מגן דוד אדום הודיע על פתיחת הרשמה לקורס מגישי עזרה ראשונה (מע"ר) והתנדבות בתחנת לוד, המיועד ללקלוט מתנדבים תושבי באר יעקב, לוד, רמלה והסביבה. מטרת ההכשרה היא להעניק ידע רפואי מעשי ולאפשר למשתתפים להשתלב במערך מצילי החיים של הארגון.
הקורס ייערך בין התאריכים 26.7 ל-30.8 בתחנת מד"א בלוד. המפגשים יתקיימו בשעות הערב, במתכונת של 15 מפגשים בני ארבע שעות כל אחד. מהארגון נמסר כי הקבלה לקורס מותנית במעבר ראיון אישי, וכי מסיימי הקורס יהיו זכאים להמשיך בהמשך דרכם לקורס ראשי צוותים.
לפרטים נוספים ולהרשמה מקוונת ניתן להיכנס לקישור המצורף: טופס הרשמה לקורס מע"ר.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות באר יעקב להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.