי הפרויקט שלוש בריכות, מפלי נוי ודקים לשיזוף, פארק מטופח, מגרש משחקים לילדים, מתחם wellness עדכני עם חדר כושר מאובזר, בית קפה, מסעדה ומתחם עסקים עם חללי עבודה משותפים.

המיקום

קיטי, לרנקה, קפריסין היוונית

6 דקות נסיעה מהים, 4 דקות משדה התעופה.


מבחר הדירות למכירה ומחירן

הדירות בפרויקט נחלקות לקבוצות על בסיס גודל ולכולן מרפסת, חניה ומחסן צמוד:

יחידות סטודיו 36 מ"ר + מרפסת בגודל 9 מ"ר, החל מ - 139,000 אירו

יחידות פרמיום 2 חדרים 51 מ"ר + מרפסת 12 מ"ר, החל מ - 189,000 אירו

יחידות פרמיום דה לקס 3 חדרים 82 מ"ר + מרפסת 20 מ"ר, החל מ - 210,000 אירו

יחידות בל סוויט, הכוללות פנטהאוזים ודירות גן, החל מ - 250,000 אירו




מחירי שכירות בממוצע בשוק הדירות בלרנקה לתיירים לטווח קצר:

דירת סטודיו - 70-90 אירו ללילה

דירת חדר וסלון - 100-120 אירו ללילה

דירת 2 חדרים וסלון - 120 - 130 אירו ללילה

עונת התיירות בקפריסין 6 - 8 חודשים

מחירי שכירות בממוצע בשוק הדירות בלרנקה לשכירות ארוכת טווח מעל שנה:

דירת סטודיו - 550 - 650 אירו לחודש

דירת חדר וסלון -850 - 950 אירו לחודש

דירת 2 חדרים וסלון -1200 אירו לחודש


השוואה למחיר ממוצע לדירות אחרות בלרנקה

דירת סטודיו מוכנה נמכרת בממוצע 213,000 אירו

דירת 2 חד' מוכנה נמכרת בממוצע 287,000 אירו

דירת 3 חד' מוכנה נמכרת בממוצע 403,000 אירו


מימון

לרשות הרוכשים דירה בפרויקט Bell Village תעמוד האפשרות ליטול הלוואה בתנאים מיטיבים לרכישת דירה בפרויקט על ידי בנק ישראלי מוביל.

תנאי תשלום

40% בחתימה על העסקה והיתרה בהתאם להתקדמות הבנייה

לוח זמנים:

תחילת הבנייה 2025, צפי סיום 2028


הרצאות מומחים ביום היריד על הפרויקט וההשקעה בקפריסין

09:30 פתיחה וכיבוד

בין השעה 10:00 - 11:00 היזמים ומומחים בהרצאות על :

סקירת המגמות בשוק הנדל"ן בקפריסין היוונית. הצגת הפרויקט, הסבר על אפשרויות המימון על ידי נציג בנק מוביל בישראל


בטחונות

הכספים מופקדים בחשבון נאמנות בניהול פירמת עו"ד גיא קלינבוים עד רישום אזהרת על הנכס בטאבו בקפריסין.

רישום היחידה בטאבו

התשלום עובר ליזם רק אחרי סיום כל שלב בפרויקט



על היזמים והמשווקים

אודות קבוצת בל נדל"ן


קבוצת בל נדל"ן היא קבוצה המתמחה ביזמות נדל"ן, השקעות נדל"ן ומנהלת אקדמיה ללימודי יזמות נדל"ן. הקבוצה ניהלה ומנהלת 4,408 יחידות דיור ונכסי נדל"ן בישראל, ארה"ב וקפריסין בהיקף נכסים של 320 מיליון דולר. מועדון המשקיעים של הקבוצה כולל 1,600 בתי אב.


אודות טופ ריל אסטייט

טופ ריל אסטייט הינה חברת ייזום בתחומי הנדל"ן בישראל אשר פעילה משנת 2010 וביצעה פרויקטים יוקרתיים רבים בהיקפים של מאות מיליוני ש"ח

חברת טופ ריל אסטייט מוחזקת על ידי רו"ח אליאור גבאי בעל תואר בכלכלה, ראיית חשבון ומשפטים אשר שימש בתפקידים בכירים במשרד האוצר ובשוק ההון הישראלי, בעל מומחיות בהשקעות נדל"ן ובמימון




לחצו על הקישור ונציג יחזור

קישור למתעניינים בפרטים




התפרסמו 8 תגובות לכתבה.
  • דירות בקפריסין??? רציניים??? לא מספיק שאתם מפרסמים כאן דירות ברחובות...
    הגב 23.06.24 20:23
  • השקעה בלרנקה טובה.השקעה שתניב פירות רק ב- 2018 בספק. המלחמה היתה אמורה לכאורה לפגוע בצד הצפוני של האי. אבל לא כך , העסקים שם פורחים אין שמץ של התיחסות שלילית לישראלים וללא ספק אבשר לקבל ווליו פור מאני בצד הצפוני של האי.
    הגב 23.06.24 22:10
  • ווליו פור מאני... איזה פוץ.
    24.06.24 22:48
  • הייתי בא רק כדי לראות מי אלה שקונים טירות באויר, מוסרים את הכסף שלהם על סמך פרסום וסיפורים ומקווים לתוצאה טובה. אלה לא מתים, מרתקים!
    הגב 24.06.24 22:47
  • 9 - פתיחה, 10 - הרצאה מפי טובי סוכני המכירות, 11 - לחץ מטורף שמעולם לא חוויתם לקנות במקום פן תפסידו את עסקת חייכם!! לא להחמיץ😎
    הגב 25.06.24 13:57
  • מכיר אותם ומשקיע איתם בארהב. דווקא אחלה חברה ולא פושרים. לא אכזבו עד היום
    הגב 25.06.24 14:43
  • קבוצת בל - צוות של מהממים. תודה על השירות! בדקנו הרבה אופציות ביוון וקפריסין (רק היוונית. מי שרוצה להיות תחת שלטון תורכי עכשיו, בהצלחה לו) ובחרנו ללכת איתכם. מפרגנים באהבה ושמחים להיות חלק מהדיירים החדשים בשכונה :-)
    הגב 03.07.24 10:58
  • יקר
    הגב 15.07.24 12:58
  • אורח

הפועל תל אביב והעירייה הגיעו להבנות ראשוניות על הרחבת היכל קבוצת שלמה ל-7,000 צופים: בעלי המועדון עופר ינאי ייקח על עצמו חלק גדול מעלויות המימון, וזאת בתמורה לזכויות מסחריות שונות ולשימוש של המועדון באולם ובאזורי המסחר לתקופה ארוכת שנים

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מועדון הכדורסל הפועל תל אביב



הפועל "שלמה" תל אביב הגיעה להבנות ראשוניות עם עיריית תל אביב על הרחבת אולם היכל קבוצת שלמה. על פי ההבנות, שבקרוב יגובשו לסיכום סופי ויובאו לאישור של כל המוסדות הרלוונטיים, ההיכל יורחב כך שיוכל להכיל כ-7,000 צופים ויכלול גם תאי צפייה, אזורי מסחר, מזון ועוד.

בעלי המועדון עופר ינאי ייקח על עצמו חלק גדול מעלויות המימון, וזאת בתמורה לזכויות מסחריות שונות ולשימוש של המועדון באולם ובאזורי המסחר לתקופה ארוכת שנים.

בהמשך לסיכומים אלה, תיפתח השבוע מכירת המנויים להיכל קבוצת שלמה בעונה הבאה לכל בעלי המנויים לעונה הקודמת.

יחד עם זאת, לאור הביקוש המשמעותי למנויים וכרטיסים שקיים כבר היום, המועדון מעוניין לבדוק את רמת הביקוש בקרב אוהדי הקבוצה, ככל שנבחר לשחק בהיכל מנורה מבטחים – בכפוף לאישור חברי העמותה.

לכן במקביל תיפתח האפשרות לרכישת "זכאות למנוי" בעלות של 150 שקל לכל זכאות. הרוכשים יוכנסו לרשימת המתנה. סדר הנרשמים קובע ומחייב.

רכישת הזכאות למנוי תתנהל באופן הבא:
על מנת לאפשר בשלב ראשון מענה למנויים הקיימים שזקוקים למקומות נוספים, או לחברי עמותה ללא מנוי, בתחילה תיפתח האפשרות לרכישת זכאות למשך 48 שעות למנויים קיימים או חברי עמותה בלבד – עד 2 מנויים לכל אחד.

הכמות בשלב המכירה הראשון תוגבל עד ל-7,500 מנויים כולל המנויים הקיימים (תוספת של כ-4,400 מנויים).

לאחר מכן תיפתח מכירת הזכאות לכלל האוהדים, כדי לאפשר לאוהדים שאינם מנויים כיום להצטרף אלינו.

ככל שיוחלט על ידי העמותה לעבור למנורה עלות הזכאות תקוזז ממחיר המנוי שיירכש בעתיד. ככל ויוחלט אחרת רוכשי הזכאות יוכלו לוותר עליה תמורת זיכוי של 150 שקל לחנות המועדון.

חברים ברשימת ההמתנה מעבר למספר המנויים המקסימלי שניתן למכור בהיכל מנורה מבטחים יוכלו לבטל את מיקומם כנגד זיכוי או לשמור את מקומם מול ביטולים עתידיים ככל שיהיו.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

פועל נפל מגובה של כ-10 מטר באתר בנייה בתל אביב, פונה במצב קשה לבית החולים איכילוב

| | תגובות: 0



בשעה 08:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על פועל שנפל מגובה של כ-10 מטר במהלך עבודתו באתר בנייה ברחוב קהילת ורשה בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב, גבר כבן 30 במצב קשה, עם חבלות בגפיים.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

משרד התחבורה מקדם הקמת מסוף תחבורה מתקדם ליד אוניברסיטת תל אביב מזרח כחלק מתוכנית מטרופולין תל אביב

מערכת האתר | | תגובות: 1



משרד התחבורה והבטיחות בדרכים מקדם הקמת מסופי תחבורה מתקדמים ברחבי מטרופולין תל אביב, מנתניה בצפון ועד נס ציונה בדרום. הוועדה הארצית לתכנון ובנייה (ות"ל) דנה היום (יום ב') בתוכנית להוספת ארבעה מתקני תשתית ומסופי תחבורה ציבורית המשלבים מגוון אמצעי תחבורה ואישרה לפרסם הודעה לציבור בדבר הכנת תוכנית למתקני תשתית.

המסופים יוקמו בנקודות אסטרטגיות ברחבי מטרופולין גוש דן - מנתניה בצפון, דרך אוניברסיטת תל אביב ובן שמן-לוד ועד נס ציונה בדרום המטרופולין.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב, אמרה: "היום אנו מציינים אבן דרך נוספת ועוד שלב במימוש חזון התחבורה הציבורית שאני מקדמת. בחזוני, אנו מחברים את ישראל באמצעות רשת של מסופי תחבורה מתקדמים, 'האבים' המשלבים בתוכם מסופי אוטובוסים ותחנות רכבת ומחברים בין כל אמצעי התחבורה, מאוטובוס ורכבת ועד רכב פרטי, אופניים ומיקרו מוביליטי, תוך חיבוריות וקישוריות אופטימליות. באמצעות 'האבים' אלה נוכל כבר בשנים הקרובות להציע לכל תושבי מדינת ישראל את האפשרות להשאיר את הרכב הפרטי בבית או בחניון ולהגיע בתחבורה ציבורית מתקדמת ונוחה אל מחוז חפצם - לעבודה, לקניות, ולמרכזי השכלה, רפואה ותרבות, כמקובל בערים המובילות בעולם".

התוכנית (תת"ל 155) היא חלק מתוכנית אב ארצית למתקני תשתית לתפעול תחבורה באוטובוסים לשנת 2040, שהכין משרד התחבורה באמצעות חברת נתיבי איילון, הנסמכת על תוכנית אסטרטגית ארצית לפיתוח התחבורה הציבורית.

המתקנים החדשים הם:

יד חרוצים בנתניה, אוניברסיטת תל אביב מזרח, נס ציונה ובן שמן-לוד.

בתוכנית זו קבע משרד התחבורה יעד פיצול בין כלי רכב פרטיים לתחבורה ציבורית לאותה שנה, ביחס של 60% לרכב פרטי ו-40% לתחבורה ציבורית.

בשנה החולפת התבצעו בישראל 853 מיליון נסיעות בתחבורה הציבורית, מהן 740 מיליון, שהם 87%, באוטובוסים. התוכנית מתבססת על ההנחה כי גם לאחר הפעלת מערכות הסעת ההמונים המוקמות ומתוכננות כיום, כמו הרכבת הקלה והמטרו, ימשיכו האוטובוסים לשמש כרובד המשמעותי ביותר של התחבורה הציבורית.

מרכיב מרכזי בהפיכת מערכת התחבורה הציבורית ליעילה ואטרקטיבית יותר הוא חיבוריות וקישוריות. כדי לאפשר חיבוריות וקישוריות מיטביות נדרשת הקמת "האבים", מסופי תחבורה משולבים (מתח"מים) שבהם נפגשים אמצעי תחבורה שונים כמו רכבת, רכבת קלה ומסוף אוטובוסים, לצד נגישות נוחה ברכב פרטי ("חנה וסע"), באופניים, בכלי תחבורה קלה וברגל.

כיום, קיים מחסור חמור במתח"מים ומתקני תשתית נוספים כמו חניוני לילה, בעיקר במטרופולינים. לכן מקדמת שרת התחבורה מירי רגב תוכנית רחבת היקף להקמת מתקני תשתית חדשים בפריסה ארצית ובסמוך למוקדי הביקוש, ובהם מרכזי תעסוקה, לימודים, בריאות ופנאי. המתח"מים יפעלו תוך תיאום זמנים בין אמצעי התחבורה השונים ומעבר נוח ומהיר ביניהם ופיתוח מסחרי ונדל"ני בסביבה הקרובה. מרכיבים חשובים נוספים של ה"האב" הם חניון אוטובוסים עם עמדות טעינה חשמלית, איזור תחזוקה וטיפול ומקומות מנוחה והתרעננות לנהגים.

תוכנית האב הארצית, שהוכנה על סמך מתודולוגיה אחידה, כוללת ארבעה מחוזות מטרופוליניים. בשלב הראשון הוכנה תוכנית פריסה מרחבית של מתחמים למטרופולין תל אביב ובהמשך יוכנו תוכניות ליתר המטרופולינים. עד כה אושרו תוכניות מפורטות ל-19 מתקני תשתית ברחבי מטרופולין תל אביב, וחלקם מצוי בשלבי ביצוע. במקביל, מקודמות תוכניות ל-30 מתקנים נוספים ברחבי הארץ, ממעלות וצפת בצפון ועד באר שבע ואשקלון בדרום.

מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן, אמר: "תוכניתה של שרת התחבורה, מירי רגב, להקמת מתקני תשתית לתחבורה הציבורית בכל רחבי הארץ הולכת ומתקדמת. אנו צופים כי בשנים הקרבות נראה את המשך המגמה של העלייה בביקוש לתחבורה הציבורית לסוגיה, ונזדקק לעוד אלפי דונמים של שטחים פנויים להקמת תשתיות. לשם כך אנו מקדמים מבעוד מועד תהליכי תכנון מפורטים, המשתלבים בתוכניות הפיתוח הארציות והמקומיות ותומכים בהן. תחבורה ציבורית יעילה ומתקדמת היא הפתרון היחיד לעומסי התנועה וליוקר המחיה - ותפקידנו הוא להבטיח את צמיחתה".




התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • רק ביבי
    הגב 23.07.24 12:08
  • אורח

סרטון! רוכב קורקינט חשמלי נפגע ממשאית ברחוב הלסינקי בתל אביב, פונה במצב קשה לבית החולים איכילוב

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום תיעוד מבצעי מדא



בשעה 17:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על רוכב גלגינוע (קורקינט חשמלי) שנפגע ממשאית ברחוב הלסינקי בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב גבר כבן 30 במצב קשה עם חבלות בגב ובגפיים.


חובש מיחידת האופנועים של מד"א, רזיאל יוסופוביץ, סיפר: "הפצוע שסבל מחבלות קשות מאוד בגפיים ובגב שכב על המדרכה כשהוא בהכרה מעורפלת וכאוב מאוד. הגלגינוע היה מתחת לגלגלים האחוריים של המשאית כשהוא מפורק. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן טיפול תרופתי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה."



סרטון:





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.
עבור לעמוד הבא
עבור לעמוד הקודם
לקריאת הכתבות יש לדפדף לעמוד הבא, ניתן לדפדף באמצעות לחיצה על החץ בצד שמאל