ילדי בית הספר לכדורסל של מועדון מכבי באר יעקב, הפועל במרכז רשב"י בהדרכתו של המאמן ניר בנבניסטי, ציינו את סיום עונת הפעילות שלהם.
לרגל סיום העונה, התכנסו הילדים לתמונה קבוצתית. במועדון בירכו את המשתתפים הצעירים על עונת פעילות טובה ומוצלחת.
צילומים:מכבי באר יעקב
להצטרפות לוואטסאפ חדשות באר יעקב להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.