בת-ים ממשיכה להוביל בתחום ההיערכות וניהול מצבי החירום, ומהווה דוגמה לערים אחרות בניהול מקצועי ואפקטיבי. תא"ל גיא אושרי, מפקד נפת תל אביב היוצא בפיקוד העורף, סיים את תפקידו לאחר שנים רבות של עשייה משמעותית למען התושבים בתקופות מאתגרות כמו מגפת הקורונה ומצבי מלחמה. ראש העיר, צביקה ברוט, הודה לתא"ל אושרי על שיתוף הפעולה הפורה ואיחל הצלחה למחליפו, אל"מ מיקי דוד, בתקווה להמשך עבודה משותפת בשגרה ובשמחות.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה