בבית הספר "צמרות" בבאר יעקב ציינו את יום המורה. במסגרת המאורע, נתלו שלטי ברכה למורים והוצבה עמדת כיבוד ברחבת בית הספר.
על אחד השלטים שהוכנו על ידי ההורים והתלמידים נכתב: "יום המורה שמח! תודה לכם על ההשראה, הסבלנות והלב הענק! מעריכים ואוהבים, תלמידי והורי בית ספר צמרות". בנוסף, חולקו שלטים קטנים יותר שעליהם הכיתוב "יום המורה שמח! תודה מכל הלב".
בשטח בית הספר הוקמה עמדת כיבוד שכללה מאפים, פירות, מיצים ושתייה חמה.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות באר יעקב להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.