בית חינוך "תלמים" בבאר יעקב ציין את סיום לימודיו של מחזור י' באירוע שהתקיים תחת הכותרת "יחד כל הדרך". מסיבת הסיום נערכה במשכן לאומנויות הבמה.
במסגרת האירוע, איחלו בבית הספר לבוגרים הצלחה בהמשך דרכם עם המעבר ללימודים בחטיבת הביניים. כמו כן, הובעה הוקרה לכל הצוות החינוכי ולהנהגת ההורים של בית הספר.
בנוסף, הופנו תודות מיוחדות למחנכות השכבה המסיימת: סיון גוטרמן מכתה ו'/1, שני חזן מכתה ו'/2, ירין בר מכתה ו'/3, ושירז מחלוף יחד עם סיגל דניאל מכתה ו'/4. תודה נוספת הובעה להדר חדד על פתיחת המשכן לאומנויות הבמה עבור אירוע סיום המחזור.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות באר יעקב להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.