הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

לוח דירות be106 מתרחב לקפריסין! 

למכירה 304 דירות בקפריסין למגורים ולהשכרה לתיירים החל מ - 139 אלף אירו - 250 אלף אירו! מבחר דירות סטודיו, 2 - 3 חדרים, דירות גן ופנטהאוז. הפרטים על הדירות, המחירים, בכמה ניתן להשכיר, אמצעי מימון ועוד בכתבה.
אמירם טובים במופע סטנד אפ רביעי 7/8 במחלקת הנוער של מתנ"ס קרית עקרון לכבוד בני הנוער והמתגייסים הצעירים כולל חלוקת שי למתגייסים
40 מתנדבי באים לטוב ממזכרת בתיה, קריית עקרון וגדרה קבלו תעודת סיום הכשרת עזרה ראשונה של מד"א

פרוייקט מיוחד של בית החולים קפלן לציון יום הזיכרון -רחל בן ישי עמר מספרת על אחייניתה, מרסדס אוריה עמר ז"ל שנרצחה בטבח ה7.10

מדובר על פרוייקט מיוחד של בית החולים במסגרתו עובדי המרכז מספרים על בני המשפחה ששכלו במלחמות ובפעולות האיבה.

מערכת האתר | | תגובות: 0


"זה סוד שהמטופלים שלי אף פעם לא יידעו עליי"- בית החולים קפלן יצא בפרוייקט מיוחד לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל במסגרתו עובדי המרכז מספרים על על יקיריהם אותם שכלו במלחמות ובפעולות האיבה.

לדברי בית החולים זה יכול להיות כל אחד; המזכירה שקבעה לכם את התור. הרופא או הרופאה שלכם. האחות שטיפלה בכם במיון. המשנע שהעביר ממחלקה למחלקה או הרנטגנאית שבדקה אתכם. הם אבות ואימהות, בנים ובנות, סבים וסבתות, אחים ואחיות, דודים ובני דודים - שכולים, שאיבדו את היקר להם מכל בישובי העוטף, בבסיסי הדרום, במסיבה ברעים, בקרבות בעזה, בפיגועי תופת ובמלחמות ישראל.


רחל בן ישי עמר, עובדת משק במחלקת אשפוז יום פסיכיאטרי, מספרת על אחייניתה, מרסדס אוריה עמר ז"ל:

מרסדס גדלה והתחנכה בקריית עקרון. למדה בבית ספר יסודי ע"ש יצחק בן צבי בקריית עקרון ובהמשך בתיכון "אורט" ברחובות. היא הייתה נערה יפת תואר, חברותית ואהובה על הבריות. בת מסורה להוריה ואחות אוהבת לאחיה התאומים.

כשסיימה לימודים היא התנדבה במשך שנתיים בבית חולים במסגרת שירות לאומי (בבית חולים קפלן?)

מגיל צעיר אהבה טיפוח ויופי, ולאחר השירות הלאומי החלה ללמוד קוסמטיקה כמקצוע: עיצוב ריסים וגבות, בניית ציפורניים וטיפולי פנים. במקביל ללימודיה עבדה כמוכרת בחנות לאביזרי אופנה ולאחר מכן בחנות נעליים. כעבור זמן, ניהלה עם אחותה את בית הקפה "פלפלת" בבית החולים "קפלן" ברחובות.

בהמשך השתלבה במכון היופי "כינרת ממן" ובלטה כעובדת חרוצה ומוכשרת. חלומה היה להמשיך ללמוד ולפתוח עסק משלה בתחום הקוסמטיקה.

מרסדס נישאה והתגוררה ברחובות, אבל כעבור זמן התגרשה. חלומה היה למצוא בן זוג אמיתי ואוהב ולהקים עמו בית כשר ומשפחה אוהבת. היא הייתה אישה מאמינה ויראת שמיים. אהבה ללכת לשיעורי תורה, עלתה לקברי צדיקים והרבתה לבקר בכותל, במיוחד בתקופת חגי תשרי. במכתב שכתבה ביקשה: "אבא שבשמיים, תשמור על המשפחה שלי מכל פגע רע ועין הרע. אבא שבשמיים, מרוב שאני אוהבת אותך אני בוכה מאושר. רציתי להגיד לך שגם כשאני בנפילה אני קמה בזכותך על הרגליים. תודה על הכול. כל מה שייעשה איתי, אני אקבל באהבה". סיפרו מכריה: "בסרטונים שהייתה מעלה תמיד הייתה מודה לבורא עולם, מודה על הטוב והקיים ותמיד ראתה את חצי הכוס המלאה".

מרסדס אהבה ללכת לחדר כושר, לשמוע מוזיקה וליהנות מהחיים. הייתה מוקפת בחברים, אירחה ובישלה, בעיקר אוכל מרוקאי.


מרסדס תכננה לבלות בלילה שבין שישי לשבת השבעה באוקטובר במועדון בתל אביב אך החברים שהצטרפה אליהם החליטו על שינוי ובחרו להגיע לפסטיבל "נובה" ליד קיבוץ רעים. שם, יחד עם עוד כשלושת-אלפים מבלים, הם רקדו ושמחו.

עם תחילת מתקפת המחבלים היא וחבריה ניסו להימלט ונסעו לכיוון קיבוץ מפלסים, אך הכביש שרץ מחבלים שחלקם אף לבשו מדי חיילי צה"ל, מה שהטעה חלק מהבורחים. החברים יצאו מהרכב וברחו לכיוון המטעים. באותו זמן היו בקשר עם משפחותיהם, אך בשעה 9:24 אזלה הסוללה בטלפון של מרסדס וזה היה הקשר האחרון איתה. בשתיים או שלוש השעות הבאות החבורה הסתתרה במטעים, עד שהמחבלים איתרו אותם.

מרסדס אוריה עמר נרצחה על ידי מחבלים בפסטיבל "נובה" ליד קיבוץ רעים בכ"ב בתשרי תשפ"ד (07.10.2023), והיא בת 33. הובאה למנוחות בבית העלמין בקריית עקרון.

הותירה אחריה הורים, אח ואחות.

יהי זכרה ברוך.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

אמירם טובים במופע סטנד אפ רביעי 7/8 במחלקת הנוער של מתנ"ס קרית עקרון לכבוד בני הנוער והמתגייסים הצעירים כולל חלוקת שי למתגייסים

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מתנס קרית עקרון שבשבט



מופע סטנד אפ קורע מצחוק יתקיים במחלקת הנוער של מתנ"ס קרית עקרון לכבוד כל בני הנוער מכיתות ז' - יב, כולל המתגייסים הצעירים. האירוע יתקיים בבית נועם קריית עקרון והמושבים.

יום רביעי 7/8 בשעה 20:30

ההרשמה למופע הינה חובה וניתן להירשם בקישור הבא: https://forms.gle/aPkBCchQxSC4Prs36


בתום המופע יחולק שי למתגייסים בהצגת תעודת זהות.


מצפים לראותכם!





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דירות למכירה

לפרסום נכס - 055-432-2106

40 מתנדבי באים לטוב ממזכרת בתיה, קריית עקרון וגדרה קבלו תעודת סיום הכשרת עזרה ראשונה של מד"א

המתנדבים יופעלו בתיאום עם הרשות המקומית בהגשת עזרה ראשונה בשעת חירום.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0
מד"א


אתמול התקיימה בגדרה הכשרה של 40 מתנדבי באים לטוב מתוכם 10 מתנדבי קריית עקרון ושלושה ממזכרת בתיה.

פרויקט מגן של מד"א הנו קורס הכשרה בן 6 שעות שבסיומו מקבלים המתנדבים תעודה ותיק עזרה ראשונה. המתנדבים יופעלו בתיאום עם הרשות המקומית בהגשת עזרה ראשונה בשעת חירום.

במד"א הודו לתמר איילון רכזת חירום גדרה, מר' אייל אשכנזי רכז חירום קריית עקרון ומר' אריאל ברקת רכז חירום מחוז מרכז דרום.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מדריך אירועי הקיץ לשבוע 28.7-1.8 במזכרת בתיה: הצגת הילדים בלאגן בבניין, מסיבת קניות, טורניר טניס ועוד לבני הנוער

יש לבצע הרשמה לחלק מהאירועים

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


29.7.24

מפגשים אמהות לאחר לידה


31.7.24

הצגה בלאגן בבניין



אירועי הנוער

קפה בוקר

בימי שני וחמישי בני הנוער פותחים את הבוקר במפגש קפה ומאפה- תלמידי העולים לכיתות ז מוזמנים למפגשי העצמה, היכרות, סדנאות ועוד בליווי והנחיית מדריך המוגנות אהרון עובדיה והמדריכה יובל אוקס.


יציאה לאטרקציות

יום שני 29.7 שעה 19:00 יציאה לסינמה סיטי



מועדון הנוער

בימי ראשון מועדון הנוער יהיה פתוח לבני הנוער משעה 20:00 ועד 1:00


מסיבת קניות לנוער

בני הנוער מוזמנים למסיבת קניות בה יהנו ממחצלות, כיבוד, וזיקה והנחות מיוחדות במחם שייפתח עבור במרכז המיחזור יד שנייה הנמצא מאחורי בניין המועצה.

הפעילות תתקיים ביום ראשון 28.7 משעה 21:00 ועד 23:00



קורסים וסדנאות

יום רביעי 31.7 בשעה 17:00 תתקיים סדנת תכשיטים


מגרשים מוארים וטורנירים

1.8 טורניר טניס

לפרטים והרשמה לטורנירים אלון 058-6650543



מוזיאון המושבה

תערוכת פרוייקט "צילום קהילתי" מוצגת בבית משק הברון במתחם המוזיאון עד ה 30 ביולי 2024. ניתן לשלב סיור במוזיאון וביקור בתערוכה.





לפרטים נוספים על כל אירועי הקיץ בחוברות האירועים ובאתר מרכז מפגשים

חוברת לנוער https://www.canva.com/design/DAFhp0_dCMU/ayJ1QoQV4R08rALeyNjHvw/edit

חלק מהאירועים בתשלום ודורשים הרשמה

חוברת אירועי הקיץ

https://heyzine.com/flip-book/e45ad174a8.html?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR1kAcXABvAv3EfeuCiT-5MVpG4T8RzyTqj-O6lXGmDLHPkz8RKHGVfnHuI_aem_l0ZOD_nEuCsedIbyrsOcrQ#page/1




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מדריך אירועי הקיץ לשבוע 28.7-1.8 בקריית עקרון- חגיגה בגינה עם הפעלת חיות, יציאה למימדיון ופעילות לייזר לבני הנוער

תוכנית האירועים המלאה בכתבה

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


28.7.24 בשעה 9:30 תרבותא בחברותא למתנדבי באים לטוב


29.7.24

נוער- יציאה למימדיון עלות 100 ש"ח

בשעה 17:15 הפעלת חיות בגן יוסף


30.7.24 בשעה 9:30 אורח חיים בריא על פי הרמב"ם במתנ"ס


31.7.24 פעילות נוער לייזר קומבאט+ באמבל בול ודוכני מזון


לחוברת אירועי הקיץ לנוער https://online.anyflip.com/apsw/bmpx/mobile/index.html




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

סנ"צ ניר נגאר, בן 48, תושב קרית עקרון מונה למפקד משטרת מסובים

מערכת האתר | | תגובות: 0
דוברות המשטרה



היום (25.7.24) התקיים בתחנת מסובים טקס החלפת מפקדי התחנה במעמד מפקד המחוז - ניצב פרץ עמר, מפקד המרחב - נצ"מ דניאל חדד, חברי הספ"כ המחוזי והמרחבי, ראשי רשויות, שותפים מגופי הביטחון וההצלה ומהשיטור העירוני, שוטרים, גמלאים ומתנדבים.


במהלך הטקס העביר מפקד התחנה היוצא - נצ"מ ניסים אוחיון, אשר מונה לק' אג"מ מחוז ת"א, את הפיקוד על התחנה למפקד הנכנס - סנ"צ ניר נגאר.


סנ"צ ניר נגאר, בן 48, תושב קרית עקרון, נשוי ואב לשלוש בנות. בוגר תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת חוק ותואר שני במדעי היהדות. סנ"צ ניר נגאר משרת במשטרה 25 שנים במהלכם ביצע מגוון של תפקידים ובניהם: ק׳ אמ"ן תחנת ת"א צפון, רמ"ח בילוש משימתי ימ"ר ת"א, סגן מפקד תחנת ת"א צפון, ר' הזרוע המבצעית ימ"ר ת"א.


מפקד מחוז ת"א, ניצב פרץ עמר, אמר: "מעמד החלפת מפקדי תחנות במשטרת ישראל, הוא ציון דרך משמעותי בשושלת התחנה. תחנת מסובים, מהווה אתגר מיוחד למפקד בהיבטי פשיעה מקומית וחיצונית. מעורבות התחנה בחיי הקהילה והחברה, משפיעה בתחומים רבים, תוך עשייה משמעותית לשיפור איכות החיים של התושבים ושמירה על ביטחונם. תחנת מסובים התברכה בשוטרים, מתנדבים ומפקדים מוכשרים ומסורים. בנוסף, ולא פחות חשוב, ברשויות שהן שותפות מובילות בעשייה למען ביטחון התושבים, וזה המקום להודות לכם על ההליכה המשותפת במעלה הדרך".


לניסים המת"ח היוצא, אמר ניצב עמר: "ראית בתפקידך כמשימת שליחות למען הציבור, עשית רבות למען התחנה ושוטריה, פעלת לטובת הקהילה ברגישות ונחישות".


לניר המת"ח הנכנס, אמר ניצב עמר: "אתה מביא איתך שנים רבות של ניסיון מקצועי בתפקידיך השונים והמגוונים. נבחרת לתפקיד בזכות יכולותיך המוכחות, מסירותך, יחסי האנוש יוצאי הדופן, והצלחותיך לאורך השנים".


מפקד מרחב דן, נצ"מ דניאל חדד, אמר: "מעמד החלפת מפקדי תחנה הוא אבן דרך בציר של כל תחנה ומפקד. מעמד זה מקבל עוצמות נוספות בימים אלו של שעת מלחמה, איום קיומי, מחאות חברתיות ואתגרי שעה מרובים. תחנת מסובים טומנת בחובה אתגרים רבים למפקד. התחנה חולשת על שש רשויות מקומיות, מועצה מקומית, שטחי מסחר ותעסוקה, ובשנים האחרונות יש פה בנייה מואצת שמושכת אליה משפחות צעירות שדורשות שירותי משטרה".


לניסים, המת"ח היוצא אמר נצ"מ חדד: "תודה ענקית על דרך המטביעה חותם. רתמת סביבך במנהיגותך הסוחפת אנשים יקרים ויחד הובלתם את התחנה למצוינות והישגים".


לניר, המת"ח הנכנס אמר נצ"מ חדד: "נבחרת לתפקיד מפקד תחנת מסובים ואני בטוח שאתה תמשיך להוביל את התחנה ותדע לתת את הקשב והליווי הנדרשים לתושבים. בטוחני כי שנות שירותך הרבות והתפקידים שמילאת, הכשירו אותך באופן מיטבי לתפקיד תובעני ומחייב זה".


מצ"ב תיעוד מהטקס ותמונות; קרדיט: דוברות המשטרה.








צילומים:דוברות המשטרה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

16.3% מתלמידי כיתות ז במזכרת בתיה נמצאים בעודף משקל

כך עולה מנתוני משרד הבריאות המראה את מדדי הגדילה והמשקל של תלמידי ישראל. 8-14.5 אחוז מהתלמידים במצב השמנה ו8.9-16.1 נמצאים במצב של עודף משקל.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


כחלק מהענקת המידע ושקיפות לציבור משרד הבריאות מאפשר לציבור לקבל נתונים על מצבם הבריאותי של תושבי ישראל. בין התחומים אותם חושף המשרד הוא נושא ההשמנה ועודף המשקל בקרב תלמידים/ות. מדידת התלמידים, איסוף והערכת הנתונים הינן פעולות שגרה של שירות בריאות התלמיד במדינת ישראל. אחיות בריאות הציבור מבצעות הערכת גדילה לכלל תלמידי כיתות א' ו- ז'.

הערכת הגדילה כוללת מדידת גובה, משקל, חישוב אחוזוני גובה לפי גיל וחישוב BMI.

(BMI - Body Mass Index) מהווה מדד של מסת הגוף.

מדד מסת הגוף הוא המדד העולמי המקובל הנותן הערכה האם אדם נמצא במשקל בטווח הנורמה, בעודף משקל או בתת־משקל.

על פי נתוני משרד הבריאות בשנת 2023 16.9% מתלמידי כיתות א ו30.6% מתלמידי כיתות ז נמצאים במצב של השמנה/עודף משקל. תמונת המצב מראה שככל שהילדים גדלים אחוז ההשמנה/עודף המשקל עולה בקרב התלמידים.

נתונים ארציים


כיתה אכיתה ז
אחוז ההשמנה814.5
אחוז עודף משקל8.916.1
BMI מדד מסת הגוף16.930.6
בנים16.430.6
בנות17.630.5


הערים בהן קיים אחוז הילדים הגבוה ביותר בהשמנה בכיתות א:

ג'סר א-זרקא 21.4%

טירה 21%

מבואות החרמון ושפרעם 18.5%


הערים עם אחוז ההשמנה/עודף משקל הגבוה ביותר בקרב תלמידי כיתות ז:

ג'סר א זרקא 45.1%

עין קנייא 42.9%

ג'ולס 33.3%


נתוני מזכרת בתיה

תמונת המצב במזכרת בתיה מראה כי בקרב תלמידי כיתות א אחוז הילדים הנמצאים בעודף משקל הוא גבוה מהממוצע הארצי ובקרב תלמידי כיתות ז אחוז ההשמנה נמצא מתחת לממוצע


כיתה אכיתה ז
אחוז ההשמנה8.18.2
אחוז עודף משקל10.816.3
BMI מדד מסת הגוף18.924.5


תמונת המצב במזכרת בתיה לאורך השנים





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

20% מתלמידי כיתות ז בקריית עקרון נמצאים בעודף משקל

כך עולה מנתוני משרד הבריאות המראה את מדדי הגדילה והמשקל של תלמידי ישראל. 8-14.5 אחוז מהתלמידים במצב השמנה ו8.9-16.1 נמצאים במצב של עודף משקל.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0




כחלק מהענקת המידע ושקיפות לציבור משרד הבריאות מאפשר לציבור לקבל נתונים על מצבם הבריאותי של תושבי ישראל. בין התחומים אותם חושף המשרד הוא נושא ההשמנה ועודף המשקל בקרב תלמידים/ות. מדידת התלמידים, איסוף והערכת הנתונים הינן פעולות שגרה של שירות בריאות התלמיד במדינת ישראל. אחיות בריאות הציבור מבצעות הערכת גדילה לכלל תלמידי כיתות א' ו- ז'.

הערכת הגדילה כוללת מדידת גובה, משקל, חישוב אחוזוני גובה לפי גיל וחישוב BMI.

(BMI - Body Mass Index) מהווה מדד של מסת הגוף.

מדד מסת הגוף הוא המדד העולמי המקובל הנותן הערכה האם אדם נמצא במשקל בטווח הנורמה, בעודף משקל או בתת־משקל.

על פי נתוני משרד הבריאות בשנת 2023 16.9% מתלמידי כיתות א ו30.6% מתלמידי כיתות ז נמצאים במצב של השמנה/עודף משקל. תמונת המצב מראה שככל שהילדים גדלים אחוז ההשמנה/עודף המשקל עולה בקרב התלמידים.

נתונים ארציים


כיתה אכיתה ז
אחוז ההשמנה814.5
אחוז עודף משקל8.916.1
BMI מדד מסת הגוף16.930.6
בנים16.430.6
בנות17.630.5


הערים בהן קיים אחוז הילדים הגבוה ביותר בהשמנה בכיתות א:

ג'סר א-זרקא 21.4%

טירה 21%

מבואות החרמון ושפרעם 18.5%


הערים עם אחוז ההשמנה/עודף משקל הגבוה ביותר בקרב תלמידי כיתות ז:

ג'סר א זרקא 45.1%

עין קנייא 42.9%

ג'ולס 33.3%


נתוני קריית עקרון

תמונת המצב בקריית עקרון מראה כי בקרב תלמידי כיתות א אחוז הילדים הנמצאים בהשמנה הוא גבוה מהממוצע הארצי וכך גם אחוז התלמידים בכיתה ז הנמצאים בעודף משקל.


כיתה אכיתה ז
אחוז ההשמנה14.18.5
אחוז עודף משקל5.920.3
BMI מדד מסת הגוף2028.8


תמונת המצב בקריית עקרון לאורך השנים





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן נפגשה עם ראש המועצה המקומית קריית עקרון אילן ירימי לקידום פרויקט ההתחדשות העירונית

מערכת האתר | | תגובות: 1
צילום מתוך דף הפייסבוק המועצה המקומית קריית עקרון



השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, הגיעה היום (יום רביעי) לפגישת עבודה עם ראש המועצה המקומית קריית עקרון, אילן ירימי. בין הנושאים שעלו לקידום מול המשרד, עלה נושא הדגל שמקדם ראש המועצה - פרויקט ההתחדשות העירונית בלב היישוב הוותיק. נציגי המשרד התנגדו בעבר לתכניות בטענות שונות בנושא תחום הרעש של המטוסים החגים מעל היישוב. בפגישה המוצלחת השרה הביעה את תמיכתה בתכנית וחיזקה את מדיניות ראש המועצה לקידום ההתחדשות "מסוכן יותר להשאיר את המבנים הישנים במתחמים המיועדים" השרה ביקשה מחברי משרדה לקדם את הנושא.

ראש המועצה, אילן ירימי, אמר: "הגענו לעבוד! לא ייתכן שבמשך עשור יחזירו אותנו כל פעם לדיון סביב נושא רעש המטוסים. גדלתי בקריית עקרון לצד הרעש, היישוב חייב להמשיך ולהתפתח לצד הבנייה החדשה אני לא מוכן לוותר על ההתחדשות בשכונות הוותיקות. אני מודה לשרה על הנכונות לסייע".






התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • כדאי אולי לעשות ישיבת ממשלה בקריית עקרון ואז ראש המועצה יוכל להצטלם אם כולם ביחד ולחסוך צילומים אם כל אחד לחוד. שקל הוא לא יראה מהם חבל על הזמן. אצלם דיבורים כמו חול ואין שום דבר מעבר.
    הגב 25.07.24 17:07
  • אורח

המחזמר "גלי" של תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער יעלה בהיכל התרבות במזכרת בתיה ב-25 באוגוסט

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מרכז קהילתי מפגשים מזכרת בתיה



המחזמר "גלי" של תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער, המבוסס על שיריו של אהוד מנור, יעלה בהיכל התרבות ע"ש אריה כספי במזכרת בתיה. האירוע יתקיים ביום ראשון, ה-25 באוגוסט, בשעה 17:30.


המחזמר מספר את סיפורה של גלי, ילדה אופטימית, מלאת דמיון ואוהבת טבע, המתכוננת לעלייתה לכיתה א' ומארגנת מסיבה לחבריה: הברוש, הנחליאלי, כל חיות ויצורי הגינה והילד השכן.


ההצגה מיועדת לילדים בגילאי 5 עד 8.


לרכישת כרטיסים, ניתן להיכנס לקישור הבא: כאן.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דוח תאגיד מי ציונה: בשנת 2023 זמן ההמתנה הממוצע למענה טלפוני לתושבי מזכרת בתיה וקריית עקרון עמד על 1:25 דקות

אחוז המענה לשיחות עומד על 97%.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


תאגיד המים מי ציונה מפרסם כמדי שנה את הדו"ח השנתי לתושב בו סיכום הפעילות לשנת 2023. על פי הנתונים בשנת 2022 התאגיד משרת כ87 אלף תושבים בשלושת יישובי התאגיד: מזכרת בתיה, קריית עקרון ונס ציונה.

מספר הצרכנים של התאגיד עומד על 24,786 כאשר במזכרת בתיה יש 4,851 צרכנים ובקריית עקרון 3,286 צרכנים.

אחוז הגבייה עומד הכללי עומד על 98% כאשר במזכרת בתיה הוא 100% ו93% בקריית עקרון.


שיבושים ותקלות באספקת מים וביוב

הדו"ח סוקר גם את השיבושים והתקלות במערכת הביוב והמים ביישובים

תקלהמספר תקלות בשנת 2023מספר תקלות בשנת 2022
סתימות ביובמזכרת בתיה 170
קריית עקרון 151
מזכרת בתיה 85
קריית עקרון 128
שבר בקווי הביובמזכרת בתיה 2
קריית עקרון 0
מזכרת בתיה 1
קריית עקרון 0
פיצוצי מיםמזכרת בתיה 21
קריית עקרון 3
מזכרת בתיה 23
קריית עקרון 10
הפסקות מים יזומותמזכרת בתיה 12
קריית עקרון 16
הפסקות המים לא עלו על 8 שעות
מזכרת בתיה 20
קריית עקרון 15


פניות בשירות הטלפוני

בשנה האחרונה טופלו במוקד בירורים ותשלומים 19,641 ומוקד התקלות טיפל ב2,086 פניות בנושא מים וביוב.


בשירות הפרונטלי טופלו 19,641 פניות כאשר בסניף מזכרת בתיה טופלו 3,786 פניות ובקריית עקרון 2,831


ממוצע זמני המתנה במוקד השירות הטלפוני

זמן ההמתנה הממוצע עומד על 1:25 דקות- על פי תאגיד המים בשל המלחמה והיעדרות עובדים זמן ההמתנה עלה.

אחוז המענה לשיחות עומד על 97%

שיחות נכנסות 22,773

שיחות שנענו 22,095

שיחות ננטשות 678




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מועצת הנשים של מזכרת בתיה מציעה סדנה לניהול קונפליקטים ב-20 ש"ח

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מועצה מקומית מזכרת בתיה



מועצת הנשים של מזכרת בתיה מזמינה אתכן לקבל כלים פרקטיים לניהול קונפליקטים בחייכן בדרך אסרטיבית, יעילה ומכבדת!


במפגש נדבר על תקשורת יעילה בזמן אי הסכמה, הגמשת דפוסי חשיבה CBT, הגברת ההקשבה, האמפטיה ואסרטיביות מכבדת.


כרטיסים במחיר 20 ש"ח ניתן לרכוש כאן.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

האחים גרשון ונעם קליינשטיין בערב מוסיקלי מיוחד של שירי יהונתן גפן - 27 באוגוסט, 20:30, היכל התרבות מזכרת בתיה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מרכז קהילתי מפגשים מזכרת בתיה



האחים יפתח ויהונתן גרשון יארחו את נעם קליינשטיין בערב מוסיקלי מיוחד ומרגש של שירי יהונתן גפן. האירוע יתקיים ביום שלישי, ה-27 באוגוסט, בשעה 20:30 בהיכל התרבות ע"ש אריה כספי, מזכרת בתיה.


הערב יכלול שירה בציבור כמיטב המסורת, עם מוסיקה ישראלית במיטבה בליווי מצגת מילים ובשיתוף הקהל.


לרכישת כרטיסים, לחצו כאן.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ביום שלישי 27.8 יארחו אחים יפתח ויהונתן גרשון את נעם קליינשטיין במרכז מפגשים מזכרת בתיה

לינק לרכישת כרטיסים בכתבה

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


תושבי מזכרת בתיה מוזמנים למופע של האחים יפתח ויהונתן גרשון המארחים את נעם קליינשטיין בערב מוסיקלי מיוחד ומרגש של שירי יהונתן גפן.ערב של שירה בציבור כמיטב המסורת - מוסיקה ישראלית במיטבה בליווי מצגת מילים ובשיתוף הקהל!

מתי יום שלישי 27.8, בשעה 20:30 בהיכל התרבות ע"ש אריה כספי, מזכרת בתיה.

למעבר לרכישת כרטיסים: https://tinyurl.com/ycsf7f3y




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

לוח דירות be106 מתרחב לקפריסין! למכירה 304 דירות בקפריסין למגורים ולהשכרה לתיירים החל מ - 139 אלף אירו - 250 אלף אירו! מבחר דירות סטודיו, 2 - 3 חדרים, דירות גן ופנטהאוז. הפרטים על הדירות, המחירים, בכמה ניתן להשכיר, אמצעי מימון ועוד בכתבה.

מערכת האתר | | תגובות: 8
כל התמונות - הדמיות בלבד



לחצו על הקישור ונציג יחזור

קישור למתעניינים בפרטים

לוח הדירות של be106 מתרחב לקפריסין!



לוח הדירות של be106 באמצעות חטיבת הנדל"ן של be106 מתרחב לקפריסין ומציע שיווק של 304 דירות בפרויקט נופש ומגורים ענק בלרנקה קפריסין היוונית במחיר החל מ - 139 אלף אירו!

לרנקה שוכנת בצד היווני של האי הקפריסאי, לרנקה היא עיר נמל ציורית ושלווה, חופים יפהפיים, מבנים היסטוריים ואגם מלח גדול, מקום מושבם של מאות פלמינגו ורודים, כל אלה הפכו את לרנקה ליעד תיירותי מבוקש.

שדה התעופה הבינלאומי הגדול של קפריסין נמצא בלרנקה , מה שהופך את העיר למוקד של פעילות עסקית ותיירותית והביקושים לנדל"ן בעיר וסביבתה עולים בהתמד



על הפרויקט

הקומפלקס האלגנטי Bell Village פרוש על שטח רחב ידיים של כ-39 דונם, וכולל 7 מתחמים בעיצוב אדריכלי ובהם 304 יחידות דיור בבניה נמוכה. ברחבי הפרויקט שלוש בריכות, מפלי נוי ודקים לשיזוף, פארק מטופח, מגרש משחקים לילדים, מתחם wellness עדכני עם חדר כושר מאובזר, בית קפה, מסעדה ומתחם עסקים עם חללי עבודה משותפים.

המיקום

קיטי, לרנקה, קפריסין היוונית

6 דקות נסיעה מהים, 4 דקות משדה התעופה.


מבחר הדירות למכירה ומחירן

הדירות בפרויקט נחלקות לקבוצות על בסיס גודל ולכולן מרפסת, חניה ומחסן צמוד:

יחידות סטודיו 36 מ"ר + מרפסת בגודל 9 מ"ר, החל מ - 139,000 אירו

יחידות פרמיום 2 חדרים 51 מ"ר + מרפסת 12 מ"ר, החל מ - 189,000 אירו

יחידות פרמיום דה לקס 3 חדרים 82 מ"ר + מרפסת 20 מ"ר, החל מ - 210,000 אירו

יחידות בל סוויט, הכוללות פנטהאוזים ודירות גן, החל מ - 250,000 אירו




מחירי שכירות בממוצע בשוק הדירות בלרנקה לתיירים לטווח קצר:

דירת סטודיו - 70-90 אירו ללילה

דירת חדר וסלון - 100-120 אירו ללילה

דירת 2 חדרים וסלון - 120 - 130 אירו ללילה

עונת התיירות בקפריסין 6 - 8 חודשים

מחירי שכירות בממוצע בשוק הדירות בלרנקה לשכירות ארוכת טווח מעל שנה:

דירת סטודיו - 550 - 650 אירו לחודש

דירת חדר וסלון -850 - 950 אירו לחודש

דירת 2 חדרים וסלון -1200 אירו לחודש


השוואה למחיר ממוצע לדירות אחרות בלרנקה

דירת סטודיו מוכנה נמכרת בממוצע 213,000 אירו

דירת 2 חד' מוכנה נמכרת בממוצע 287,000 אירו

דירת 3 חד' מוכנה נמכרת בממוצע 403,000 אירו


מימון

לרשות הרוכשים דירה בפרויקט Bell Village תעמוד האפשרות ליטול הלוואה בתנאים מיטיבים לרכישת דירה בפרויקט על ידי בנק ישראלי מוביל.

תנאי תשלום

40% בחתימה על העסקה והיתרה בהתאם להתקדמות הבנייה

לוח זמנים:

תחילת הבנייה 2025, צפי סיום 2028


הרצאות מומחים ביום היריד על הפרויקט וההשקעה בקפריסין

09:30 פתיחה וכיבוד

בין השעה 10:00 - 11:00 היזמים ומומחים בהרצאות על :

סקירת המגמות בשוק הנדל"ן בקפריסין היוונית. הצגת הפרויקט, הסבר על אפשרויות המימון על ידי נציג בנק מוביל בישראל


בטחונות

הכספים מופקדים בחשבון נאמנות בניהול פירמת עו"ד גיא קלינבוים עד רישום אזהרת על הנכס בטאבו בקפריסין.

רישום היחידה בטאבו

התשלום עובר ליזם רק אחרי סיום כל שלב בפרויקט



על היזמים והמשווקים

אודות קבוצת בל נדל"ן


קבוצת בל נדל"ן היא קבוצה המתמחה ביזמות נדל"ן, השקעות נדל"ן ומנהלת אקדמיה ללימודי יזמות נדל"ן. הקבוצה ניהלה ומנהלת 4,408 יחידות דיור ונכסי נדל"ן בישראל, ארה"ב וקפריסין בהיקף נכסים של 320 מיליון דולר. מועדון המשקיעים של הקבוצה כולל 1,600 בתי אב.


אודות טופ ריל אסטייט

טופ ריל אסטייט הינה חברת ייזום בתחומי הנדל"ן בישראל אשר פעילה משנת 2010 וביצעה פרויקטים יוקרתיים רבים בהיקפים של מאות מיליוני ש"ח

חברת טופ ריל אסטייט מוחזקת על ידי רו"ח אליאור גבאי בעל תואר בכלכלה, ראיית חשבון ומשפטים אשר שימש בתפקידים בכירים במשרד האוצר ובשוק ההון הישראלי, בעל מומחיות בהשקעות נדל"ן ובמימון




לחצו על הקישור ונציג יחזור

קישור למתעניינים בפרטים




התפרסמו 8 תגובות לכתבה.
  • דירות בקפריסין??? רציניים??? לא מספיק שאתם מפרסמים כאן דירות ברחובות...
    הגב 23.06.24 20:23
  • השקעה בלרנקה טובה.השקעה שתניב פירות רק ב- 2018 בספק. המלחמה היתה אמורה לכאורה לפגוע בצד הצפוני של האי. אבל לא כך , העסקים שם פורחים אין שמץ של התיחסות שלילית לישראלים וללא ספק אבשר לקבל ווליו פור מאני בצד הצפוני של האי.
    הגב 23.06.24 22:10
  • ווליו פור מאני... איזה פוץ.
    24.06.24 22:48
  • הייתי בא רק כדי לראות מי אלה שקונים טירות באויר, מוסרים את הכסף שלהם על סמך פרסום וסיפורים ומקווים לתוצאה טובה. אלה לא מתים, מרתקים!
    הגב 24.06.24 22:47
  • 9 - פתיחה, 10 - הרצאה מפי טובי סוכני המכירות, 11 - לחץ מטורף שמעולם לא חוויתם לקנות במקום פן תפסידו את עסקת חייכם!! לא להחמיץ😎
    הגב 25.06.24 13:57
  • מכיר אותם ומשקיע איתם בארהב. דווקא אחלה חברה ולא פושרים. לא אכזבו עד היום
    הגב 25.06.24 14:43
  • קבוצת בל - צוות של מהממים. תודה על השירות! בדקנו הרבה אופציות ביוון וקפריסין (רק היוונית. מי שרוצה להיות תחת שלטון תורכי עכשיו, בהצלחה לו) ובחרנו ללכת איתכם. מפרגנים באהבה ושמחים להיות חלק מהדיירים החדשים בשכונה :-)
    הגב 03.07.24 10:58
  • יקר
    הגב 15.07.24 12:58
  • אורח

הפסקת מים בספר רחובות במזכרת בתיה עקב עבודות שדרוג בתשתיות ביום רביעי, 24 ביולי 2024

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מועצה מקומית מזכרת בתיה



תאגיד מי ציונה מבצע עבודות שדרוג בתשתיות במזכרת בתיה. עקב העבודות, ביום רביעי, 24 ביולי 2024, תהיה הפסקת מים ברחובות הבאים:

- רחוב גבעתי, בתים 1-23, בין השעות 8:30-13:00.
- רחוב מגן, בתים 29 ו-31, בין השעות 8:30-13:00.
- רחוב ברוך צבי ברנשטיין, כולו, בין השעות 12:00-15:00.
- רחוב חנה סנש, בתים 3-5, בין השעות 13:00-15:30.

המועצה המקומית מתנצלת על אי הנוחות הזמנית ומודה לתושבים על הסבלנות.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ביום שני 29.7 תתקיים הרצאה של עו"ד דליה ג'יבלי בספריית קריית עקרון בנושא צוואות

יש לבצע הרשמה מראש

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


תושבי קריית עקרון מוזמנים להרצאה בנושא "ובחרת בחיים" בהשראת הספר "כסף טוב" מאת שאול אמסטרדמסקי

נדבר על צוואה בחיים, וצוואה לאחר החיים- הרצאה מאת עו"ד דליה ג'יבלי

מתי? יום ב 29.7 בשעה 18:00 בספרייה קומה 1

ההשתתפות ללא עלות אך יש לבצע הרשמה מראש

ניתן להפנות שאלות אשר יקבלו מענה בהרצאה

https://forms.gle/WEzoBShX5osCR1An8




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

היום שני 22.7 יימשכו אירועי חגיגה בגינה והפעם בגן עמיחי קריית עקרון

הכניסה חופשית

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


חגיגה בגינה בקריית עקרון

גם היום שני 22.7 תמשיך מועצת קריית עקרון באירועי חגיגי בגינה- הפנינג לכל המשפחה שיתקיים השבוע בגן עמיחי הנמצא ברחוב רבי מאיר בעל הנס 29. בתוכנית: חלוקת קרטיבים ומופע מוזיקלי דום אמריקאי

הכניסה חופשית




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ביום רביעי 24.7 צפוייה הפסקת מים במספר רחובות במזכרת בתיה

התושבים מתבקשים להיערך בהתאם

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


תאגיד מי ציונה עתיד לבצע ביום רביעי הקרוב 24.7 עבודות שדרוג בתשתיות, עקב העבודות עתידה להיות הפסקת מים ברחובות הבאים:

בין השעות 8:30-13:00 ברחובות גבעתי , בתים 1-23, מגן 29, 31

ברוך צבי ברנשטיין-כולו, בין השעות 12:00-15:00.

חנה סנש, 3-5, בין השעות 13:00-15:30




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ביום חמישי 25.7 תוצג לתושבי מזכרת בתיה התוכנית לחידוש מתחם הלב ההיסטורי של המושבה

מתחם המחודש יכלול: מוזיאון פתוח, סיורים מודרכים במבנים היסטוריים ותכנים חדשים להעשרת חווית המבקרים.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1


מתחם "הלב ההסטורי" של המושבה מחדש את פניו

לאחר שלוש שנות של תהליך והכנה, מתחם "הלב ההסטורי" של המושבה מזכרת בתיה בדרך להתחדש. המתחם המחודש יכלול: מוזיאון פתוח, סיורים מודרכים במבנים היסטוריים ותכנים חדשים להעשרת חווית המבקרים.

* מוזיאון עם חזות ותוכן מרעננים.

* סיור במתחם בית הפקידות, קזרמת לוין ובית הרוקח.

* סיור מורחב באתרי המושבה.

* שדרוג פיזי ותוכני של המתחם.

* תוכניות לשלבי הפיתוח הבאים.

כחלק משיתוף הציבור ביום חמישי 25.7 בשעה 18:00 יתקיים מפגש לתושבים בו תוצג התוכנית במרכז מפגשים




התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • משקיעים כסף בכלום ושום דבר. ראש הרשות מסתתר מתושביו . המושבה מסריחה מאז כהונתו
    הגב 22.07.24 22:06
  • אורח

ביום רביעי 24.7 יתקיים מבצע התרמת דם במתנ"ס קריית עקרון

לינק להרשמה מצ"ב בכתבה

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


לאור המחסור החמור במנות דם משרד הבריאות ומד"א קוראים לתושבים להגיע לתרום דם ולהציל חיים. על מנת להציל חייהם של חולים ופצועים, יש צורך בכ-1,000 תרומות דם בכל יום בישראל. מנות דם אינן יכולות להישמר לאורך זמן, לכן נדרש לחדש את המלאי על בסיס קבוע, ולשמור על כמות דם שלא יפחת מקצב הצריכה. מנת דם אחת יכולה להציל 3 אנשים. בנוסף כל תורם מקבל ביטוח דם משפחתי לשנה.

ביום רביעי, 24.7 בין השעות 16:00-21:00, יתקיים מבצע התרמת דם במתנ"ס קריית עקרון

תושבים המעוניינים לתרום מתבקשים למלא את הטופס בלינק הבא: https://bd.mda.org.il/#/pub-schedule/86399369-9b17-4681-8be8-5f29d4bce8a0

תזכורת תשלח לקראת האיסוף




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

שלי בובריצקי ושחייניות ע.ל.ה מזכרת בתיה כבשו את הפודיום באליפות ישראל בשחייה אומנותית

בנוסף שלי בובריצקי ואריאל נשיא הציגו לקהל לראשונה את התרגילים אותם יבצעו במשחקים האולימפיים שיחלו בסוף החודש.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1
צילום גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה


בסוף השבוע התקיימה אליפות ישראל בשחייה בה הוצגו לראשונה התרגילים של שלי בובריצקי ואריאל נשיא אותם יבצעו במשחקים האולימפיים בפריז. השתיים הציגו את הדואט החופשי והטכני, וזכו לתשואות רמות ממאות הצופים והצופות.

שחייניות עלה מכרת בתיה שוב ושוב עלו על הפודיום וזכו במקומות הראשונים:

בניקוד הכללי בין האגודות זכה ע.ל.ה מזכרת בתיה במקום השני עם 123 נק'.

במקום הראשון בין האגודות בקטגוריית נוער זכתה ע.ל.ה מזכרת בתיה עם 105 נק',

במקום הראשון בקטגוריית הצעירות/ים זכתה מכבי תל אביב (76), ע.ל.ה מזכרת בתיה (69) והפועל ירושלים (58).

בקטגוריית 12 ומטה זכה במקום השלישי ע.ל.ה מזכרת בתיה (31).

בובריצקי ונשיא קיבלו את הציון הגבוה ביותר בדואט לבוגרות – 161.0750 נקודות. איה מזור ושיה שר שלום נחמד מע.ל.ה מזכרת בתיה סיימו במקום השלישי (130.1854).

בתחרות סולו לבוגרות זכתה שלי בובריצקי מע.ל.ה מזכרת בתיה עם 213.9979 נקודות, אריאל נשיא מהפועל ירושלים סיימה שניה (171.9208) ואיה מזור מע.ל.ה מזכרת בתיה סיימה שלישית (164.7958).

בתרגיל החובה לבוגרות זכתה בובריצקי במקום הראשון (83.0741).

תרגיל חובה ילדות: במקום השני אליס קרצקין מע.ל.ה מזכרת בתיה (60.5159)

דואט ילדות: במקום השלישי אליס קרצקין ונטע למפרט מע.ל.ה מזכרת בתיה (167.1281).

דואט מיקס בגיל 12 ומטה: ע.ל.ה מזכרת בתיה (אמיר מקמל ואוריין באום) זכתה במקום הראשון עם 149.2947 נקודות

תרגיל משולב 12 ומטה: במקום השני ע.ל.ה מזכרת בתיה (115.8000)

דואט צעירות: ליאור וליה מקמל מע.ל.ה מזכרת בתיה במקום השני (227.9375)

בתחרות הקבוצתית לצעירות זכה ע.ל.ה מזכרת בתיה במקום השני (229.5581)

תרגיל משולב צעירות: ע.ל.ה מזכרת בתיה במקום הראשון עם 193.3333

תרגיל חובה נוער:איה מזור מע.ל.ה מזכרת בתיה במקום השני (74.5309)

סולו נוער: איה מזור מע.ל.ה מזכרת בתיה זכתה במקום הראשון (204.7958)

בתחרות הקבוצתית לנוער ובוגרות זכתה ע.ל.ה מזכרת בתיה במקום הראשון עם 182.2854 נקודות

דואט נוער: במקום השני איה מזור ושיה שר שלום נחמד מע.ל.ה מזכרת בתיה (170.1854), במקום השלישי אלה יעקובסון ויערה שרעבי מע.ל.ה מזכרת בתיה (152.7042).




התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • כל הכבוד!
    הגב 22.07.24 14:43
  • אורח

תזכורת! מיום רביעי ועד מוצ"ש 24-27.7 רכבת מזכרת בתיה תיסגר לפעילות

לא תתאפשר נסיעה רציפה בין באר שבע לתל אביב (ויעדים צפוניים ממנה).

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0
מועצת מזכרת בתיה


בשל עבודות תחזוקה באזור נען, יחולו שינויים בתנועת הרכבות באזור הדרום, החל מיום רביעי (24.7.24) ועד מוצ"ש, 27.7.24 (כולל)

לא תתאפשר נסיעה רציפה בין באר שבע לתל אביב (ויעדים צפוניים ממנה).

תחנות מזכרת בתיה, רמלה ובית שמש תיסגרנה לשירות.


רכבות בקו באר שבע מרכז - נהריה

ימים רביעי וחמישי, 24-25.7.24:

תופעלנה במתכונת מפוצלת: בין תחנות ב"ש מרכז וקרית מלאכי-יואב ובין תחנות לוד ונהריה.

הרכבות לא תופעלנה בין תחנות קריית מלאכי - יואב ללוד.


ימים שישי ומוצ"ש (כולל), 26-27.7.24:

תופעלנה בין תחנות לוד ונהריה בלבד.


רכבות בקו באר שבע מרכז - כרמיאל

ימים רביעי - חמישי (כולל), 24-25.7.24

תופעלנה במתכונת מפוצלת, בין תחנות באר שבע וקריית מלאכי יואב, ובין תחנות לוד וכרמיאל.

הרכבות לא תופעלנה בין תחנות קריית מלאכי יואב ללוד.


רכבות בקו בית שמש - נתניה

ימים רביעי - מוצ"ש (כולל), 24-27.7.24

תופעלנה בין תחנות לוד ונתניה בלבד ולא תופעלנה בין תחנות בית שמש ולוד.

תנועת הרכבות תחזור לסדרה ביום ראשון, 28.7.24, עם חידוש השירות.

פרטים אודות קווי תחבורה ציבורית סדירים ניתן למצוא במוקד משרד התחבורה בטלפון 8787*.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דרושות סייעות ומדריכות לצהרונים במזכרת בתיה לשנת הלימודים תשפ"ה

מערכת האתר | | תגובות: 1
צילום מתוך דף הפייסבוק מרכז קהילתי מפגשים מזכרת בתיה



מרכז קהילתי מפגשים במזכרת בתיה מחפש סייעות ומדריכות לצהרונים לשנת הלימודים תשפ"ה. העבודה כוללת שעות צהריים עם ילדי הגנים וכיתות א'-ב' במושבה. המרכז מציע שכר גבוה, תנאים סוציאליים ובונוסים.

אם את מעוניינת בעבודה המשלבת אהבת ילדים ועשייה חינוכית וערכית, צרי קשר עם רחל לפרטים נוספים בטלפון: 050-5895285.

המודעה מנוסחת בלשון נקבה אך פונה לשני המינים.



התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • במזכרת בתיה אין מספיק פתרונות לפעוטות שנשארים ללא מסגרת. המועצה הקודמת והמנכ"לית הקודמת כושלים. מסכנים ביבנה מה מחכה להם
    הגב 22.07.24 22:08
  • אורח

מחר שני 22.7 תצא שחיינית מועדון ע.ל.ה מזכרת בתיה, שלי בובריצקי הרחובותית למשחקים האולימפיים בפריז

שלי תחל את התחרויות בתחילת חודש אוגוסט.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0
צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה


מחר שני 22.7 תמריא המשלחת הישראלית לצרפת לקראת פתיחת המשחקים האולימפיים שייפתחו ביום רביעי 24.7. פיטר פלצ'יק יוביל את ספורטאי המשלחת בטקס הפתיחה כאשר יהיה אחד מנושאי דגל ישראל.

המשלחת הישראלית במספרים:

88 ספורטאים שיתמודדו ב15 ענפי ספורט

75 צוותים מקצועיים

57 תחרויות

18 ימי תחרות


את רחובות תייצג השחיינית שלי בובריצקי ממועדון ע.ל.ה מזכרת בתיה שתתמודד יחד עם אריאל נשיא במקצי הדואטים בשחייה אומנותית.

השתיים יחלו את דרכן בתחרות ב9.8.24 בתרגיל הטכני.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ביום רביעי 21.8 תתקיים לתושבות מזכרת בתיה הרצאה של רינה דוד בנושא ״תקשורת אפקטיבית-ניהול שיח יעיל בזמן קונפליקט״

ההרצאה תתקיים באגף החינוך

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0
צילום: אפרת לבון


מועצת הנשים של מזכרת בתיה מזמינה אתכן להרצאתה של רינה דוד, פסיכותרפיסטית CBT ויועצת חינוכית על ״תקשורת אפקטיבית-ניהול שיח יעיל בזמן קונפליקט״

בואו לדבר על:

•⁠ ⁠תקשורת יעילה בזמן אי הסכמה.

•⁠ ⁠הגמשת דפוסי חשיבה CBT.

•⁠ ⁠הגברת ההקשבה, האמפטיה ואסרטיביות מכבדת.

רביעי, 21.8.24 בשעה 19:30, באגף החינוך (ברחוב רוטשילד 37 )

כרטיסים במחיר 20 ש"ח ניתן לרכוש כאן: https://tinyurl.com/y96pjphp





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

אייל גולן נכנס לתחום מכוני הכושר ורכש את רשת Easy Results המפעילה סניפים בראשון לציון, פתח תקווה רחובות ועוד

אייל גולן שידוע כחובב ספורט, תזונה וכושר החליט לחבור לאלקנה להשקיע ולרכוש את הרשת לאחר שהתנסה במכשירים המהפכניים ובמטרה להגדיל את הרשת ואת הפריסה הארצית.

מערכת האתר | | תגובות: 7
צילום באדיבות נתנאל מויאל יחסי ציבור


ההשקעה הכלכלית החדשה של אייל גולן- רכש את רשת Easy Results - הדבר הבא בעולם הכושר

רשת Easy Results היא רשת מועדוני כושר מהפכנית שמציגה לראשונה בישראל מכשור מתקדם ומוביל מהעולם. על פי הרשת כל מכשיר עובד על אזור אחר בגוף ומסייע בפתרונות מהפכניים לשמירה על גוף בריא, חזק וחטוב ומציג לראשונה בישראל מכשור מתקדם שב-40 דקות אימון בלבד יכולים להגיע לשריפה של 1,500-2,000 קלוריות.

גולן ישקיע כעת וכהשקעה עתידית בין 5-10 מיליון ש״ח, כאשר הצפי העסקי הוא בתוך שנה להגיע לכ- 100 סניפים ברחבי הארץ


הרשת נפתחה לפני מספר חודשים ע״י אלקנה שרביט וכבר נרשמו אלפי לקוחות. הסניפים מתפרסים כרגע בראשון לציון, ירושלים, רחובות , פ״ת ובקרוב ייפתחו עוד 6 סניפים חדשים.

אייל גולן שידוע כחובב ספורט, תזונה וכושר החליט לחבור לאלקנה להשקיע ולרכוש את הרשת לאחר שהתנסה במכשירים המהפכניים ובמטרה להגדיל את הרשת ואת הפריסה הארצית.




התפרסמו 7 תגובות לכתבה.
  • כל הכבוד אייל גולן תמשיך להצליח בכל מה שאתה עושה.
    הגב 21.07.24 13:39
  • תגיד משעמם לך זה עסק מאוד מסוכן המכונת כאלו יותר גרוע ממכונות שיזוף
    הגב 21.07.24 13:43
  • למה מסוכן? אנשים אוהבים להראות טוב ולא אוהבים מאמץ, ואם זה באמת עובד אז למה לא..? למה ישר להוריד? זה שאתה לא מסוגל לקנות כזה דבר לא אומר שזאת השקעה גרועה, סתם שנשמע.. איזו עיסקה עשית לאחרונה..? או שתן לי לנחש.. אתה אינסטלטור באיזו חברה ממורמר מהחיים שאתה מרוויח 6 אלף בקושי בחודש ומה שנשאר לך זה ללכלך על אחרים שבאמת מצליחים…
    21.07.24 14:15
  • למה זה בכלל מעניין אותנו ?
    הגב 21.07.24 15:17
  • ממש ...
    21.07.24 16:53
  • חחחח 1500-2000 קלוריות כבר הוכח שזה בולשיט ! אין סיכוי בעולם בעולם, זה שמכשיר רושם זה לא אומר שזה עושה, אולי אולי עושה 300 קלוריות, אנשים שלא מבינים כלום רצים אחרי גימיק
    הגב 22.07.24 09:06
  • בהצלחה. הערה ברשותך אל תתפרע מלפתוח עשרות סניפים. זה יכול להפיל אותך תהייה יחודי במעט
    הגב 22.07.24 10:35
  • אורח

לוח השפלה - דירות למכירה

אורח

אורח
25.07.24 14:20
סטודנטיות מחפשות דירת שותפים בשכונת אברמוביץ'/ גן נחום וסביבתה. עד 4500 נשמח לעזרתכם כדי להימנע מתיווך. תודה ‏ 0529051717
אורח
05.06.24 15:16
לא לפנות למתווכים!!!! האינטרס שלהם לעשוק את שני הצדדים!
אורח
09.07.24 16:10
לא נכון. האינטרס שלהם הוא להרוויח כמה שיותר, כמו כולם. יכול להשתמש בשירותיהם ויכול שלא, אבל ההכרזה שלך מטופשת. לפעמים רק הם יכולים להביא עסקה ולעזור ל2 הצדדים להיות קצת יותר ריאלים ולרדת מהעץ (כי יש להם אינטרס :לעשוק אחד את השני").
אורח
11.07.24 19:24
eaeua
אורח
12.07.24 17:31
איווה
אורח
20.07.24 08:47
כנראה שאתה אחד מהם
אורח
20.07.24 09:43
לא אני לא, סתם אזרח עם אונה מתפקדת בניגוד אליכם.
הצג תגובות נוספות
אורח
20.07.24 08:47
נכון מאוד מנסיון אישי פעמיים. עושדשקים מרמים משקרים!!!!!!!!
אורח
30.04.24 10:55
למכירה בית דו משפחתי ברחובות +מחסן 24 מר ברח' טשרניחובסקי בשכונת גבעתי,על מגרש פרטי 383.5 מר. אופציה לבניה רוויה (כ-14 יח' דיור) על השטח כולו 767 מר. הבית רשום בטאבו נייד - בתיה 0544867984
אורח
20.04.24 13:40
מדגיש ומזהיר מפני מתווכים עושקים..2% לא לדום להם נגמר הקרטל הזה..0.5 עמלה מספקת ןדייי .....רובם קומבינות..ויש להם עורכי דין שלהם ..לא להתפתות ..הם ככלבים ירצו אחריכם
אורח
24.04.24 14:04
רואה את הכתוב ומזדההה ....אין לתת יד למתווכים שההשכלה שלהם מינימלית ובזכות קשרים ללא כישורים עובדים על אנשים בעיניים...אז היזהרו מנוכלות של מתווכים משני המינים 0.5 אחוז זה המוןןן,,,
אורח
25.05.24 18:04
די לבלבל את השכל. אף אחד לא מכריח אותך להשתמש בשירותיהם ואם למוכר יש מתווך, תיקח בחשבון את הסכום הנוסף ותראה אם מתאים לך. יש שמסתדרים בלי מתווכים ואחרים רוצים, פעמים רבות בשל הכרת השוק מתווך מוצלח מצליח להוריד מוכר מהעץ של מחיר מופרך ולבמקביל לשכנע קונה לשלם מעט יותר עברו עסקה טובה. למשל, רבים בטוחים שחיים בארמון ובטוחים שיקבלו סכום מופרך. אז שוב, לא חייב להשתמש ושיהיה לבריאות, רבים משתמשים וכך מצליחים להגיע לעסקה.
אורח
29.05.24 14:15
מסכים בהחלט, עורך דין לומד 4 שנים ואחראי על כל פסיק בחוזה ף ואילו מתווך שם עניבה מחתים וסגר משכורת דו חודשית לפחות
אורח
24.01.24 17:11
צדיקי הדור מגיני סילמן זסטרוק הבנו הכל בגלל המערך ואתם צדיקי הדור
אורח
26.01.24 19:15
נראה שאתה במהלך אירוע מוחי, גש להיבדק.
אורח
24.03.24 10:35
מציע עזרה פסיכיאטרית
אורח
24.01.24 17:09
בודאי כל כותבי ההערות לגבי גב סילמן צדיקי הדורו
אורח
14.01.24 09:58
אני שוכרת דירת 3.5 חדרים בשכונת רמז, ..... מחפשת 3 חדרים קרקע
אורח
13.06.24 12:01
מצאת?
אורח
13.06.24 12:02
תתקשרי נעזור לך 0527868362
אורח
12.01.24 14:23
ממש כך עושקי ורמאים ומפילים לא פעם את הקונים בפח. קרה גם עם מוכרים שהם הפילו בפח ומשחה עם ילדים נשארה ללא קורת גג. מידיעה אישית. צריך להיזהר ממתווכים כולם חמדנים.


לוח השפלה - דירות להשכרה

אורח

אורח
25.07.24 14:21
סטודנטיות מקסימות מחפשות דירה להשכרה עד 4500₪ נושה לכם אם תשתפו בשכונות אברמוביץ',גן נחום והסביבה. תודה למסייעים ‏‪ 052-905-1717‬‏
אורח
26.06.24 21:14
מחפש שותף לדירת 4 חדרים בראשל"צ קרוב למכללה 0504723472
אורח
15.06.24 12:30
להשכרה מינואר 2025 דירה 4 חדרים בניין 7 קומות בהר הצופים בהולנדית,נוף משגע מול הפארק..חניה ,מזגן מרכזי,שלושה ארונות קיר,ללא תיווך 0508512980 או 0507954145
אורח
09.06.24 21:29
מחפשת דירה להשכרה נגיש עם דוש לי ולבעלי קומה ראשונה שכירות סבירה 1/7 חניה 0535810489
אורח
10.02.24 13:59
להשכרה בראשלצ ברח' כצנלסון 3 חדרים ממוזגת יש דוד שמש. 3 כיווני אויר קומה שניה 0528225240
אורח
20.05.24 20:41
כמה עולה שכירות
אורח
07.01.24 23:13
להשכרה דירת סטודיו 2 חדרים+ מרפסת מקורה 20 מטר בבני עייש כולל מקרר, מכונת כביסה, ארון בגדים מחודש פברואר. מחיר 3000 שח. טל.054-4787102
אורח
05.11.23 10:48
דרוש דירת גן / פנטהאוז להשכרה בניין בוטיק בלבד לפרטים 050-526-7403 יגאל
אורח
28.10.23 21:28
דרושה דירה להשכרה ברחובות. רצוי דירה מחולקת לשניי שותפים דתיים.


לוח השפלה - רכב

אורח

אורח
22.07.24 20:31
למכירה טויוטה ראב4 היברייד אימושן 2023, יד ראשונה. הצורה החדשה. רכב חדש לגמרי, בקושי נסע- 5400 קילומטרים בלבד. חונה בחניה מקורה, שמור היטב. כל התוספות. מחיר- 230,000₪ מוטי: 0528286820
אורח
11.07.24 19:14
למכירה דירה 4 חדאים לאחר תמ"א הכל חדש שיפוץ יסודי הדירה ריקה
אורח
11.07.24 19:12
להשכרה 4 חדרים לאחר תמ"א בוצע שיפוץ יסודי הכל חדש הדירה ריקה דורש 6000
אורח
28.04.24 03:21
קאיה פיקנטו ספורט הדגם היוקרתי, צבע אדום מטאלי מהמם, 2016, גג נפתח, חלונות חשמליים, מובייל, שמורה ומטופלת, ללא תאונות, נהגת יחידה, 146 קמ"ש, יד 3 מפרטי. 41,000 שח. 0524313212.
אורח
24.05.24 08:32
פ?
אורח
24.05.24 11:36
פיקאנטו +ספורט+יוקרתי? זה קרקס?
אורח
01.03.24 07:59
יונדאי I10 inspire למכירה, נמכר עקב קבלת רכב מהעבודה. עליה לכביש אוקטובר 20. אחרי טיפול, טסט, החלפת מצבר לחדש. רכב מאובזר מאוד עם מערכת מולטימדיה מובנת, אנדרואיד אוטו, מערכת התראה ובלימה לפני התנגשות, מצלמת רווס וחיישנים התראה.גמיש במחיר, לפרטים לירן 0526293270
אורח
25.05.24 08:30
טל לקשר 0545800777
אורח
05.11.23 10:49
סקודה למכירה 050-526-7403
אורח
02.10.23 15:41
הונדה סיוויק 1997 קמ 426761 סנורוף אוטו של ערסים עם כל התוספות של ערסים
אורח
15.02.24 15:33
כולל הגה?
אורח
07.09.23 20:33
רכב


לוח השפלה - דרושים

אורח

אורח
22.05.24 08:32
לפנצ'רייה בגדרה דרוש עובד חרוץ אמין ומקצועי. *תנאים מעולים למתאימים *נחשב כעבודה מועדפת לאחר צבא *ניתן גם ללא ניסיון קודם פרטים - 0547692944
אורח
22.05.24 22:28
אני מחפשת
אורח
08.05.24 12:47
להשכרה דירת 2 חדרים קסומה ויפה ברחובות טל' 0505109808 נתן
אורח
11.03.24 14:50
משכרים דירה בנרקיס ראשון ירושלים 125 קומה3 דירה 14
אורח
25.07.24 14:22
‏‪+972 52-905-1717‬‏
אורח
27.02.24 20:18
השמת כוח אדם גרייאטרי https://lp.vp4.me/tm8s
אורח
08.01.24 23:58
מעוניין לתת שירותי דואר שליחויות חבילות ,מכתבים תשלומים הייתי סוכן דואר בסוכנות מנוחה ונחלה 18 בית הרופאים. ורוזה מקס 052-9289333 מקס
אורח
08.01.24 23:57
מעוניין לתת שירותי דואר שליחויות חבילות ,מכתבים תשלומים הייתי סוכן דואר בסוכנות מנוחה ונחלה 18 בית הרופאים. ורוזה מקס
אורח
28.12.23 16:00
מסיעי עמק איילון מחפשים דחוף נהגי אוטובוס נהגי מונית נהגי אוטובוס זעיר משכורת גבוהה בונוס למצטרפים חדשים.אילן: 053-7663673 בת שבע : 054-6766610 בת אל: 050-3209061
אורח
24.12.23 10:16
למכירה סוברו פורסטר אוסקה 2018 במצב מצוין 98000 ק"מ. יד ראשונה. נהג יחיד, 4 צמיגים חדשים. בטריה חדשה. גמישות במחיר 054-8820054 לא בשבת


עבור לעמוד הבא
עבור לעמוד הקודם
לקריאת הכתבות יש לדפדף לעמוד הבא, ניתן לדפדף באמצעות לחיצה על החץ בצד שמאל