תלמידי שכבות ה'-ו' בבית הספר "אילן רמון" בבאר יעקב צפו אתמול (שני) בהצגה "מעבר לאופק" של תיאטרון אורנה פורת.
ההצגה מבוססת על השראת סיפורה של אופק ראשון, שהפכה מילדה מוחרמת למובילה חברתית הפועלת להעלאת המודעות ולצמצום תופעות של חרמות, בריונות ושיימינג.
הצוות החינוכי בבית הספר תיאר את ההצגה כעוצמתית וחשובה, וציין כי התלמידים גילו בה עניין רב והקשבה רבה.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות באר יעקב להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.