הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

לקראת מרוץ נגד אלימות ב-26.6: בני נוער ממזכרת בתיה התארחו התוכנית הבוקר בערוץ 14

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק מועצה מקומית מזכרת בתיה
צילום מתוך דף הפייסבוק מועצה מקומית מזכרת בתיה

איתמר רום ואביגיל נחום שמש, ממובילי המיזם "מזכרת בתיה רצה נגד האלימות", התארחו בתוכנית הבוקר של ערוץ 14.

במהלך הראיון, סיפרו השניים על היוזמה אשר נולדה בתיכון "ברנקו וייס" ע"ש רבין, בליווי המורה ד"ר רות לובשבסקי-עמר. המיזם הוקם מתוך רצון להשמיע קול ברור נגד האלימות בקרב בני הנוער ולקדם ערכים של כבוד, סובלנות ואחדות.

המיזם פועל בליווי של מנהלת יחידת הנוער, ענבל בלאו, וזוכה לתמיכתם של ראש המועצה, גבי גאון, והמועצה המקומית מזכרת בתיה. המסר אותו מבקשים להעביר במועצה ובקרב בני הנוער הוא התנגדות לאלימות וקידום חברה בטוחה ומכבדת יותר.

מרוץ "מזכרת בתיה רצה נגד האלימות" יתקיים ביום שישי, 26.6.

להרשמה למרוץ:
הרשמה לבני נוער (עד גיל 18)
הרשמה למבוגרים (18+)



להצטרפות לוואטסאפ חדשות מזכרת בתיה קריית עקרון והמושבים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה