במסגרת ציון 80 שנים לתום מלחמת העולם השנייה ושואת היהודים, יצא היום גבי גאון, יחד עם קבוצת ראשי רשויות מקומיות, למסע מצעד-החיים בפולין מטעם ההסתדרות הציונית והמרכז לשלטון המקומי.
הטקס באנדרטת רפפורט והצעידה במסלול הגבורה של מרד גטו ורשה, כאשר 80 ניצולים, משוחררי שבי החמאס, פצועי צה''ל ומשפחות שכולות צעדו סביב המשתתפים, היוו תזכורת עוצמתית לניצחון החיים על המוות. כמו כן, הודגש הצורך לשמור ולהגן על הבית בארץ באמצעות חיזוק ערך החיים המשותפים.
לזכור ולעולם לא לשכוח 🇮🇱❤️🇮🇱





להצטרפות לוואטסאפ חדשות מזכרת בתיה קריית עקרון והמושבים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.