מיזם התחבורה הציבורית בשבת יצא לדרך במזכרת בתיה.
אמש יצא לראשונה מיזם התחבורה הציבורית ממזכרת בתיה המתקיים בשיתוף סיעת מזכרת מתעוררת, שבוס ורחובות חופשית בראשות איטל בציר אלשיך.
מדי יום שבת ולאורך חודש אוגוסט עתיד לצאת אוטובוס ממזכרת בתיה לכיוון רחובות,סינמה סיטי וחוף ראשון לציון:
האוטבוס יוצא 3 פעמים בכל שבת. בשעות 8:30 / 11:00 / 15:45 מהתחנה בסויסה / גולדה בכניסה לשכונת בר לב
יש לציין כי מדובר ביוזמה של מזכרת מתעוררת (ללא מעורבות של המועצה) שמשתפת פעולה עם המיזם הפועל ברחובות על מנת לתת מענה לתושבים. הנסיעה היא ללא עלות אך חברי הסיעה מבקשים את עזרת התושבים בתרומות על מנת להמשיך את הפרוייקט גם בעתיד.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות מזכרת בתיה קריית עקרון והמושבים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.