הבוקר הגיע השר יעקב מרגי לישיבת עבודה עם ראש המועצה אילן ירימי בה לקחו חלק סגן ראש המועצה ויו"ר ש"ס בצלאל דוד, מנכ"ל המועצה אייל זלנה, המשנה למנכ"ל משרד הרווחה משה לבון, הנהלת מחלקת הרווחה, ראש המועצה הדתית יאיר דוד ונציג תנועת ש"ס יובל יעקב.
בישיבה דנו בקידום שירותי הרווחה ובפיתוח מענים ותוכניות צופות פני עתיד לקראת הרחבת שטח המועצה וגידול התושבים הצפוי.
השר מרגי: "אני שמח לראות שראש המועצה והנהלת המועצה מחוייבים וקשובים לצרכי הרווחה, נוכחתי לראות מחלקת רווחה מקצועית וחזקה וזה חשוב, מחלקת רווחה חזקה זה חוסן חברתי לתושבים. נתרגם את ישיבת העבודה לתוכניות בשטח ונצעיד את שירותי הרווחה בקריית עקרון קדימה".

ראש מועצת קריית עקרון אילן ירימי: "אני מודה לשר מרגי ולצוות משרד הרווחה על שיתוף הפעולה הפורה ועל האוזן הקשבת לצרכי הרווחה במועצה. נעבוד בשיתוף פעולה ונקדם את שירותי הרווחה לתושבי קריית עקרון".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות מזכרת בתיה קריית עקרון והמושבים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.