הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

תלמידי שכבות ה'-ו' בבית ספר אילן רמון בבאר יעקב צפו בהצגה "מעבר לאופק"

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק בית ספר אילן רמון באר יעקב
צילום מתוך דף הפייסבוק בית ספר אילן רמון באר יעקב

תלמידי שכבות ה'-ו' בבית הספר "אילן רמון" בבאר יעקב צפו אתמול (שני) בהצגה "מעבר לאופק" של תיאטרון אורנה פורת.

ההצגה מבוססת על השראת סיפורה של אופק ראשון, שהפכה מילדה מוחרמת למובילה חברתית הפועלת להעלאת המודעות ולצמצום תופעות של חרמות, בריונות ושיימינג.

הצוות החינוכי בבית הספר תיאר את ההצגה כעוצמתית וחשובה, וציין כי התלמידים גילו בה עניין רב והקשבה רבה.







להצטרפות לוואטסאפ חדשות באר יעקב להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה