בית ספר הרצוג במזכרת בתיה מתחדש. במסגרת שדרוג מוסדות החינוך במועצה, לאחרונה נחנכה כיתת מעבדה בבית הספר היסודי הרצוג. המעבדה הוקמה בשיתוף פעולה בין המועצה לבין בית הספר, הנהגת ההורים ובסיוע תרומת משפחת מלכה (אמיר ושרון). התלמידים יהנו ממרחב לימודים חדש ללימודי המדעים וביצוע ניסויים, עמדת מחשבים ועוד.

ראש המועצה, גבי גאון:
תודה גדולה ומיוחדת למשפחת מלכה על הנדיבות ומימוש החלום החינוכי. שוב נוכחנו שבשותפות השמיים הם הגבול. תודה למיכל משולם מנהלת בית הספר על הובלת הפרוייקט. אנחנו שמחים שלאחר שנים רבות יש לבית הספר מעבדה שבה יוכלו הילדים לחקור וללמוד. מחכים לנובל הבא.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות מזכרת בתיה קריית עקרון והמושבים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.