לאחרונה התקיימה פעילות ירוקה בתנועת הצופים- שבט כפיר במזכרת בתיה. חניכי השבט החליטו להקים קיוסק בו החניכים מסרו בקבוקים ופחיות שתייה למחזור ובתמורה קבלו ממתק במתנה. תאגיד המחזור אל"ה הודה לחניכים על תרומתם למען הסביבה. פעילות נוספת שהתקיימה הייתה של חניכי כיתות ו' אשר קיימו ביישוב מכירת עוגות להקמת גינת ירק בתנועה.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות מזכרת בתיה קריית עקרון והמושבים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.