הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

עיריית באר יעקב בקריאה לבעלי הכלבים לשמור על הניקיון; הקנס על אי איסוף צואה: 475 שקלים

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית באר יעקב
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית באר יעקב

עיריית באר יעקב יצאה בקריאה לתושבים בעלי כלבים להקפיד לאסוף את צואת כלביהם ברחבי העיר. על פי המידע שפורסם מטעם העירייה, גובה הקנס על אי איסוף צואת כלבים עומד על 475 שקלים.

בהודעת העירייה צוין כי הם היו מעדיפים למקד את הפרסומים והעדכונים לתושבים בנושאים אחרים הנוגעים לעיר, כדוגמת חינוך, תרבות, ספורט, עבודות כבישים, פיתוח פארקים ופרויקטים חדשים, במקום לעסוק שוב ושוב בתופעת השארת צואת הכלבים במרחב הציבורי.

העירייה חידדה את ההנחיות לתושבים היוצאים לטייל עם כלבם, והזכירה כי יש להצטייד בשקית, לאסוף את הצואה ולהשליך אותה לפח האשפה הקרוב.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות באר יעקב להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה