בית החינוך "בראשית" בבאר יעקב קיבל הוקרה מחוזית בעקבות זכייתו בפרס החדשנות STEM לשנת הלימודים תשפ״ו. הפרס, המוענק מטעם מחוז מרכז של משרד החינוך, ניתן למוסד החינוכי בזכות יוזמת "בניית מתקני העשרה לבעלי חיים בפינת החי" – יוזמה חינוכית המשלבת מדע, טכנולוגיה, הנדסה, חקר, יצירתיות וחשיבה ערכית.
יוזמה זו מהווה חלק מתהליך רחב שמובילה מנהלת בית החינוך, ענת רז. התפיסה הפדגוגית של בית הספר מדגישה את הצוות החינוכי ככוח יוזם ומשפיע המכוון את התלמידים לעשייה חברתית ולהתייחסות לצרכי האחר. על פי גישת בית הספר, מנהיגות צומחת מתוך מתן מרחב ליצירה, עידוד יוזמות מהשטח ומתן ליווי מקצועי. כך תלמידים מקבלים הזדמנויות ללמידה מעשית בה הם מזהים צורך, שואלים שאלות, מתכננים ומשפיעים על סביבתם.
יפה שטיין, המורה למדעים, היא זו שעמדה בראש הובלת היוזמה. בנוסף, יוחאי דהרי ליווה את התלמידים בשלבי היישום המעשי של בניית המתקנים בפינת החי. בבית החינוך הודו גם לסיגל פתאל, מנהלת אגף החינוך, על הליווי והתמיכה בקידום הפרויקט. הנהלת בית הספר ציינה אף את תלמידי כיתות ד'-ו' שהשתתפו בתהליך הלמידה, ואת שיתוף הפעולה מצד ההורים לאורך הדרך.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות באר יעקב להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.